Nowy Navroad NR460

• 275 Odpowiedzi
  • 94009 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Nowy Navroad NR460
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 07, 2009, 21:22:26 »
Witam
Po resecie wszystko działa jak trzeba a jeśli chodzi o baterie to dostałem odpowiedź z serwisu że mogą mi to naprawić ale ja  poczekam możne zimą jak navi nie będzie tak potrzebna i jak się nią nacieszę, jeśli chodzi o ustawienia gps to dostałem z serwisu taką informację "Ustawienia dla NR460 to COM1 (niekoniecznie Auto(COM1)) i 115200 (maksimum)."
Pozdrawiam wszystkich.
Napisane: Kwiecień 07, 2009, 20:37:31
Witam
Jeszcze raz ja mam pytanie może nie dotyczące samego Navroada ale aktualizacji jestem w tej materii zielony i zanim nabroję wolę zapytać. Siedzę kilka dni na forum i nie mogę znaleźć informacji ale takiej na chłopski rozum żeby taki laik jak ja załapał odnośnie aktualizacji. Czy ja muszę dokonać aktualizacji na tej karcie którą dostałem z navi czy mogę sobie kupić inna kartę micro sd i na niej dokonać instalacji nowej AM? Pytam dlatego bo czytałem że nie zawsze udaje się dokonać aktualizacji bardziej obeznanym w te klocki i nie ukrywam ze boje się czy nie zostanę tylko z odtwarzaczem muzy i filmów zamiast navi. Proszę o wyrozumiałość i możliwie wyczerpującą odpowiedź dla zielonego w sprawach navi
Pozdrawiam.   

*

Offline romek64

• **
  • 112
  • Sprzęt: N311, A636N, N560, N6120c, NR360, NR460,E52,N8
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 07, 2009, 22:22:52 »
1.wskazane jest ustawić na sztywno com1,bez auto żeby nie potrzebnie nie przeszukiwał wszystkich portów..
2.na tej karcie z którą kupiłeś AM nie będziesz miał żadnych problemów z aktualizacją bo do niej jest przypisana licencja,gdybyś chciał zmienić kartę to musisz zadzwonić do AM aby Ci uwolnili licencję-wielokrotnie opisywane w wątkach o AM..

« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 08, 2009, 16:33:19 »
Witam.