Apple opanowało rynek mobilnych aplikacji... całkowicie

  • 6 Odpowiedzi
  • 1585 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Apple opanowało rynek mobilnych aplikacji... całkowicie
« dnia: Styczeń 25, 2010, 14:15:28 »
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Apple opanowało rynek mobilnych aplikacji... całkowicie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:20:31 »
poczekamy, zobaczymy, Iphone wystartował wcześniej
a i tak android go zje  :P

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Apple opanowało rynek mobilnych aplikacji... całkowicie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:22:46 »
poczekamy, zobaczymy, Iphone wystartował wcześniej
a i tak android go zje  :P

Przy udziale siegaacym prawie 100% - wątpie...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

Odp: Apple opanowało rynek mobilnych aplikacji... całkowicie
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:45:08 »
za MacKozer i Reuters:
"Znany producent gier na platformy mobilne – firma Gameloft, oznajmiła na swojej niedawnej konferencji prasowej, że znacznie redukuje prace nad grami na platformę Google Android i skupia się głównie na programach dla iPhone.
Zdaniem Reutersa, dyrektor finansowy firmy – Alexandre de Rochefort – stwierdził, że inne firmy podejmują podobne decyzje. Dodał także, że platforma Google nie jest w stanie przyciągnąć tyle klientów co Apple iPhone, a na Androidzie nie da się zarobić. Głównym powodem odwrócenia się od Andorida była jego zdaniem słabość sklepu z aplikacjami na tę platformę.
Jak podaje serwis Reuters, Gamelotf sprzedał 400 razy więcej aplikacji dla iPhone niż dla Google Android, a sprzedaż gier w Apple AppStore wygenerowała 13% przychodu tej firmy w ostatnim kwartale."
Pisalem o takim scenariuszu dobre pol roku temu ale przewidywalem jednak troszke wiecej dla Androida... Na pewno jeszcze podgonia bo ratuje ich kilkadziesiat roznych modeli telefonow ale karty zostaly rozdane na co najmniej 2 lata.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Apple opanowało rynek mobilnych aplikacji... całkowicie
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 25, 2010, 14:50:13 »
bo im więcej użyszkodników tym więcej pobrań. Machina się napędza sama, każdy trąbi o APPSTORE, kazdy chce pobierać, gdy wszyscy pobierają to producenci mają $$$ i produkują wiecej co oznacza więcej pobrań.

Istne Perpetum Mobile :P
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Apple opanowało rynek mobilnych aplikacji... całkowicie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 25, 2010, 15:11:03 »
W iznesie jest niestety tak, ze zawsze wygrywa ten, co jest pierwszy, a Apple ostatnio ciagle jest pierwsze... Poza tym, nie tylko pomysl, ale tez wykonanie...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Apple opanowało rynek mobilnych aplikacji... całkowicie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 25, 2010, 16:13:46 »
Mi się wydaje, że wazna jest też kwestia cen aplikacji. Dla WM byle programik kosztuje 10, 15 a czasem i 30$. W Appstore większość programów i gier waha się w cenach 1-5$. A przy takiej cenie to już nawet zagorzałym piratom nie chce się bawić w nielegale. Ktoś w Apple po prostu mądrze porachował, że lepiej sprzedać milion aplikacji po 1$, niż 1000 po 30$...