Navroad - obsługa gwarancyjna

  • 2 Odpowiedzi
  • 1657 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Navroad - obsługa gwarancyjna
« dnia: Listopad 08, 2009, 11:16:23 »
Witam,
jakie są Wasze doświadczenia z jakością obsługi klienta w przypadku napraw gwarancyjnych Navroad wykonywanych przez JAMICON?

Jesteście zadowoleni?

Pozdrawiam
michu66

*

Offline krzych71

  • 2
  • Sprzęt: NR560BF + AM 6.1EU
Odp: Navroad - obsługa gwarancyjna
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 13, 2010, 22:12:41 »
Witam,
kontaktowałem się z serwisem jedynie mailowo, zawsze odpowiadali w ciągu 1-2 dni. Poza tym nie miałem potrzeby skorzystania z serwisu, ale słyszałem różne opinie. Natomiast zawsze jest możliwa reklamacja urządzenia u sprzedawcy.
Pozdrawiam

*

Offline gmsenior

  • 9
  • Sprzęt: NR560BF+AM6.1EU; HTC one S; Motorola XOOM
Odp: Navroad - obsługa gwarancyjna
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 14, 2010, 21:30:38 »
Musiałem wysłac do Jamicon swojego nr560bf bo sie przywiesił na amen. Bez żadnych problrmów, szybko, sprawnie, odesłali po tygodniu, wszystko działa. Moim zdaniem serwis działa profesjonalinie i sprawnie