[i8000] Kurz na wyświetlaczu

  • 484 Odpowiedzi
  • 71396 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #180 dnia: Kwiecień 30, 2010, 00:11:14 »
ja we wtorek oddaje kolejny raz , niech poprawiaja, tydzień po odebraniu znów problem no trochę wkurzajace , tym bardziej ze napisalem im w opisie ze juz w poprzednim egzemplarzu wymieniany mailem panel dotykowy i nic nie pomogli, to w tym wzięli tez wymienili i nic nie pomogli. dziwne podejście skoro juz im powiedziałem ze to nic nie daje. przez to tylko  sie czas likwidacji. ale jeszcze teraz i następny raz i przysługuje mi zwrot gotówki.

@ z tym zwrotem gotówki to nie jest tak.
To, że 3 naprawy i wymiana to mit.
Mam dość spore doświadczenie bo walczyłem z wymianą toshiby G900 (na forum jest cały wątek  -13 stron - o serwisach). Zwrot kasy możesz dostać jeśli zareklamujesz w sklepie (serwis nie jest stroną umowy kupna-sprzedaży) jako niezgodność z towaru - kupiłeś miało być szczelne a że nie jest to nie jest to co zgodnie z umową kupiłeś. Tę woltę możesz zrobić tylko wtedy kiedy serwis nie jest w stanie usunąć usterki w wyznaczonym przez Ciebie wezwaniu do jej usunięcia terminie (zwykle 2 tyg.).
Miałeś raczej spory "niefart", że po wymianie znów jest kurz. Osobiście o CCS mam jak najlepsze zdanie. W Twoim przypadku też robią to co powinno być najskuteczniejsze - wymiana na nowy całego zespołu - do 3 razy sztuka. Już chyba nie wylosujesz nieszczelnego panelu...
Czego szczerze życzę
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #181 dnia: Kwiecień 30, 2010, 09:32:57 »
ja we wtorek oddaje kolejny raz , niech poprawiaja, tydzień po odebraniu znów problem no trochę wkurzajace , tym bardziej ze napisalem im w opisie ze juz w poprzednim egzemplarzu wymieniany mailem panel dotykowy i nic nie pomogli, to w tym wzięli tez wymienili i nic nie pomogli. dziwne podejście skoro juz im powiedziałem ze to nic nie daje. przez to tylko  sie czas likwidacji. ale jeszcze teraz i następny raz i przysługuje mi zwrot gotówki.

@ z tym zwrotem gotówki to nie jest tak.
To, że 3 naprawy i wymiana to mit.
Mam dość spore doświadczenie bo walczyłem z wymianą toshiby G900 (na forum jest cały wątek  -13 stron - o serwisach). Zwrot kasy możesz dostać jeśli zareklamujesz w sklepie (serwis nie jest stroną umowy kupna-sprzedaży) jako niezgodność z towaru - kupiłeś miało być szczelne a że nie jest to nie jest to co zgodnie z umową kupiłeś. Tę woltę możesz zrobić tylko wtedy kiedy serwis nie jest w stanie usunąć usterki w wyznaczonym przez Ciebie wezwaniu do jej usunięcia terminie (zwykle 2 tyg.).
Miałeś raczej spory "niefart", że po wymianie znów jest kurz. Osobiście o CCS mam jak najlepsze zdanie. W Twoim przypadku też robią to co powinno być najskuteczniejsze - wymiana na nowy całego zespołu - do 3 razy sztuka. Już chyba nie wylosujesz nieszczelnego panelu...
Czego szczerze życzę

Mnie sie wydaje ze cos poprostu prezy na ten panel dotykowy w lewym dolnym rogu, juz pal szesc to delikatne odstawanie ale zeby moze deliatnie silikonkiem uszczelinili to od wewnatrz bo oddstawanie jest widoczne jak patrzy sie z boku wzdluz krawedzi obudowy ze panel lekko odtsaje ponad wysokosc krawedzi obudowy.. Skrzypien nie mam zadnych. Mozer sam rozkrece go jesli juz byl rozkrecany przez serwis i sam cos tam wyrzezbie w srodku. Bo tak szczerze ciagle nie widzi mi sie odsylac do serwisu bo nie naciesze sie telefonem wogole.

