MDPNA 300 jak odblokować CE ??

  • 3 Odpowiedzi
  • 1955 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Anita2602

  • 2
  • Płeć: Kobieta
MDPNA 300 jak odblokować CE ??
« dnia: Październik 13, 2008, 00:35:17 »
Witam serdecznie, kupiłam nawigację Medion MDPNA 300, chcem ją odlokować i wgrać jaką kolwiek inną mape ponieważ na standardowych widać tylko obwodnice, czy ktoś jest w stanie mi napisać jak robi się to od podstaw (jestem zielona) posiadam już activesync mam kabel tylko zbyt mało wiadomości na ten temat. Dziękuje, pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2008, 00:40:10 wysłana przez Anita2602 »

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: MDPNA 300 jak odblokować CE ??
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 13, 2008, 15:43:51 »
A masz może na karcie pamięci, lub na wbudowanym flash'u, katalogi Mnav, Mobilenavigator i pliki mobilenavigator.exe lub mnavce.exe ? Jeśli tak, to bezpiecznie można za nie podstawić inną mapę (może nawet bez odblokowywania), lub skrypt w celu odblokowania urządzenia. Na pewno najszybszym sposobem na odblokowanie, jest edycja rejestru i zmiana wpisu LaunchXX w HKLM\INIT\ odpowiedzialnego za ładowanie menu, ale jako że nie miałem osobiście do czynienia z tym modelem Mediona, nie mogę ze 100% pewnością wskazać, który wpis init zmienić (a pomyłka może być tragiczna w skutkach). Skyrypty i podstawienia są bezpieczniejsze (na początek) i na dodatek trwałe (nie ma problemu w przypadku hard resetu).

*

Offline Anita2602

  • 2
  • Płeć: Kobieta
Odp: MDPNA 300 jak odblokować CE ??
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 13, 2008, 15:59:07 »
Witam Cię serdecznie, posiadam w pliku residentflash folder mnav w którym znajduje się między innymi plik mnavdce.exe czy mógł by mi ktoś powiedzieć co moge teraz zrobić żebym mogła podmienić mapy lub cokolwiek żeby nawigacja działała ?? Czekam na odp. Pozdrawiam  :smile:

*

Offline angler22