Witam!
Wszystkim, którzy by chcieli wiedzieć jak wygląda suport Automapy w temacie wątku i nie tylko cytuję poniżej moją jedenastodniową korespondencję z serwisem AM.
Wnioski pozostawiam wszystkim zainteresowanym.
Pozdrowienia
Sent: Friday, September 06, 2013 2:19 PM
To: 'pomoc@AutoMapa.pl'
Cc: 'sokol@audioplus.pl'
Subject: Zgłoszenie problemu z Automapą
Szanowni Państwo,
Chciałbym zgłosić następujące problemy:
1. Automapa nie „widzi” inernetu
Przy próbie połączenia AMTraffic pojawia się błąd połączenia 105.0
Funkcja LiveDrive jest aktywna
Urządzenie posiada aktywny dostęp do internetu.
2. Nie działa programowa regulacja głośności zarówno w trybie ręcznym jak i automatycznym (zależnie od prędkości)
Poziom dźwięku komunikatów nawigacyjnych można ustawić wyłącznie: włączony (maksymalna głośność) lub wyłączony całkowicie (mute lub poziom suwaka na 0 %.)
Jednocześnie informuję, że problem ten dotyczy wyłącznie Automapy – używam również nawigacji MapaMap
i funkcje wymienione powyżej działają bezproblemowo (aktualizacja online i programowa reg. głośności)
Jednostka sprzętowa:
S100 - zamiennik fabrycznego radia samochodowego do Chrysler 300c.
Producent: Hkhonada
Procesor Samsung S5PV210 – 1 Ghz
Pamięć: DDR II 512 MB
Flash: 4 GB
OS: Windows CE6.0
Instalacja Automapy: Karta microSD 8 GB
Automapa działa bardzo płynnie I bezproblemowo za wyjątkiem w/w.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów.
Jeśli potrzebne będą dodatkowe informacje proszę o kontakt:
Tel. 6022****
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Friday, September 06, 2013 6:44 PM
Subject: Odp: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489695]
Witamy,
Prosimy o przeslanie do nas pliku am.info, ktory dostepny
jest na karcie pamieci w AutoMapa EU/Settings Files.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Piotr
Witam!
W załączeniu przesyłam plik am.info
Pozdrawiam
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Tuesday, September 10, 2013 12:06 PM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489
ID=[2491579]
Witam,
Prosze znalezc plik:
AutoMapa EU/Profiles/[uzywany profil]/Settings
Files/am.settings
a w nim linijkę:
ForceDataTransferPossible=-1
Proszę ją zamienić na
ForceDataTransferPossible=1
(Plik mozna efytowac za pomoca notatnika).
Po tej zmianie Traffic powinien dzialac.
Pozdrowienia Michal (mp)
Witam!
Niestety w dalszym ciągu AMTraffic nie działa.
Po zmianie ustawień z ForceDataTransferPossible(ustawienie
= -1) na =1 uaktywniają się jedynie wcześniej wyszarzone pola.
Wygląda to następująco:
Przy ustawieniach ForceDataTransferPossible = -1
Wymieniaj dane - pole aktywne O zasięgu - pole nieaktywne
Rozłączaj kończąc program - pole nieaktywne Dane tylko przez
PC -pole nieaktywne
Przy ustawieniach ForceDataTransferPossible =1
Wymieniaj dane - pole aktywne O zasięgu - pole aktywne
Rozłączaj kończąc program - pole nieaktywne Dane tylko przez
PC
- pole aktywne
W załączeniu przesyłam zrzuty ekranowe opisanych sytuacji.
Dodatkowo po zmianie ForceDataTransferPossible = -1
na =1 ikonka Tr na ekranie głównym zmienia kolor na z
zielonego żółty a po kilkunasty sekundach na czerwony.
Przy ustawieniach ForceDataTransferPossible =-1 ikonka Tr
zmienia kolor z zielonego na czerwony ( z pominięciem żółtego).
Problem musi leżeć w innym miejscu.
Proszę odnieść się również do drugiego problemu zgłoszonego
przeze mnie t.j. braku możliwości programowej regulacji
głośności komunikatów nawigacyjnych.
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Wednesday, September 11, 2013 6:50 PM
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y
ID=[2492828]
Witamy,
Dziekujemy za przeslanie dodatkowych informacji.