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #182 dnia: Kwiecień 30, 2010, 19:55:09 »
Samemu nie radzę ci "rzeźbić" bo jeżeli przypadkiem znów będziesz zmuszony wysłać fona do serwisu - stwierdzenie nieautoryzowanych zmian czy też naprawy automatycznie spowoduje odebranie gwarancji. I nie będzie żadnego tłumaczenia, że to tylko silikon czy klej - cokolwiek "poprawisz" będzie to nieautoryzowana ingerencja i co za tym idzie - żegnaj gwarancjo...

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #183 dnia: Kwiecień 30, 2010, 21:38:50 »


też odradzam rzeźbę własną czyli rękodzieło. Spore ryzyko utraty gwarancji.
Wyślij to jeszcze raz i napisz do CCS maila (podając nr przesyłki i IMEI) w czym rzecz i że prosisz o zwrócenie szczególnej uwagi na .....
Sądzę, że pomóc powinno
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #184 dnia: Maj 01, 2010, 14:27:07 »


też odradzam rzeźbę własną czyli rękodzieło. Spore ryzyko utraty gwarancji.
Wyślij to jeszcze raz i napisz do CCS maila (podając nr przesyłki i IMEI) w czym rzecz i że prosisz o zwrócenie szczególnej uwagi na .....
Sądzę, że pomóc powinno

A do kogo maila napisac ? Znasz jakis konkretny adres osoby ?

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #185 dnia: Maj 01, 2010, 19:40:46 »
wysyłaj na maila ccs (jest na ich stronie) info@ccsonline.pl
Ja kontaktowałem się z z Adrianem Kurzępą - szybko odpisywał i konkretnie.
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #186 dnia: Maj 06, 2010, 11:37:34 »
no to moze wkoncu cos zrobia z moim telefonem w serwisie. We wtorek wyslalem do nich i jak kontaktowalem sie dzis nie zostanie naprawiony do konca tego tyg gdyz usterka jest konsultowana ze PRODUCENTEM. Moze wreszcie cos wymysla zeby to zrobic porzadnie a nie na hop siup. Takze czekam z niecierpliwoscia na naprawiony fonik :)

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #187 dnia: Maj 11, 2010, 23:52:37 »
no to moze wkoncu cos zrobia z moim telefonem w serwisie.  Takze czekam z niecierpliwoscia na naprawiony fonik :)

Jakieś postępy w naprawie ? Napisali opinie producenta ?
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #188 dnia: Maj 13, 2010, 10:26:08 »
Ktoś nadawał paczkę do CCS? Jaki jest numer klienta CCS, żeby przesyłka była bezpłatna? Bo na str nie ma :O

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #189 dnia: Maj 13, 2010, 12:20:23 »
Ktoś nadawał paczkę do CCS? Jaki jest numer klienta CCS, żeby przesyłka była bezpłatna? Bo na str nie ma :O

Tu jest dokładny opis procesu wysyłania do CCS opracowany przez kolegów z działu G900
http://pdaclub.pl/forum/g900/serwis-toshiby-g900-poradnik-krok-po-kroku/
Dodam, że zamiast G900 należy wpisać I-8000...  :E
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #190 dnia: Maj 13, 2010, 13:49:06 »
Zapomniałem wpisać "1szt PDA Samsung OmniaII". Chyba się nie doczepią co? Zdam relacje jak tel wróci co i jak.

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #191 dnia: Maj 13, 2010, 20:27:12 »
Moja Omnia juz wraca, jutro ja otrzymam. W protokole napisali ze wymienili folie klawiatury. Tylko zastanawiam sie co ma folia do nieszczelnosci ekranu ? Telefon lezal u nich ponad tydzien gdyz konsultowali podobno problem z Samsungiem i takie zalecenia dal samsung. Troche wydaje mi sie to smieszne. Jutro sie okaze. Bo odrazu da sie sprawdzic wiec zdam jutro relacje.

