Totalne lekceważenie klienta przez serwis NavRoad

  • 4 Odpowiedzi
  • 2934 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline zoltarsm

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad 450BV - AM XL i NAVROADMAP EU
Totalne lekceważenie klienta przez serwis NavRoad
« dnia: Lipiec 09, 2009, 10:58:59 »
We wtorek wysłałem do serwisu NavRoad e-maila z pytaniem o termin pojawienia się nowej aktualizacji wraz z poprawkami (brak komunikatu o przejazdach kolejowych, niepoprawne wskazywanie ograniczenia prędkości
i trochę innych błędów).
Aktualizacja miała pojawić się na początku lipca, taką informację otrzymałem w czerwcu.
Wczoraj zapytałem, kiedy otrzymam odpowiedź i do tej pory cisza.
No tak, pewnie mają wakacje i trzeba czekać do września.

*

Offline Jackal

  • ***
  • 295
    • www.pdaclub.pl
Odp: Totalne lekceważenie klienta przez serwis NavRoad
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2009, 14:55:30 »
Hmmmm o jaką aktualizację Ci chodzi? Programu do nawigacji, czy firmware'u?

Jeśli to pierwsze, bo tak wynika z Twoich wymagań (przejazdy prędkości), to raczej kieruj się do producenta programu nawigacyjnego.

Jeśli masz AM, popraw POI na własną rękę. Jeśli Navroad Map, to musisz czekać na ich aktualizację, a ta przytrafia się nieczęsto. Tak z raz , góra dwa na rok.


*

Offline zoltarsm

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad 450BV - AM XL i NAVROADMAP EU
Odp: Totalne lekceważenie klienta przez serwis NavRoad
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 09, 2009, 18:47:28 »
Chodzi mi o prgram do nawigacji, którego nowa wersja miała pojawić się na początku lipca. Skoro piszę w dziale NavRoad, to chyba zrozumiałe, że mówię o tej aplikacji.
Zauważyłem, że im wyższa wersja, tym program jest bardziej "skopany" i powinno się pewne rzeczy poprawić np. brak ostrzeżeń o przejazdach kolejowych (wcześniej były) lub dojeżdżając do celu głos informuje "Twój cel jest po prawej stronie" a w rzeczywistości po przeciwnej.
Ogólnie program jest niezły, ale serwis "olewa" pewne niedociągnięcia i brnie dalej.
Skoro spieprzyli pewne rzeczy, a wcześniej były, dlaczego nie chcą ich szybko poprawić, tylko trzeba czekać "ruski miesiąc".
Jeśli zapewniają w programie ograniczenia prędkości, to dlaczego działa to błędnie lub w ogóle.
No tak, "reklama dźwignią handlu", a Ty człowieku płać pieniądze i martw się sam.
Co tu dużo mówić, żyjemy w śmiesznym kraju, gdzie zapewnienia są najważniejsze, a rzeczywistość totalnie inna.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2009, 19:14:17 wysłana przez zoltarsm »

*

Offline Jackal

  • ***
  • 295
    • www.pdaclub.pl
Odp: Totalne lekceważenie klienta przez serwis NavRoad
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2009, 10:19:40 »
Cytat: zoltarsm
Chodzi mi o prgram do nawigacji, którego nowa wersja miała pojawić się na początku lipca. Skoro piszę w dziale NavRoad, to chyba zrozumiałe, że mówię o tej aplikacji.

Teraz wiadomo, ale "program do navigacji (...) w dziale NavRoad" mówi dokładnie tyle co nic. Ten program ma nazwę, to NavRoad Map. A urządzenie NavRoad można kupić w dwoma programami do nawigacji: AutoMapą i NavRoad Map, a także bez żadnego programu i zainstalować dowolny inny, stąd moja prośba o precyzję. Bez urazy.

Cytat: zoltarsm
Ogólnie program jest niezły, ale serwis "olewa" pewne niedociągnięcia i brnie dalej.
Skoro spieprzyli pewne rzeczy, a wcześniej były, dlaczego nie chcą ich szybko poprawić, tylko trzeba czekać "ruski miesiąc".

Kto jest producentem tego oprogramowania? Słowacy.
Kto oferuje urządzenia NavRoad? Jamicom, a hardware to tajwański RealTek.
Kto oferuje serwis, który "olewa"? Jamicom

Jak myślisz jakie przełożenie ma Twoje zgłoszenie na zmiany softu dokonywane przez Słowaków? Myślisz, że każde zgłoszenie usera trafiające do Jamicomu, kończy się przekazaniem info do Słowacji, a tamci od ręki wprowadzają poprawkę, przetestują, opakują w pakiet NavRoad Map, dostarczą Polakom, a ci wrzucą na stronę navroad.pl do działu "Do pobrania" ?

Cytat: zoltarsm
Jeśli zapewniają w programie ograniczenia prędkości, to dlaczego działa to błędnie lub w ogóle.
No tak, "reklama dźwignią handlu", a Ty człowieku płać pieniądze i martw się sam.
Co tu dużo mówić, żyjemy w śmiesznym kraju, gdzie zapewnienia są najważniejsze, a rzeczywistość totalnie inna.

Po pierwsze, czy jesteś pewien, że w samej aplikacji nie można niczego ustawić, tak jak w innych?
Po drugie, teraz takie czasy (i nie tylko w naszym kraju), że przed zakupem trzeba się upewnić co się kupuje, między innymi poczytać fora. Kupiłeś mało znany produkt i teraz się dziwisz.

Spokojnie, na pewno da się coś poprawić.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2009, 10:28:18 wysłana przez Jackal »

*

Offline zoltarsm

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad 450BV - AM XL i NAVROADMAP EU
Odp: Totalne lekceważenie klienta przez serwis NavRoad
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 10, 2009, 13:37:12 »
Przepraszam za moją reakcję.
Celowo napisałem w "NavRoad" ponieważ dział "NavRoadmap" jest z reguły "nieczynny". Po prostu niczego nie można się dowiedzieć, a to może dlatego, że mało osób korzysta
z tego programu.
Przed zakupem nawigacji czytałem sporo pozytywnych informacji na temat tego programu, dlatego się zdecydowałem.
Przyznam, że byłem bardzo zadowolony dopóki korzystałem z wersji 7.61.
Po wprowadzeniu 2 nowych aktualizacji zmieniłem całkowicie zdanie. To, co było dobre, krótko mówiąc spieprzono. Mam nadzieję, że niedługo znowu będę się cieszył, że posiadam program NavRoadmap.