Niestety ale nie otrzymalismy tego modelu do testow od
dystrybutora, w takim przypadku wsparcie techniczne jest bardzo ograniczone.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Piotr (po)
Szanowny Panie!
Czy mam rozumieć, że na tym kończy się Wasze wsparcie
techniczne i pomoc w rozwiązaniu problemu?
Chcę Pana poinformować, że przetestowałem moje urządzenie na
systemach nawigacyjnych MapaMap i iGo.
W obydwu przypadkach komunikacja online działa prawidłowo.
Prawidłowo działa również regulacja głośności komunikatów
nawigacyjnych.
W związku z tym należy wyciągnąć dalece prawdopodobny
wniosek, że problem nie dotyczy urządzenia. Problem dotyczy programu Automapa.
Prawdopodobne jest również to, że nie jest to bardzo złożony i
w moim przekonaniu raczej możliwy do rozwiązania problem.
Nie wykluczam pomocy odpłatnej.
Jeśli rzeczywiście Wasza pomoc, jak to Pan nazwał, jest bardzo
ograniczona i na tym miałaby się zakończyć, z przykrością
musiałbym zauważyć, że nie dostrzegam nie tylko zamiaru ale i
chęci pomocy w postaci choćby kilku pomysłów na rozwiązanie sprawy.
Jeśli na tym kończyłoby się Państwa zainteresowanie waszymi
klientami, zmuszony byłbym postawić tezę, że wsparcie
techniczne ze strony producenta Automapy w praktyce nie istnieje.
W związku z powyższym i tak jak napisałem na wstępie proszę o
jednoznaczne oświadczenie, że nie wspomagacie klientów, którzy
posiadają niecertyfikowane przez Was urządzenia.
Chyba, że jestem w błędzie i mogę dalej oczekiwać pomocy z
Waszej strony.
Proszę również, aby podpisał Pan korespondencję mailową pełnym
imieniem i nazwiskiem o raz funkcją jaką Pan zajmuje.
To też świadczy o szacunku i poważnym traktowaniu Waszych
klientów, którym i ja jestem.
Oczekuję szybkiej i jednoznacznej odpowiedzi.
Z poważaniem
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Thursday, September 12, 2013 12:14 PM
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y
ID=[2492828] ID=[2493237]
Witam,
Niestety dla obsługi systemu Traffic, w przypadku wielu
urządzeń, musimy dopisać do aplikacji odpowiedni sterownik,
który umożliwi AutoMapie połączenie się z siecią. Czasem (jeżeli
sprzęt jest podobny do innego, które wspiera
Traffic) pomaga zmiana w pliku jak poniżej, ale jak widać, tym
razem jak widać, nie zaskutkowało.
Jeżeli to nie pomoże to musimy uzyskać od
producenta/dystrybutora API urządzenia, czyli interfejs
programistyczny, do którego podłączymy naszą część aplikacji.
Dlatego mniej więcej na tym etapie (braku współpracy ze strony
dystrybutora), nasze wsparcie niestety w pewnych przypadkach musi się zakończyć.
W przypadku certyfikowanych urządzeń, sprawa jest dość
oczywista, bo aby certyfikat uzyskać, dostawca sprzętu musi
podpisać z nami umowę o współpracy w w/w kwestiach.
Przesylam Panu link do specjalnej wersji z logowaniem:
http://w1.automapa.pl/f.php?key=xxxxxxxxxx&file=6.14_wceAm_log.z ip
W miejsce XXXXXXXXXX prosze wpisac numer licencji AutoMapy.
Plik wceAm.exe prosze wgrac do katalogu AutoMapa EU w miejscu
instalacji AutoMapy. Gdy pojawi sie blad to prosze spakowac
katalog _DEBUG z AutoMapa EU oraz przeslac go do nas jako zalacznik.
Być może na tej podstawie uda się ustalić nieco więcej.
Nie podpisujemy korespondencji imiennie poniewaz obsluga
korespondencji jest mocno rozproszona i prowadzona rownolegle
przez wiele osob tak by czas reakcji na przesylane zgloszenia
byl mozliwie krotki. Tak wiec bardzo rzadko sie zdarza by cala
korespondencje prowadzila jedna osoba. Dzieki temu wiekszosc
zgloszen email zalatwiana jest w ciagu kilkudziesieciu minut w
dni robocze i niewiele wolniej rowniez wieczorami oraz we
wszystkie dni wolne i swieta. Ten problem jest znacznie bardziej
złożony, stąd i dłuższy czas odpowiedzi.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam!
