Nie mam teraz jak sprawdzić, ale gdyby APR pokazywał się na dole, to może na ten moment mapa mogłaby się podnosić o wysokość APRa w górę. I wtedy moim zdaniem byłoby logicznie bo: nie ma zagrożenia, że APR zasłoni strzałkę manewru, widać moją pozycję na drodze (przydatne np. na skomplikowanych rondach), no i rzut oka na APR - choć przyznam, nadal traktuję go jako ciekawostkę (w KrK nadal są błędy, które pewnie systematycznie będą poprawiane).
Cały czas podkreślam, dotyczy to ekranika 240x320 gdzie najbardziej czytelna mapa jest przy ustawieniu "tylko mapa" a wtedy obecny APR włazi na strzałkę na mapie i nie widać następnego manewru.
O ile pamiętam, wielkość mapy ustawiało się tutaj. Chyba trzebaby dodać warunek, że jak jest LANEASSIST to w górę o RES* (wysokość LANEASSIST).
[MAP]
bEnabled=1
sAlign=;NV:+if(w, #RES*26, 0) & ;;; NPI:-if(h,#RES*21,0) & NV:+if(w,w,0) & ; POS:+if(h,h-if(SPEED _and_ TrackingOnOff,#RES,0),0) & ; SPEED:+if(NV=0, 0, 0)
Ale nie próbowałem tego jeszcze.
W każdym razie nawet jakby się nie podnosiła mapa, to i tak LANEASSIST na dole zasłaniałby mniej ważnych informacji niż na górze.
Śledzę ten wątek na bieżąco, nie pamiętam, czy rozważałeś taką opcję.
Aha, jeszcze mały drobiazg. Jak wyłączysz dodatkowe przyciski na mapie (suwaki zooma, przycisk skali) to wtedy ikonka od trafic (TR i kolorowy pasek) "wisi" w powietrzu - możnaby ją wtedy obniżać nad sam pasek NPI.