Też mam takie wrażenie, że program działa szybciej - zbyt wielu zmian nie zauważyłem, liczyłem na możliwość oddalenia się w trybie nawigacji od trasy, by mieć rzut oka na trasę - ale tego nie ma.
Natomiast ściągnąłem sobie demo AP 7.0 - hmm, poprzednia wersja była wolniejsza od N2, obecna dużo szybsza, ma 3D i kilka rzeczy, których brakuje mi ewidentnie w N2 - jak choćby licznik przejechanych kilometrów. Intuicyjność AP 7.0 jest bardzo dobra, cenowo odstaje - tyle, że w cenie są mapy przejazdowe Europy. No i dokładność map w małych miejscowościach - nawet tych szczątkowych, opublikowanych w wersji demo jest dużo wyższa. Poczekam do końca wakacji na nową wersję N2 i zacznę się zastanawiać nad AP 7.0.
aktualizacja
Pojeździłem - to co na plus się zmieniło to możliwość podejrzenia, gdzie za chwilę zostanie wyznaczona trasa (podwójne kliknięcie na nazwie) oraz możliwość wjechania w środek trasy. Jeżeli mam trasę Warszawa-Poznań i wjadę gdzieś w środku trasy, to system nie zawraca mnie z uporem maniaka do Warszawy, by tam rozpocząć, ale kieruje już do Poznania.
Nadal brak zoom'u w trybie nawigacji (mocno kłopotliwe) i jak dla mnie jest to najbardziej dotkliwy brak. 3D, które jest AP jest fajne, ale zoom jest jak dla mnie dużo bardziej przydatny. Dobrze byłoby wiedzieć również ile przejechałem kilometrów - taki licznik jak w AP, by mieć podsumowanie na koniec miesiąca - jaki jest stosunek przejechanych kilometrów służbowo, a jaki prywatnie. Dobrze byłoby również mieć szybki dostęp do przełącznika tryb dzienny/nocny mapy lub opcja automatycznego przełączania z deklaracją czy równo ze wschodem/zachodem, czy z jakimś marginesem i w którą stronę.
I nadal nie wiadomo, nad czym pracuje, a nad czym nie pracuje PPWK - 3D podobno tak, ale nic więcej nie wiadomo.
A już całkiem OT: w AP 7.0 głosy nawigujące to jakiś dowcip - przygotowane "na kolanie", na 5 minut przed wydaniem oprogramowania.