[i8000] Kurz na wyświetlaczu

  • 484 Odpowiedzi
  • 74625 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #360 dnia: Sierpień 22, 2010, 22:56:39 »
Czy jest jakiś serwis Samsunga w Poznaniu gdzie mogą szybko pozbyć się kurzu i wymienić co trzeba bez wysyłania ? pozdrawiam adam

*

Offline zdzieszek13

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Nexus
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #361 dnia: Sierpień 23, 2010, 13:36:21 »
A   Trial()   bok@trial.com.pl
ul. Przemysłowa 45/47 Poznań,    (61) 835-21-82
──────────────
B   INTER CONSULT S.A.()   aps-033@ccsonline.pl
ul.Dąbrowskiego 1A Poznań,    (061) 843-69-40
──────────────

Samsung Galaxy Nexus @ 4.3
Samsung Galaxy S @ 4.2.2

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #362 dnia: Sierpień 25, 2010, 20:11:41 »
Dziękuję. Czy robił już ktoś może u nich jakąś naprawę ? Czy problem z kurzem już został rozwiązany na stałe czy to tylko chwilowo czysty ekran a później dalej kurz się będzie pojawiał ? pozdr adam

*

Offline Cholek

  • *
  • 60
  • Sprzęt: i8000
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #363 dnia: Sierpień 29, 2010, 17:41:57 »
A wiec tak u mnie po 8 miesiącach użytkowania jest już dosyć sporo tego kurzu , mój telefon został kupiony w komisie jako nowy mam dowód zakupu pochodzi z sieci oragne i teraz pytanie czy moge oddać go do salonu orange mam bic do tego komisu czy oddać do jakiegoś serwisu. Jeżeli serwis to co dokłądnie zostanie w nim wymienione :) z góry dzięki i pozdrawiam

*

Offline Pichu

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak
    • Rowerowy Blog Pichulca
  • Sprzęt: Omnia II i8000
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #364 dnia: Sierpień 29, 2010, 17:44:12 »
Jeśli masz gwarancję oraz oryginalną fakturę zakupu z orange to możesz śmiało lecieć do autoryzowanego serwisu pomijając orange i komisy. Wymienią ci Digitizer oraz usuną kurz.

*

Offline Cholek

  • *
  • 60
  • Sprzęt: i8000
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #365 dnia: Sierpień 29, 2010, 17:55:03 »
Czyli rozumiem że nie wymieniają tej najbardziej zewnętrznej części wyświetlacza tylko uszczelniaja ?

*

mgcompany

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #366 dnia: Sierpień 29, 2010, 20:22:34 »
To zależy od serwisu. Digitizer to wg. service manuala cały przedni panel nad ekranem, a to właśnie na jego dole pomiędzy klawiszami i digitizerem jest nieszczelność (prawdopodobnie brak uszczelnienia). Jeśli chcesz zobaczyć dokładnie jak powinno wyglądać wypełnienie to zapraszam do spojrzenia do service manuala (do części Disassembly & Reassembly) na stronę nr 4.

*

Offline Pichu

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak
    • Rowerowy Blog Pichulca
  • Sprzęt: Omnia II i8000
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #367 dnia: Sierpień 29, 2010, 20:54:16 »
Czyli rozumiem że nie wymieniają tej najbardziej zewnętrznej części wyświetlacza tylko uszczelniaja ?

Nie uszczelniają tylko wymieniają, klej na przednim panelu jest jednorazowy.

*

Offline kuba1992i

  • **
  • 102
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Ace 2
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #368 dnia: Sierpień 29, 2010, 23:30:53 »
Mam takie pytanie: po jakim czasie pojawił wam się kurz?
Bo mam omnie ale bez gwarancji więc trochę mnie to niepokoi.
Mój egzemplarz ma około 3 miesięcy może więcej trochę i na razie nic nie widać ;)

*

Offline Pichu

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak
    • Rowerowy Blog Pichulca
  • Sprzęt: Omnia II i8000
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #369 dnia: Sierpień 30, 2010, 16:51:21 »
Może trafiłeś na dobry egzemplarz ;) Jeśli po 3 miesiącach kurzu nie masz to powinno być ok.

