Uaktualniam wątek bo uważam, że sprawa gwarancji zawsze jest aktualna.
Ostatnio oddałem swoją RAZR na gwarancje więc wygląda to tak:
- do pudełka z motką dajesz podbitą przez sprzedawcę gwarancje i dowód zakupu (paragon/faktura).
- niektórzy mówią, że dowód zakupu musi mieć wyraźnie zaznaczone co to za sprzęt, jego numery seryjne itp. Ale w Motoroli dowiedziałem się, że to bzdura, paragon to paragon i nawet taki wystarczy. Oczywiście dajemy im ksero dowodu zakupu (może być podpisane za zgodność z oryginałem ale nie musi) a oryginał zostawiamy sobie.
- w gwarancji poza sprzedawcą Ty także się podpisujesz i wklejasz naklejki tzw. A, B i C z numerami seryjnymi fona. Naklejki te znajdziesz na opakowaniu oryginalnym Motoroli.
- warto też, by pismo z opisem usterki, które dołączamy do pudełka było naprawdę SOLIDNIE napisane. W piśmie tym podajemy także swój e-mail i numer zastępczego fona - mogą ale nie muszą chcieć zadać jakieś pytania.
W moim przypadku wymiana wyświetlacza i taśmy trwała dosłownie tydzień, czyli niewiele. Sprzęt wysyłasz na swój koszt a odsyłają na swój. Zgadzam się, że w przypadku niektórych sklepów jak np. Agito wysyłają kuriera po zepsuty sprzęt ale to są wyjątki. Paczuszka priorytetowa z potwierdzeniem odbioru na poczcie polskiej kosztuje raptem 12,9 - czteropak lepszego piwa