Niestety po wykonaniu poniższej procedury Automapa z
podmienionym plikiem wceAM.exe nie ujawnia żadnych dodatkowych
błędów poza błędem połączenia, który występował z pierwotnym plikiem wceAM.exe.
(przy próbie ręcznego wymuszenia pobierania danych
AMTraffic)
W katalogu instalacyjnym AutomapaEU nie widzę katalogu _DEBUG
(tak jakby się nie wygenerował).
Co mogę jeszcze zrobić?
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Friday, September 13, 2013 10:34 AM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y
ID=[2492828] ID=[2493237] ID=[2493899]
Witam,
A jakie dokładnie pliki i foldery znajdują się na karcie pamięci?
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam!
W załączeniu zrzuty ekranowe zawartości karty SD oraz zawartości
katalogu AutoMapaEU po wykonaniu procedury opisanej w poprzednim
mailu.
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Friday, September 13, 2013 12:55 PM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y ID=[2492828]
ID=[2493237] ID=[2493899] ID=[2494052]
Witam,
Proszę usunąć folder:
/MobileNavigator/MobileNavigator.exe, w jego miejsce wgrać plik
pobrany z linka poniżej i zmienić jego nazwę na MobileNavigator.exe
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam!
Wykonałem plik pobrany z linku. Logi w załączeniu.
Jednocześnie chcę poinformować, że urządzenie ma fabrycznie otwarty
dostęp do Windows CE 6.0.
Można swobodnie explorować system przy pomocy windowsowego explorera
bądź TotalCommandera.
Nie sądzę aby API urządzenia miało jakikolwiek wpływ na komunikację
Automapy z z internetem.
I jeszcze jedno. Połączenie urządzenia z internetem realizowane jest
poprzez WiFi.
Pozdrowienia
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Friday, September 13, 2013 6:50 PM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y ID=[2492828]
ID=[2493237] ID=[2493899] ID?x ID=[2494272]
Witam,
Po analizie przesłanych danych nasz programista orzekł, że niestety na
chwilę obecną nie da się zrobić nic więcej, aby system AutoMapa
Traffic zadziałał w aktualnej wersji AutoMapy.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam i dziękuję za tym razem jednoznaczną odpowiedź, której
komentować nie będę.
Wnioski nasuwają się same.
W zawiązku z tym, że nie otrzymałem odpowiedzi na drugi zgłoszony
przeze mnie problem w pierwszym mailu cyt. " Nie działa programowa
regulacja głośności
zarówno w trybie ręcznym jak i automatycznym (zależnie od
prędkości)
Poziom dźwięku komunikatów nawigacyjnych można ustawić
wyłącznie: włączony (maksymalna głośność) lub wyłączony
całkowicie (mute lub poziom suwaka na 0 %.)
Jednocześnie informuję, że problem ten dotyczy wyłącznie
Automapy. Używam również nawigacji MapaMap
i funkcje wymienione powyżej działają bezproblemowo
(aktualizacja online (dopis.- nieaktualne) i programowa
reg. głośności)"
ponownie proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Monday, September 16, 2013 5:30 PM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y
ID=[2492828] ID=[2493237] ID=[2493899] ID?x ID=[2494272]
ID=[2495532]
Witam,
Przepraszam za przeoczenie. Niestety tego problemu
bez współpracy z dystrybutorem także nie jesteśmy w
stanie rozwiązać.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam i dziękuję za "profesjonalną" pomoc.
Widzę, że jakiekolwiek problemy z Automapą zrzucane są na producenta/
dystrybutora choć ewidentnie są to niedoskonałości/niedoróbki
softwaru.
A przecież można było już 10 dni temu po prostu odpowiedzieć:
Automapa w aktualnej wersji nie współpracuje z wieloma urządzeniami
sprzedawanymi na rynku i nie wystarczy, aby środowiskiem był Windows
CE. Ma Pan pecha, że i Pana urządzenie należy do tej wcale niemałej
grupy. (fora internetowe pękają w szwach od opisów bardzo podobnych
problemów).
Po co udawać - przepraszam za kolokwializm -"głupa".