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #192 dnia: Maj 13, 2010, 23:48:07 »
Moja Omnia juz wraca, jutro ja otrzymam. W protokole napisali ze wymienili folie klawiatury. Tylko zastanawiam sie co ma folia do nieszczelnosci ekranu ? Telefon lezal u nich ponad tydzien gdyz konsultowali podobno problem z Samsungiem i takie zalecenia dal samsung. Troche wydaje mi sie to smieszne. Jutro sie okaze. Bo odrazu da sie sprawdzic wiec zdam jutro relacje.

Smiesznawe faktycznie - sądzę, że konsultowali bo były już dwa podejścia a ccs stara się podchodzić poważnie do napraw (reklamacje naprawy raczej ich nie cieszą) i jeśli problem się powtórzył być może pytali naprawiać czy wymieniać. Ciekaw jestem efektów
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #193 dnia: Maj 14, 2010, 16:58:31 »
a wiec tak jak myslalem , nadal to samo. Napisalem odrazu do faceta co korerspondowal ze mna ze wydaje mi sie ze nic nie zrobili i poczekam jak oni widza rozwiazanie problemu. Bo nie mam zamiaru znow wysylac tel i czekac ponad tydzien na zwroc i znow to samo. Nie kupilem go po to zeby ktos ciagle w nim grzebal i lezal w serwisie.

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #194 dnia: Maj 15, 2010, 11:47:01 »
Śledzę ten wątkek i zaczynam się martwić co CCS robi z telefonami, mnie też czeka wysłanie bo zbiera mi się powoli kurz w dolnym lewym rogu, ale coś czuje że sama wymiana panelu dotykowego nie pomorze bo wada jest w ramce (tej na której jest przyklejony ekran).

Sam odkleiłem delikatnie ekran i oczyściłem sobie po 3 tygodniach od kupienia ale zaczyna się od nowa zbierać ale znacznie wolniej teraz, już mam 3 tygodnie od czyszczenia i dostało się stanowczo mniej niż w pierwszych 3 tygodniach.
Dopatrzyłem się że w tym lewym rogu jest lekki dołek w ramie przez co nie idzie tam idealnie dokleić ekranu, zreszto na kleju na samym panelu jak odkleiłem widać że tam przykleja się tylko do połowy gróbości kleju i z czasem sie odkleja sam i tam wlasnie sie dostaje kurz.

Samodzielne czyszczenie zrobiłem na tyle delikatnie i precyzyjnie że nie zostawiłem żadnego śladu wieć nie mam co się bać oddawać na gwarancji.

Czekam na rozwiązanie co CCS zrobi w waszych sparawch i jak mi się zbierze wiecej to odrazu odsyłam żeby wymienili albo ekran albo i ramkę w koło ekranu...

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #195 dnia: Maj 15, 2010, 14:18:08 »
a czy ta ramka nie jest zespolona z obudowa( frontowa) ? wydaje mi sie ze panel dotykowy jest sklejony do obudowy a ekran jest jakby w obudowie. Wiec wychodzi na to ze powinni wymienic obudowe przednia.

*

Offline marcinb24

  • 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mobilne technologie
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #196 dnia: Maj 15, 2010, 17:38:03 »
Dokładnie, trzeba by wymienić razem z panelem dotykowym przednią ramę(tą czarną) i by było po kłopocie.

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #197 dnia: Maj 15, 2010, 20:13:21 »
Spokojnie możecie (a nawet powinniście) to ccs zasugerować.
@pepelodz
już ćwiczyłeś wysyłki więc napisz do nich maila i powiedz co w/g Ciebie powinni wymienić
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline nowart

  • **
  • 144
  • Sprzęt: Omnia II
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #198 dnia: Maj 15, 2010, 22:15:45 »
Czy oni wymieniają to razem z całym ekranem? Gdybym miał trochę porysowany ekran to wymieniają na nowy, tak?