*

Offline Mr Groch

  • ***
  • 347
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S (I9000)
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #370 dnia: Sierpień 30, 2010, 18:10:54 »
U mnie dopiero teraz zaczynam zauwazac kurz w rogu ekranu... A myslalem, ze moj egzemplarz bedzie od tego wolny :/
Zostal zakupiony cos w kwietniu...

Ktos wie gdzie na Slasku mozna z telefonem jechac by szybko to zalatwic? (nie mam zastepczego telefonu by moc pozwolic sobie na tydzien lub dluzej odciecia od swiata)

*

Offline domadm

  • **
  • 182
    • http://twitter.com/domadm
  • Sprzęt: Omnia II, Motorola Defy, Archos 101
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #371 dnia: Wrzesień 02, 2010, 17:44:54 »
Ja nie mogłem doszukać się faktury i po ściągnięciu service manuala wyczyściłem sobie telefon sam. Zobaczymy ile wytrzyma, ale jeśli raz na pół roku będę musiał go rozkręcić to będzie ok - przynajmniej wiem że po godzinie będzie jak nowy :)
----------------------
Programista też ma dni płodne i niepłodne

*

Offline mazbog

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N8
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #372 dnia: Wrzesień 02, 2010, 20:24:11 »
A ja wolę wysłać do serwisu na wymianę i naprawę gwarancyjną,właśnie drugi raz to zrobiłem,czekam na powrót, a ciekawe ile razy w ciągu gwarancji można to samo naprawiać,kiedyś chyba było, że po trzech naprawach, wymieniano sprzęt na nowy

*

Offline PopaY

  • *****
  • 1373
  • Płeć: Mężczyzna
  • Abstynent głupoty ;)
  • Sprzęt: Wystarczający by zadowolić każdą kobietę ;D
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #373 dnia: Wrzesień 02, 2010, 21:48:47 »
Nigdy tak nie było, to mit. Koniec OT.
What we do in life echoes in eternity...

*

Offline kuba1992i

  • **
  • 102
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Ace 2
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #374 dnia: Wrzesień 02, 2010, 22:00:42 »
A ja mam cichą nadzieje że nie będę miał z tym problemu, gdyż nie mam gwarancji ;/

*

Offline Adramel

  • ****
  • 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #375 dnia: Wrzesień 03, 2010, 09:26:44 »
Odebrałem wczoraj Omni z serwisu. Wymienili cały przedni panel wraz z digitalizerem i nakleili jakąś tandetną folie na ekran. Dokonali tez "aktualizacji" oprogramowania, z Oranżadowego IJ1 jakie wgrałem przed oddaniem do serwisu, na ... te same IJ1.

*

mgcompany

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #376 dnia: Wrzesień 03, 2010, 12:09:19 »
Za te nie potrzebne aktualizacje to powinni ich wszystkich powiesić za wiadomo co.  :-|
Co do tych trzech napraw i wymiana, to nie ma czegoś takiego, ale po trzech naprawach i gdy usterka dalej się pojawia możesz wystąpić o wymianę towaru na pozbawiony wad, lecz nikt nie ma obowiązku go wymieniać. Dokładnie to musisz się zapytać kogoś kto się zna na tych sprawach, najlepiej u rzecznika praw konsumenta.