Czy nie lepiej przyznać się do niedoskonałości i po prostu przeprosić
zapewniając, że producent Automapy pracuje nad rozwiązaniem opisanych
problemów.
Przecież inni producenci nawigacji jakoś dali sobie z tym radę bez
"dystrybutorów".
No cóż, pozostanie mi wybrać na potrzeby mojej firmy inny system
nawigacji ( w liczbie 29 szt.) może z nieco gorszymi mapami ale z
profesjonalnym i rzeczowym suportem.
Zniechęciliście mnie Panowie do Automapy bardzo skutecznie.
Swoją drogą nasza korespondencja będzie bardzo ciekawym i pouczającym
dla innych materiałem medialnym.
Witamy
Rynek urzadzen GPS jest bardzo szeroki. Staramy sie dostosowac aplikacje do mozliwie duzej liczby modeli urzadzen dostepnych na tym rynku. Nie mozemy jednak zagwarantowac poprawnej pracy aplikacji na kazdym sprzecie.
Dlatego gwarantujemy poprawne dzialanie programu tylko na certyfikowanych urzadzeniach.
Zdarza sie, ze z AutoMapy mozna bez problemu korzystac rowniez na innych urzadzeniach.
Dlatego staramy sie - na miare dostepnych mozliwosci - pomoc rowniez wlascicielom tych urzadzen.
Dlatego przekazalismy Panu informacje na temat modyfikacji parametru ForceDataTransferPossible.
Dlatego rowniez podjelismy probe wygenerowania logow przez wersje, ktora takie logi generuje w nadziei, ze uda sie ustalic w ten sposob zrodlo problemu.
W swietle powyzszego nie rozumiemy zarzutu, ze nie otrzymal Pan pomocy. Otrzymal pomoc w takim wymiarze, w jakim byla i jest mozliwa. Nasze mozliwosci sa duze, ale nie nieskonczone. Jesli zdecyduje sie Pan na korzystanie z urzadzen przez nas certyfikowanych, nasza pomoc, o ile w ogole bedzie potrzebna, bedzie pelniejsza i skuteczniejsza.
Lista certyfikowanych urzadzen dostepna jest na naszej stronie:
http://www.automapa.pl/?PEI=10241&lng=PLPozdrowienia
Michal (mp)
Sent: Friday, September 06, 2013 2:19 PM
To: 'pomoc@AutoMapa.pl'
Cc: 'sokol@audioplus.pl'
Subject: Zgłoszenie problemu z Automapą
Szanowni Państwo,
Chciałbym zgłosić następujące problemy:
1. Automapa nie „widzi” inernetu
Przy próbie połączenia AMTraffic pojawia się błąd połączenia 105.0
Funkcja LiveDrive jest aktywna
Urządzenie posiada aktywny dostęp do internetu.
2. Nie działa programowa regulacja głośności zarówno w trybie ręcznym jak i automatycznym (zależnie od prędkości)
Poziom dźwięku komunikatów nawigacyjnych można ustawić wyłącznie: włączony (maksymalna głośność) lub wyłączony całkowicie (mute lub poziom suwaka na 0 %.)
Jednocześnie informuję, że problem ten dotyczy wyłącznie Automapy – używam również nawigacji MapaMap
i funkcje wymienione powyżej działają bezproblemowo (aktualizacja online i programowa reg. głośności)
Jednostka sprzętowa:
S100 - zamiennik fabrycznego radia samochodowego do Chrysler 300c.
Producent: Hkhonada
Procesor Samsung S5PV210 – 1 Ghz
Pamięć: DDR II 512 MB
Flash: 4 GB
OS: Windows CE6.0
Instalacja Automapy: Karta microSD 8 GB
Automapa działa bardzo płynnie I bezproblemowo za wyjątkiem w/w.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów.
Jeśli potrzebne będą dodatkowe informacje proszę o kontakt:
Tel. 6022****
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Friday, September 06, 2013 6:44 PM
Subject: Odp: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489695]
Witamy,
Prosimy o przeslanie do nas pliku am.info, ktory dostepny
jest na karcie pamieci w AutoMapa EU/Settings Files.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Piotr
Witam!
W załączeniu przesyłam plik am.info
Pozdrawiam
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Tuesday, September 10, 2013 12:06 PM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489
ID=[2491579]
Witam,
Prosze znalezc plik:
AutoMapa EU/Profiles/[uzywany profil]/Settings
Files/am.settings
a w nim linijkę:
ForceDataTransferPossible=-1
Proszę ją zamienić na
ForceDataTransferPossible=1
(Plik mozna efytowac za pomoca notatnika).