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #199 dnia: Maj 15, 2010, 22:45:22 »
Wygląda, że tak.
W opisach wcześniej (post 135, 141) koledzy piszą , że wymienili ("Opis usterki: wymiana szyby LCD, uwagi: po naprawie telefon został poddany testom w warunkach rzeczywistych oraz na przyrzadach serwisowych. Nadaje i odbiera połączenia prawidłowo, zasięg poprawny").
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #200 dnia: Maj 16, 2010, 11:52:25 »
Spokojnie możecie (a nawet powinniście) to ccs zasugerować.
@pepelodz
już ćwiczyłeś wysyłki więc napisz do nich maila i powiedz co w/g Ciebie powinni wymienić
Jutro bede dzwonic i gadac z facetem bo juz zmeczyla mnie ciagla wysylka i to ze telefon lezy w serwisie zamiast go uzywac. Czyli do wymiany musi byc panel razem z ramka czyli jakby front obudowy z ta siateczka od glosnika ?

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #201 dnia: Maj 16, 2010, 13:53:05 »
nie wnikałem w szczegóły budowy ale z powyższych postów wynika, że tak (choć siateczka może być oddzielnym elementem) - panel z ramką. Może winę za przedostawanie się kurzu ponosi też ramka (jeśli jest odkształcona miejscowo może powodować rozszczelnienie panelu - to tylko przypuszczenie ale skoro piszecie, że ekran wystaje ponad ramkę to być może słuszne).
Pogadaj z serwisem i poproś o wymianę całości (lub w skrajnym przypadku całego urządzenia) bo dwukrotna wymiana samego panelu nie dala rezultatów. Myślę, że załatwią to z samsungiem.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2010, 13:55:26 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #202 dnia: Maj 17, 2010, 15:25:37 »
Zenada, sprawa trafi do gazety i odradzam wam wysylanie na Taneczna do Warszawy. Serwis odmawia mi przyjecia kolejny raz telefonu tlumaczac sie ze naprawili zgodnie z wytycznymi SAMSUNGa gdzie na infolini konsultanci znaja problem OMNI 2 i inne wytyczne naprawy sa podawane przez nich. Jutro wysylam fax do samsunga do dzialu reklamacji. Srawa i tak trafi do gazety, nie zostawie tego tak. Bo 3 raz nie chce mi serwis przyjac telefonu na gwarancji. Smieszne to jest.  Poprostu zenujace i tematu napewno  nie zostawiee.

*

Offline SkoreK89

  • **
  • 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy SII KI4
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #203 dnia: Maj 17, 2010, 19:28:59 »
Moja już zrobiona i czekam na przesyłkę. Opis- "WYMIANA SZYBY LCD. AKT. SYSTEMU. BATERIA I TELEFON PRACUJĄ PRAWIDŁOWO - TESTOWANE POD KONTEM CZASY PRACY." Mimo prośby o nie aktualizowanie systemu, aktualizację przeprowadzili... Jak sprawdzić czy tel jest zrobiony dobrze? Dmuchać/chuchać tam gdzie dostawał się kurz i sprawdzać czy jest para? Dobry pomysł? Ktoś tak robił?

Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #204 dnia: Maj 17, 2010, 20:27:26 »
Tak ja wlasnie tak sprzwdzalem. I jesli wymienili ci tylko panel dotykowy to odrazu mowie ci ze dalej bedzie nieszczelny. Juz 2 razy mi wymieniali i ciagle to samo. Dzis kontaktowalem sie z SAMSUNGIEM i trzeba wymieniac panel dotykowy i caly LCD, znaja problem i wiedza ze byla wadliwa seria. Tylko ja teraz tocze proces z serwisem gdyz nie chce mi dalej naprawiac. odmawiaja tlumaczac sie ze ostatnia naprawa byla zrobiona zgodnie z wytycznymi samsunga. Samsung kazal wymienic  FOLIE KLAWIATURY co dla mnie jest smieszne. Poprostu olewaja klienta. Bo na infolini mowia ze panel trzeba wymienic i LCD a serwisowi kaza wymienic Folie klawiatury. Teraz serwis mowi zebym ja na pismie dostal wytyczne od samsunga a samsung mnie nie wysle tylko serwisowi jak wystapi o takie wytyczne. I kolo zamkniete. Juz mam dosc, pisze jutro pismo do radia zet i gazety no i do dzialu reklamacji samsung. Aha i jeszcze udam sie do rzecznika praw konsumenta. Poprostu mam dosc 5  miesiac mecze sie z tym


