NR460 (z Automapą) nie widzi się z Windows 7

  • 2 Odpowiedzi
  • 3923 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline K33

  • *
  • 83
  • Sprzęt: wAM: NavRoad NR460, aAM: Nexus7
NR460 (z Automapą) nie widzi się z Windows 7
« dnia: Październik 23, 2012, 11:15:28 »
Jak rozumiem, W7 automatycznie powinien wykrywać urządzenie dzięki wbudowanemu Sync Center. Jednak albo mnie coś przerasta, albo coś mi nie działa, bo nie widzę. Wcześniej miałem WXP z zainstalowanym ActiveSync i hulało bez problemu. Teraz przeskoczyłem na W7, podobno ActiveSync już się tu nie instaluje i amba. Ani z poziomu Windows7 nie widzę żadnego urządzenia, ani z poziomu Automapy na NR460 nie mogę uruchomić MiploSync, bo nie widzi połączenia internetowego.

Ktoś się spotkał z problemem? Ktoś może pomóc?

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: NR460 (z Automapą) nie widzi się z Windows 7
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 23, 2012, 12:43:36 »
W Windows 7 Activesync został zastąpiony przez WMDC, który też trzeba doinstalowywać (domyślnie nie jest instalowany). Poszukaj, zainstaluj i będzie OK.

*

Offline K33

  • *
  • 83
  • Sprzęt: wAM: NavRoad NR460, aAM: Nexus7
Odp: NR460 (z Automapą) nie widzi się z Windows 7
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 23, 2012, 13:05:20 »
Gdzieś już o tym wcześniej doczytałem, ale ze stron Microsoftu wynika, że WMDC jest dostępny tylko dla Visty... No nic, poszukam głębiej...

Edit: a nie :) coś źle doczytałem... to chyba faktycznie zadziała też na W7... spróbuję i dam znać :)

Połączone: Październik 23, 2012, 13:53:26
Zadziałało :)
Dzięki za pomoc!
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2012, 13:53:26 wysłana przez K33 »