Po tej zmianie Traffic powinien dzialac.
Pozdrowienia Michal (mp)
Witam!
Niestety w dalszym ciągu AMTraffic nie działa.
Po zmianie ustawień z ForceDataTransferPossible(ustawienie
= -1) na =1 uaktywniają się jedynie wcześniej wyszarzone pola.
Wygląda to następująco:
Przy ustawieniach ForceDataTransferPossible = -1
Wymieniaj dane - pole aktywne O zasięgu - pole nieaktywne
Rozłączaj kończąc program - pole nieaktywne Dane tylko przez
PC -pole nieaktywne
Przy ustawieniach ForceDataTransferPossible =1
Wymieniaj dane - pole aktywne O zasięgu - pole aktywne
Rozłączaj kończąc program - pole nieaktywne Dane tylko przez
PC
- pole aktywne
W załączeniu przesyłam zrzuty ekranowe opisanych sytuacji.
Dodatkowo po zmianie ForceDataTransferPossible = -1
na =1 ikonka Tr na ekranie głównym zmienia kolor na z
zielonego żółty a po kilkunasty sekundach na czerwony.
Przy ustawieniach ForceDataTransferPossible =-1 ikonka Tr
zmienia kolor z zielonego na czerwony ( z pominięciem żółtego).
Problem musi leżeć w innym miejscu.
Proszę odnieść się również do drugiego problemu zgłoszonego
przeze mnie t.j. braku możliwości programowej regulacji
głośności komunikatów nawigacyjnych.
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Wednesday, September 11, 2013 6:50 PM
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y
ID=[2492828]
Witamy,
Dziekujemy za przeslanie dodatkowych informacji.
Niestety ale nie otrzymalismy tego modelu do testow od
dystrybutora, w takim przypadku wsparcie techniczne jest bardzo ograniczone.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Piotr (po)
Szanowny Panie!
Czy mam rozumieć, że na tym kończy się Wasze wsparcie
techniczne i pomoc w rozwiązaniu problemu?
Chcę Pana poinformować, że przetestowałem moje urządzenie na
systemach nawigacyjnych MapaMap i iGo.
W obydwu przypadkach komunikacja online działa prawidłowo.
Prawidłowo działa również regulacja głośności komunikatów
nawigacyjnych.
W związku z tym należy wyciągnąć dalece prawdopodobny
wniosek, że problem nie dotyczy urządzenia. Problem dotyczy programu Automapa.
Prawdopodobne jest również to, że nie jest to bardzo złożony i
w moim przekonaniu raczej możliwy do rozwiązania problem.
Nie wykluczam pomocy odpłatnej.
Jeśli rzeczywiście Wasza pomoc, jak to Pan nazwał, jest bardzo
ograniczona i na tym miałaby się zakończyć, z przykrością
musiałbym zauważyć, że nie dostrzegam nie tylko zamiaru ale i
chęci pomocy w postaci choćby kilku pomysłów na rozwiązanie sprawy.
Jeśli na tym kończyłoby się Państwa zainteresowanie waszymi
klientami, zmuszony byłbym postawić tezę, że wsparcie
techniczne ze strony producenta Automapy w praktyce nie istnieje.
W związku z powyższym i tak jak napisałem na wstępie proszę o
jednoznaczne oświadczenie, że nie wspomagacie klientów, którzy
posiadają niecertyfikowane przez Was urządzenia.
Chyba, że jestem w błędzie i mogę dalej oczekiwać pomocy z
Waszej strony.
Proszę również, aby podpisał Pan korespondencję mailową pełnym
imieniem i nazwiskiem o raz funkcją jaką Pan zajmuje.
To też świadczy o szacunku i poważnym traktowaniu Waszych
klientów, którym i ja jestem.
Oczekuję szybkiej i jednoznacznej odpowiedzi.
Z poważaniem
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Thursday, September 12, 2013 12:14 PM
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y
ID=[2492828] ID=[2493237]
Witam,
Niestety dla obsługi systemu Traffic, w przypadku wielu
urządzeń, musimy dopisać do aplikacji odpowiedni sterownik,
który umożliwi AutoMapie połączenie się z siecią. Czasem (jeżeli
sprzęt jest podobny do innego, które wspiera
Traffic) pomaga zmiana w pliku jak poniżej, ale jak widać, tym
razem jak widać, nie zaskutkowało.
