PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Samodzielne Nawigacje GPS - PNA / PND (Windows CE) => NavRoad => Wątek zaczęty przez: michu66 w Listopad 08, 2009, 11:16:23
-
Witam,
jakie są Wasze doświadczenia z jakością obsługi klienta w przypadku napraw gwarancyjnych Navroad wykonywanych przez JAMICON?
Jesteście zadowoleni?
Pozdrawiam
michu66
-
Witam,
kontaktowałem się z serwisem jedynie mailowo, zawsze odpowiadali w ciągu 1-2 dni. Poza tym nie miałem potrzeby skorzystania z serwisu, ale słyszałem różne opinie. Natomiast zawsze jest możliwa reklamacja urządzenia u sprzedawcy.
-
Musiałem wysłac do Jamicon swojego nr560bf bo sie przywiesił na amen. Bez żadnych problrmów, szybko, sprawnie, odesłali po tygodniu, wszystko działa. Moim zdaniem serwis działa profesjonalinie i sprawnie