Jeśli kupiłeś telefon w Polsce to możesz, ale nie na podstawie gwarancji, tylko na podstawie rękojmi.
Polecam zadzwonić na bezpłatną infolinię konsumencką: 0800 800 008. Ja miałem podobny problem, zadzwoniłem na tę infolinię i prawnik wytłumaczył mi przepisy, podał konkretne artykuły, na które mam się powołać i dał kilka innych rad.
Niestety ja kupiłem swój telefon w USA, więc mogłem powoływać się tylko na gwarancję. Regenersis w Jankach 4-krotnie "naprawiał" mój telefon, za każdym razem bez skutku. Serwis trzymał mój telefon już ósmy tydzień, więc zadzwoniłem na europejską infolinię HTC (00 800 121 1666). Konsultanci z tamtąd pomogli mi doprowadzić do wymiany telefonu na nowy. Niestety wymagało to ode mnie anielskiej cierpliwości - pierwszy raz oddałem mojego Nikiego do serwisu 3 grudnia, nowy telefon otrzymałem 17 lutego... Koszmar. Zresztą na dniach opiszę pewnie te historię dokładniej w osobnym wątku, bo Regenersis zachowywał się tragicznie i wartoby przestrzec innych. Mam nadzieję, że nie będę nigdy więcej miał z nimi do czynienia.
Pozdrawiam i powodzenia z naprawą.