*

Offline Adramel

  • ****
  • 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #377 dnia: Wrzesień 03, 2010, 12:41:35 »
Sprawa wygląda tak. Jeżeli korzystasz z gwarancji którą producent dobrowolnie udziela, sprawy wymiany urządzenia na nowe reguluja zapisy gwarancji. Jezeli w karcie gwarancyjnej nie jest napisane że po iluś naprawach wymieniają urządzenie na nowe, to serwis może naprawia do końca świata. Ale inaczej to wygląda gdy reklamujesz wadliwe urządzenie z tytułu Niezgodności towaru z umową. Reklamowac można tylko ustarki który _były_ już w momencie zakupu urządzenia, a wiec nie takie które wystąpiły w trakcie urzywania. Nieszczelność urządzenia jest ustarką która była już w urządzeniu w momencie zawieranie umowy kupna/sprzedarzy, o której klinet nie wiedział. Reklamacje z tytułu Niezgodności dokonuje się u sprzedawcy. Klient ma prawo żądać doprowadzenia urządzenia do stanu zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę urządzenia na nowe. Przy czym to klient decyduje czy chce by urządzenie było wymienione na nowe czy naprawione. W piśmie trzeba wyraźnie zaznaczyć czego się domaga od sprzedawcy. W przypadku gdy spełnienie żądań klienta jest niemożliwe(wymiana na nowy/naprawa) sprzedawca musi oddać zapłacone pieniędze(jak to wygląda w przypadku zakupu aparatu z ulgą np za 1zł, nie mam pojęcia).
Jest w tym jeszcze jeden myk. Przez pierwsze 6 miesięcy domniema sie że wada tkwiła w urządzeniu w chwili zawarcia umowy(a tylko takie wady podlegają pod Niezgodność), po 6 miesiącach (do 24 miesiąca)to na kliencie spoczywa ciężar udowodnienia że wada była już w chwili zakupu. Ale w praktyce nie słyszałem o przypadkach że klient musiał to udowadniać.

Sprzedawca ma 14 dni(kalendarzowych o ile dobrze pamiętam)na ustosunkowanie się do roszczeń klienta(ustosunkowanie czyli udzielenie odpowiedzi czy uznaje reklamacje za zasadną czy nie). Jeżeli w tym czasie nie ustosunkuje się oznacza to że uznaje roszczenia klienta. Dalej już nie jest tak różowo, bo czas w którym reklamacja ma być załatwiona nie jest okreslony. Ustawa mówi tylko w coś o w najszybszym mozliwym czasie, ale bez podania tego czasu. Niby ma to oznaczać że gdy sprzedawca ma na półce takie urządzenie jakie reklamujemy, musi je ściągnąć od razu z półki i nam je dać. A jak nie ma... Trzeba czekać.

*

Offline Pichu

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak
    • Rowerowy Blog Pichulca
  • Sprzęt: Omnia II i8000
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #378 dnia: Wrzesień 03, 2010, 16:49:11 »
Za te nie potrzebne aktualizacje to powinni ich wszystkich powiesić za wiadomo co.  :|
Co do tych trzech napraw i wymiana, to nie ma czegoś takiego, ale po trzech naprawach i gdy usterka dalej się pojawia możesz wystąpić o wymianę towaru na pozbawiony wad, lecz nikt nie ma obowiązku go wymieniać. Dokładnie to musisz się zapytać kogoś kto się zna na tych sprawach, najlepiej u rzecznika praw konsumenta.

Ja oddając na Dworcowej zaznaczyłem aby nie ruszali oprogramowania, nie ruszyli :) Dostałem telefon z wymienionym dotykiem ale tym samym softem i programami które miałem przed oddaniem do serwisu.

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #379 dnia: Wrzesień 09, 2010, 07:43:58 »
Witam

Mam pytanko, czy jest może jakiś punkt serwisowy w Białymstoku - oczywiście sprawdzony? Zdaj mi się, że od kilku dni co jakiś czas jak przycisnę za pierwszym razem ekran O2, to występuje słyszalne skrzypienie :( a to wróży tylko kurz pod wyświetlaczem grrrr......
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2010, 07:45:29 wysłana przez puciek »

*

Offline Pichu

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak
    • Rowerowy Blog Pichulca
  • Sprzęt: Omnia II i8000
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #380 dnia: Wrzesień 09, 2010, 08:58:41 »
BTW, u mnie również pojawiło się to skrzypienie. Niedawno miałem wymieniany dotyk, kurz do mnie też wróci.... Za 3 miesiące znów sobie wymienię panel przedni heh...

