sRect=#RES*6;if(NV=1,if(#LAYOUT=0,if(LANEASSIST=1,#RES*234,#RES*194),if(LANEASSIST=1,if(#SCREEN_h/#RES=240,#RES*197,#RES*214),#RES*172)),if(LANEASSIST=1,#RES*144,#RES*120));;;#RES*31;#RES*12
...ale namieszałem
...
#SCREEN_h/#RES=240 - to jest wpis ze starszej wersji, teraz jest fajniejszy (najdłuższy jaki zrobiłem):
sRect=if(NV=1,if(#LAYOUT=0,#RES*3,if(LANEASSIST=1,if(Via,if(#SCREEN_h/#RES>275,#RES*3,#RES*39),#RES*3),#RES*3)),#RES*3);if(NV=1,if(#LAYOUT=0,if(LANEASSIST=1,#RES*234,#RES*194),if(LANEASSIST=1,if(#SCREEN_h/#RES>243,#RES*200,#RES*196),#RES*164)),if(LANEASSIST=1,#RES*144,#RES*104));;;#RES*31;#RES*12
... uff, sam się dziwię, że to działaPrzesuwanie się znaku terenu zabudowanego (w poziomie) w miejsce obok ograniczenia prędkości było wymuszone zrobieniem miejsca dla ewentualnego przycisku VIA/END w skórce
BLACK 2. Już poprawiłem i zrobiłem uzależnienie przesuwania się tego znaku od wyświetlania VIA/END ...
------------------------------
Do ściągnięcia wersje poprawione (z pilotem na górze). Dodatkowo jest trochę podwyższony wskaźnik pozycji.