ODRADZAM WSZYSTKIM SERWIS CCS w WARSZAWIE NA ULICY TANECZNEJ 18C. Zero profesjonalizmu a obsluga zenujaca. Zachowali sie jak  "majstry" z targowiska. Sprawe naglosnie odpowiednio w mediach bo nie zostawie tego tak
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2010, 22:07:44 wysłana przez pepelodz »

*

Offline siemi1

  • ****
  • 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • forum
  • Sprzęt: Samsung Omnia II 8GB Orange,
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #205 dnia: Maj 17, 2010, 20:50:39 »
Ja dziś swojego oddałem na Nowogrodzka 22 w warszawie za klika dni przedzonie do nich i zobaczymy, bede dawal znac jak cos bede wiedzial wiecej. Ja podalem info o dostającym sie kurzu oraz ze problemy z softem bo mam badziew orange moze wgraja najnowszy samsungowy :)
__________________________________
Samsung Omnia II 8GB ROM Orange

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #206 dnia: Maj 17, 2010, 23:42:22 »
Tak ja wlasnie tak sprzwdzalem. I jesli wymienili ci tylko panel dotykowy to odrazu mowie ci ze dalej bedzie nieszczelny. Juz 2 razy mi wymieniali i ciagle to samo. Dzis kontaktowalem sie z SAMSUNGIEM i trzeba wymieniac panel dotykowy i caly LCD, znaja problem i wiedza ze byla wadliwa seria. Tylko ja teraz tocze proces z serwisem gdyz nie chce mi dalej naprawiac. odmawiaja tlumaczac sie ze ostatnia naprawa byla zrobiona zgodnie z wytycznymi samsunga. Samsung kazal wymienic  FOLIE KLAWIATURY co dla mnie jest smieszne. Poprostu olewaja klienta. Bo na infolini mowia ze panel trzeba wymienic i LCD a serwisowi kaza wymienic Folie klawiatury. Teraz serwis mowi zebym ja na pismie dostal wytyczne od samsunga a samsung mnie nie wysle tylko serwisowi jak wystapi o takie wytyczne. I kolo zamkniete. Juz mam dosc, pisze jutro pismo do radia zet i gazety no i do dzialu reklamacji samsung. Aha i jeszcze udam sie do rzecznika praw konsumenta. Poprostu mam dosc 5  miesiac mecze sie z tym


ODRADZAM WSZYSTKIM SERWIS CCS w WARSZAWIE NA ULICY TANECZNEJ 18C. Zero profesjonalizmu a obsluga zenujaca. Zachowali sie jak  "majstry" z targowiska. Sprawe naglosnie odpowiednio w mediach bo nie zostawie tego tak


@pepelodz
Nie dzwoń na infolinię tylko wysyłaj maile. Kobieta na infolinii jest ustawiona na tak, dziękuję, dowiem się (szkoda czasu, pieniędzy i nie masz śladu po rozmowie). Napisz im maila, że samsung prosi o ich odezwę (i kopia do samsunga). Jest w ccs normalny facet Adrian Kurzępa, który odpisuje na maile w czasie rzeczywistym i wie co można zrobić. Oni też potrzebują podkładki do dyskusji z samsungiem. Rozumiem, że jesteś wku.... (zdenerwowany) - wiem coś o tym bo walczyłem z toshiba (G900) (i to mocno skutecznie) ale zachowaj zimną krew.
Ja mam bardzo dobre doświadczenia z ccs - (nie z infolinią bo nie mam czasu wisieć na słuchawce w oczekiwaniu na połączenie). Są szybcy i naprawiają (zgodnie z zaleceniami producenta) a jeśli masz uwagi to z w/w wymienionym facetem ustalisz komu i co wysłać żeby zrobili tak jak chcesz.
Zrobiłem post - rzekę, żeby nie przeginać jeśli chcesz pisz na PW - pogadamy (funkcjonuję od wczesnego południa) - i chętnie pomogę (w miarę możliwości :wink:)

DLA MNIE CCS JEST O.K.