Jeżeli to nie pomoże to musimy uzyskać od
producenta/dystrybutora API urządzenia, czyli interfejs
programistyczny, do którego podłączymy naszą część aplikacji.
Dlatego mniej więcej na tym etapie (braku współpracy ze strony
dystrybutora), nasze wsparcie niestety w pewnych przypadkach musi się zakończyć.
W przypadku certyfikowanych urządzeń, sprawa jest dość
oczywista, bo aby certyfikat uzyskać, dostawca sprzętu musi
podpisać z nami umowę o współpracy w w/w kwestiach.
Przesylam Panu link do specjalnej wersji z logowaniem:
http://w1.automapa.pl/f.php?key=xxxxxxxxxx&file=6.14_wceAm_log.z ip
W miejsce XXXXXXXXXX prosze wpisac numer licencji AutoMapy.
Plik wceAm.exe prosze wgrac do katalogu AutoMapa EU w miejscu
instalacji AutoMapy. Gdy pojawi sie blad to prosze spakowac
katalog _DEBUG z AutoMapa EU oraz przeslac go do nas jako zalacznik.
Być może na tej podstawie uda się ustalić nieco więcej.
Nie podpisujemy korespondencji imiennie poniewaz obsluga
korespondencji jest mocno rozproszona i prowadzona rownolegle
przez wiele osob tak by czas reakcji na przesylane zgloszenia
byl mozliwie krotki. Tak wiec bardzo rzadko sie zdarza by cala
korespondencje prowadzila jedna osoba. Dzieki temu wiekszosc
zgloszen email zalatwiana jest w ciagu kilkudziesieciu minut w
dni robocze i niewiele wolniej rowniez wieczorami oraz we
wszystkie dni wolne i swieta. Ten problem jest znacznie bardziej
złożony, stąd i dłuższy czas odpowiedzi.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam!
Niestety po wykonaniu poniższej procedury Automapa z
podmienionym plikiem wceAM.exe nie ujawnia żadnych dodatkowych
błędów poza błędem połączenia, który występował z pierwotnym plikiem wceAM.exe.
(przy próbie ręcznego wymuszenia pobierania danych
AMTraffic)
W katalogu instalacyjnym AutomapaEU nie widzę katalogu _DEBUG
(tak jakby się nie wygenerował).
Co mogę jeszcze zrobić?
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Friday, September 13, 2013 10:34 AM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y
ID=[2492828] ID=[2493237] ID=[2493899]
Witam,
A jakie dokładnie pliki i foldery znajdują się na karcie pamięci?
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam!
W załączeniu zrzuty ekranowe zawartości karty SD oraz zawartości
katalogu AutoMapaEU po wykonaniu procedury opisanej w poprzednim
mailu.
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Friday, September 13, 2013 12:55 PM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y ID=[2492828]
ID=[2493237] ID=[2493899] ID=[2494052]
Witam,
Proszę usunąć folder:
/MobileNavigator/MobileNavigator.exe, w jego miejsce wgrać plik
pobrany z linka poniżej i zmienić jego nazwę na MobileNavigator.exe
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam!
Wykonałem plik pobrany z linku. Logi w załączeniu.
Jednocześnie chcę poinformować, że urządzenie ma fabrycznie otwarty
dostęp do Windows CE 6.0.
Można swobodnie explorować system przy pomocy windowsowego explorera
bądź TotalCommandera.
Nie sądzę aby API urządzenia miało jakikolwiek wpływ na komunikację
Automapy z z internetem.
I jeszcze jedno. Połączenie urządzenia z internetem realizowane jest
poprzez WiFi.
Pozdrowienia
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Friday, September 13, 2013 6:50 PM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y ID=[2492828]
ID=[2493237] ID=[2493899] ID?x ID=[2494272]
Witam,
Po analizie przesłanych danych nasz programista orzekł, że niestety na
chwilę obecną nie da się zrobić nic więcej, aby system AutoMapa
Traffic zadziałał w aktualnej wersji AutoMapy.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam i dziękuję za tym razem jednoznaczną odpowiedź, której
komentować nie będę.
