PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Nike => Wątek zaczęty przez: jacekzaw w Marzec 04, 2009, 11:21:53
-
Witam
Mam HTC Touch Dual od Marca 2008 roku. W tym czasie już raz zepsół mi sie wyświetlacz w nim, został wymieniony w serwisie.
Zepsuł się w taki sposób że pod folią mam taką plamę przeźroczystą i jak dotykam palcem lub rysikiem na ekranie w jakimś jego punkcie to focus zawsze jest na prawy dolny róg...
dopiero jak bardzo mocno przycisnę to zaczyna to działać...
Piszę o tym bo znów po raz drugi zepsuło się to samo, w związku z tym będę oddawał telefon do serwisu ponownie.
Pytanie za 100pkt. :
Czy mogę się ubiegać o wymianę telefonu na nowy przy drugiej reklamacji ?
-
nie, zresztą poczytaj warunki gwarancji, zazwyczaj dopiero po 3 naprawie
-
Jeśli kupiłeś telefon w Polsce to możesz, ale nie na podstawie gwarancji, tylko na podstawie rękojmi.
Polecam zadzwonić na bezpłatną infolinię konsumencką: 0800 800 008. Ja miałem podobny problem, zadzwoniłem na tę infolinię i prawnik wytłumaczył mi przepisy, podał konkretne artykuły, na które mam się powołać i dał kilka innych rad.
Niestety ja kupiłem swój telefon w USA, więc mogłem powoływać się tylko na gwarancję. Regenersis w Jankach 4-krotnie "naprawiał" mój telefon, za każdym razem bez skutku. Serwis trzymał mój telefon już ósmy tydzień, więc zadzwoniłem na europejską infolinię HTC (00 800 121 1666). Konsultanci z tamtąd pomogli mi doprowadzić do wymiany telefonu na nowy. Niestety wymagało to ode mnie anielskiej cierpliwości - pierwszy raz oddałem mojego Nikiego do serwisu 3 grudnia, nowy telefon otrzymałem 17 lutego... Koszmar. Zresztą na dniach opiszę pewnie te historię dokładniej w osobnym wątku, bo Regenersis zachowywał się tragicznie i wartoby przestrzec innych. Mam nadzieję, że nie będę nigdy więcej miał z nimi do czynienia.
Pozdrawiam i powodzenia z naprawą.