Ja dziś swojego oddałem na Nowogrodzka 22 w warszawie za klika dni przedzonie do nich i zobaczymy, bede dawal znac jak cos bede wiedzial wiecej. Ja podalem info o dostającym sie kurzu oraz ze problemy z softem bo mam badziew orange moze wgraja najnowszy samsungowy :)

Tak mi się dziwnie wydaje, że oddałeś właśnie do ccs (jeśli punkt nazywa się HB OFFICE). Oni tylko przyjmują a fon jedzie na Taneczną...
Dobrze zrobiłeś - to dobry serwis (i nie mam u nich etatu  :mysli:)
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #207 dnia: Maj 17, 2010, 23:47:34 »
Tomasz007 koleżanka na infolinii nie mogła Ci nic więcej doradzić, a my wiemy że CCS leci w kulki. Dobrze że nie przyszedł z powrotem do Ciebie jako "zalany" bo wtedy byś dopiero klął na czym świat stoi... a takie przypadki w CCS też nie są obce...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline siemi1

  • ****
  • 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • forum
  • Sprzęt: Samsung Omnia II 8GB Orange,
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #208 dnia: Maj 17, 2010, 23:53:03 »
Tak mi się dziwnie wydaje, że oddałeś właśnie do ccs (jeśli punkt nazywa się HB OFFICE). Oni tylko przyjmują a fon jedzie na Taneczną...
Dobrze zrobiłeś - to dobry serwis (i nie mam u nich etatu  :mysli:)

Jajk kiedys tam byl R serwis to zadowolony bylem bo w SE mi dobrze naprawili sprzedalem potem jko nowke prawie bo obudowa bgumow byla do wymiany mam nadziejhe ze tym raze,m bedzie podobnie terz to  strasznie sie samsung u nich reklamuje albo jest patronem bo loga  reklamy swietlne wszedzie moze zrobia dobrze zobaczymy za kilka dni jeden duzy minus to jeden nr telfonu do nich i tylko przez tel sie cos mozna dowiedziec, ktory to tel zadko odbieraja.
__________________________________
Samsung Omnia II 8GB ROM Orange

*

Offline tomasz007

  • ****
  • 520
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: G900    I8000-Omnia II, nokia 6310
Odp: [i8000] Kurz na wyświetlaczu
« Odpowiedź #209 dnia: Maj 18, 2010, 00:36:45 »
Tomasz007 koleżanka na infolinii nie mogła Ci nic więcej doradzić, a my wiemy że CCS leci w kulki. Dobrze że nie przyszedł z powrotem do Ciebie jako "zalany" bo wtedy byś dopiero klął na czym świat stoi... a takie przypadki w CCS też nie są obce...
@beju
Wiem co mówię  :wink:
Zobacz ile mam lat   :))
Od pani z infolinii nie oczekuję niczego (chyba opacznie mnie zrozumiałeś). Namawiam do mailowania bo zostaje ślad i jest szybsze (wbrew pozorom). Nie będę robił z siebie Rejtana w obronie serwisu ale nie ma opcji czarne - białe, CCS z moich doświadczeń (a zerknij np. na historię toshiba G900) zachował się bardzo poprawnie (po dwóch mailach pt, "szanowny kliencie...). Wiem, że mogą dobrze działać i równie dobrze lecieć w kulki. Piszę po to, żeby ludzi z Naszego forum traktowano inaczej (nazwij to "normalnie" albo "VIP").
« Ostatnia zmiana: Maj 18, 2010, 15:10:57 wysłana przez tomasz007 »
G900 (a właściwie toshiba) skłoniło mnie do zmiany firmy - chwała im za to