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #381 dnia: Wrzesień 09, 2010, 16:16:46 »
Pichu a może jednak następnym razem wyślij do CCS - z tego co widzę po ich naprawach kurz nie wraca
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline zdzieszek13

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Nexus
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #382 dnia: Wrzesień 25, 2010, 12:54:45 »
Zamierzam oddac o2 do CCS, posiadam ROM JG5 chyba... Jaki ROM wgrac aby uznali mi gwarancje? O2 kupiona w Media-Marktcie -czyli bez brandu...
Samsung Galaxy Nexus @ 4.3
Samsung Galaxy S @ 4.2.2

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #383 dnia: Wrzesień 25, 2010, 13:11:07 »
CCS nigdy nie wnikał w to jaki jest ROM. Naprawiali bez względu na soft
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

mgcompany

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #384 dnia: Wrzesień 25, 2010, 17:16:19 »
czyli bez brandu...
Czyli możesz mieć każdy, który wyszedł z "rąk" Samsunga. :)

*

Offline xaltuton

  • ***
  • 396
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.xaltuton.com
  • Sprzęt: F-S N560, Asus P535, Samsung  I8000, Sony Xperia Z
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #385 dnia: Październik 08, 2010, 20:57:28 »
Witam

Mam pytanko, czy jest może jakiś punkt serwisowy w Białymstoku - oczywiście sprawdzony? Zdaj mi się, że od kilku dni co jakiś czas jak przycisnę za pierwszym razem ekran O2, to występuje słyszalne skrzypienie :( a to wróży tylko kurz pod wyświetlaczem grrrr......

Jest serwis Samsunga na sw. Rocha.
http://www.samsung.com/pl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION

W poniedzialek oddaje tam swoja O2, wiec moge sie podzielic wkrotce opinia (dzwonilem i srednia naprawiaja tel. 2-3dni).
Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele.

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #386 dnia: Październik 09, 2010, 08:29:11 »
Świetnie, jak będziesz wiedział więcej o jakości i szybkości naprawy, to daj znać :) Dobrze wiedzieć, że jest na tym forum jeszcze ktoś z Białego i ma O2. Pozdro

*

Offline mdrobny

  • *
  • 63
  • Sprzęt: Dell Axim x51V, Samsung Omnia II
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #387 dnia: Październik 10, 2010, 20:48:31 »

W poniedzialek oddaje tam swoja O2, wiec moge sie podzielic wkrotce opinia (dzwonilem i srednia naprawiaja tel. 2-3dni).

To czekamy. Na mojej O2 coraz więcej pyłków :(

BTW. U szwagra na Nokii E51 to tyle pyłków, że prawie nie widać co jest na ekranie. Więc to nie tylko nasze O2 tak mają :D

*

tomwil

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #388 dnia: Październik 10, 2010, 20:50:04 »
tak tylko troszkę nie ta półka sprzętu.... ja swojej się pozbyłem po 29 dniach... oddałem do salonu...kurz...

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #389 dnia: Październik 23, 2010, 21:45:57 »
Jestem zawiedziony, oddałem telefon na gwarancji do serwisu w Łodzi pod koniec września, po 1,5 tygponia (tyle czasu!) odebrałem i już mam ten brud z powrotem (na razie trochę). W ogóle jak noszę telefon w kieszeni, to zazwyczaj "do góry nogami" (gdy nie słucham czegoś ze słuchawkami) i chyba dlatego miałem (i teraz się znów tworzy) taką ścieżkę brudu od lewego dolnego rogu ekranu (gdzie nie ma tego uszczelnienia?) do prawie że samej góry na środku szerokości.  Kupiłem Omnię w Euro RTV AGD w grudniu, dość wcześnie mi się pojawił brud, latem było już na tyle dużo brudu, że w trochę bardziej słoneczne dni, będąc na zewnątrz, przez brud nie było widać co się znajduje na środku (i nie tylko) ekranu itd., ale dopiero ostatnio się za to wziąłem. W serwisie skasowali wszystko, wgrali aktualizacje i teraz gdy używam Windows Media Playera muszę mieć stale włączony ekran, aby się nie zatrzymało... W sklepie Euro... powiedzieli mi, żebym oddał do łódzkiego serwisu, to będzie szybciej, jak im bym dał to oni wysyłają do Warszawy i teraz chciałbym się was zapytać czy w innym serwisie mogą na stałe usunąć ten problem?