Wnioski nasuwają się same.
W zawiązku z tym, że nie otrzymałem odpowiedzi na drugi zgłoszony
przeze mnie problem w pierwszym mailu cyt. " Nie działa programowa
regulacja głośności
zarówno w trybie ręcznym jak i automatycznym (zależnie od
prędkości)
Poziom dźwięku komunikatów nawigacyjnych można ustawić
wyłącznie: włączony (maksymalna głośność) lub wyłączony
całkowicie (mute lub poziom suwaka na 0 %.)
Jednocześnie informuję, że problem ten dotyczy wyłącznie
Automapy. Używam również nawigacji MapaMap
i funkcje wymienione powyżej działają bezproblemowo
(aktualizacja online (dopis.- nieaktualne) i programowa
reg. głośności)"
ponownie proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Pozdrowienia
K****S******
-----Original Message-----
From: AutoMapa Support [mailto:support@automapa.com.pl]
Sent: Monday, September 16, 2013 5:30 PM
To: K****S******
Subject: RE: Zgłoszenie problemu z Automapą ID=[2489??y
ID=[2492828] ID=[2493237] ID=[2493899] ID?x ID=[2494272]
ID=[2495532]
Witam,
Przepraszam za przeoczenie. Niestety tego problemu
bez współpracy z dystrybutorem także nie jesteśmy w
stanie rozwiązać.
Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen Maciej (gm)
Witam i dziękuję za "profesjonalną" pomoc.
Widzę, że jakiekolwiek problemy z Automapą zrzucane są na producenta/
dystrybutora choć ewidentnie są to niedoskonałości/niedoróbki
softwaru.
A przecież można było już 10 dni temu po prostu odpowiedzieć:
Automapa w aktualnej wersji nie współpracuje z wieloma urządzeniami
sprzedawanymi na rynku i nie wystarczy, aby środowiskiem był Windows
CE. Ma Pan pecha, że i Pana urządzenie należy do tej wcale niemałej
grupy. (fora internetowe pękają w szwach od opisów bardzo podobnych
problemów).
Po co udawać - przepraszam za kolokwializm -"głupa".
Czy nie lepiej przyznać się do niedoskonałości i po prostu przeprosić
zapewniając, że producent Automapy pracuje nad rozwiązaniem opisanych
problemów.
Przecież inni producenci nawigacji jakoś dali sobie z tym radę bez
"dystrybutorów".
No cóż, pozostanie mi wybrać na potrzeby mojej firmy inny system
nawigacji ( w liczbie 29 szt.) może z nieco gorszymi mapami ale z
profesjonalnym i rzeczowym suportem.
Zniechęciliście mnie Panowie do Automapy bardzo skutecznie.
Swoją drogą nasza korespondencja będzie bardzo ciekawym i pouczającym
dla innych materiałem medialnym.
Witamy
Rynek urzadzen GPS jest bardzo szeroki. Staramy sie dostosowac aplikacje do mozliwie duzej liczby modeli urzadzen dostepnych na tym rynku. Nie mozemy jednak zagwarantowac poprawnej pracy aplikacji na kazdym sprzecie.
Dlatego gwarantujemy poprawne dzialanie programu tylko na certyfikowanych urzadzeniach.
Zdarza sie, ze z AutoMapy mozna bez problemu korzystac rowniez na innych urzadzeniach.
Dlatego staramy sie - na miare dostepnych mozliwosci - pomoc rowniez wlascicielom tych urzadzen.
Dlatego przekazalismy Panu informacje na temat modyfikacji parametru ForceDataTransferPossible.
Dlatego rowniez podjelismy probe wygenerowania logow przez wersje, ktora takie logi generuje w nadziei, ze uda sie ustalic w ten sposob zrodlo problemu.
W swietle powyzszego nie rozumiemy zarzutu, ze nie otrzymal Pan pomocy. Otrzymal pomoc w takim wymiarze, w jakim byla i jest mozliwa. Nasze mozliwosci sa duze, ale nie nieskonczone. Jesli zdecyduje sie Pan na korzystanie z urzadzen przez nas certyfikowanych, nasza pomoc, o ile w ogole bedzie potrzebna, bedzie pelniejsza i skuteczniejsza.
Lista certyfikowanych urzadzen dostepna jest na naszej stronie:
http://www.automapa.pl/?PEI=10241&lng=PL