MIO A501 - pare uwag i pytań

  • 43 Odpowiedzi
  • 3336 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 04, 2008, 22:29:39 »
Wiem ze odkopałem staaaary wątek ale to co tu jest na wypisywane to az dziwi mnie ....
To czy procesor uzywa duzo energii zalezy glownie od tego jakiego rodzaju dokonuje obliczen. Dla przykladu procesor graficzny zuzywa duzu, duzo wicej prądu niz zwyklu uniewrsalny prcek bo wykonuje obliczenia zmiennoprzecinkowe, nie sądze aby takie obliczenia byly wykonywane w PDA. Prcek w takim PPC jezezli jest uzywany w normalny sposób czyli kilka aplikacji i lekkich w tle zuzyje mniej energi czyli MIO A501 bedzie leprzym rozwiązaniem, a jezeli ktos ma jakies cuda na patyku ktore pochalniają pamiec to juz lepiej aby miec MIO A701 bo procek nie bedzie działal na full obrotach ale to przelozy sie tylko na wydajnosc urządzenia a nie na zmnieszony pobor prądu....
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2008, 22:31:26 wysłana przez radekhomer »

*

Offline trebert

  • 11
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell Axim X51v, MDA III, MDA Compatct, MDA Vario, Mio A501, XDA Stealth, HTC Touch Dual 5, HTC Diamond
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 06, 2008, 19:28:01 »
Hej !

Mam od 4 miesięcy MIO A501. To co mnie wkurza od początku to wg mnie b. kiepska bateria, aparat foto którego lepiej żeby ogóle nie było i jednak procesor.
U mnie bateria trzyma max 2 dni nawet gdybym ani sekundy nie rozmawiał ani go nie używał. Dodam, że kontrast ekranu mam na prawie najniższym poziomie. Aparat od początku robi zdjęcia takie że lepsze wychodzą komórkami SE z 1megapix. Procesor... denerwuje mnie niesamowicie jak czekam na wylistowanie listy smsow, czy dostep do list zdjęć (załączając do mms). Natomiast np. w automapie nie narzekam, taka jednostka wystarcza.

Teraz pytanie: jakie wy macie spostrzeżenia jako użytkownicy A501-ki ?

P.S. Wcale nie jestem jakimś narzekaczem ;) lubie mój telefon mimo tych wad.

Witam

Czytając ten wątek cały czas uśmiechałem się pod nosem-tak mi się spodobała wasza dyskusja i argumenty. Wkońcu się zapisałem na forum... i piszę...

Kolego STERYDZIK - mam aktualnie MIO A501 z wersją WM5.0 z komunikatorami i Pakietem zabezpieczeń OS 5.1.461 kompilacja 15671.3.3.0 - wgraną przez serwis MIO. Tak jak wspomniałeś bateria bardzo słabo trzymał zwłaszcza jak działał jako telefon. Teraz trzyma 4-5 dni z GSM. Nawigacja bez ładowania ok 8h. Myślę, że jeśli masz starszą wersję niż moja to trzeba zmienić soft (masz za nowy telefon by bateria była walnięta tak od razu) jeśli natomiast masz tą samą wersje to raczej bateria. Softu raczej nie wgrasz sam bo polityka MIO w tym względzie jest bardzo dziwna. Nie ma ani jednego update do tego modelu. Jest też dużo szumu na forach (nawet tutaj) o WM6 do 501 ale nikt nie podaje żadnych linków ani nawet informacji czy się udało. To tyle odnośnie PDA.

Bardzo spodobała mi się dyskusja "samochodowa". Dodam tez coś od siebie. Osobiście jeżdżę tylko samochodami z 3.0 litrowymi silnikami tak około przeszło 200 KM (tylko nie wyrasowane ale prawdziwe). Może to niektórych zdziwi ale powodem tego wyboru jest ekonomika. TAK !!! jest bardzo ekonomiczny - koszt przejazdu 100 km porównywalny do jazdy "ekonomicznym" maluchem. Dodam tylko, że nie jeżdżę wolno i mało. Około 100000 km/rok a moja ulubiona średnia to 150 km/h ;-) [tylko cicho].

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów tych młodych i tych starych (bez gimnazjum)  :wink: [/b]

*

Offline Konował

  • ****
  • 512
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 06, 2008, 21:31:03 »
Fajnie, a jutro marsjanie nas zaatakuja  :E, auto z 3l silnikiem malo pali :ok:, sredia 150 w polsce :E(chyba hilikopterem :E), a i przebieg roczny( w aucie spisz jak jedzie czy co??) . To tyle, zostawiam pisanie bajek innym :).
były: MOTOROLA A925->ACER N35-> ASUS 620-> ACER N311-> MIOA701->  HTC TYTN II   -> SAMSUNG OMNIA -> Toshiba TG01-> OMNIA II -> SAMSUNG WAVE->  HD2 =>galaxy s=>galaxy S2

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 06, 2008, 21:37:39 »
Taki mały OT i już się zamykam - silniki V6 (w ogóle widlaste) ze względu na swoją kulturę pracy palą mniej. Poza tym duże silniki mają większy moment obrotowy (podobnie jak diesle) i dlatego do ruszenia cięższego auta potrzebują mniej paliwa. Ja w rekordowym roku przejechałem 80 tys. km i wiem, że 100 tys. jest bardzo trudne, ale da się. 150 km/h przelotowej też miałem na 300 km trasie, ale nocą... EOT

*

Offline Konował

  • ****
  • 512
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 07, 2008, 14:12:10 »
6nt no prawda ze jakos strasznie nie pala, ale gosc porownuje 3l do jakiegos malucha, fiesta z litrowym silnikiem np. srednio wezmie 6l( na trasie podejzewam ze przy 90 km/h zszedlbym do jakichs 4.5l ), a ze V6 tez wezmie tyle wkladam miedzy bajki, mi bmw 525 przy w miare spokojnej jezdzie lyka 11 benzin, no i praca rzedowej szustki bmw raczej nie odbiega znaczaco od V-ki. :P
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2008, 11:28:06 wysłana przez Konował »
były: MOTOROLA A925->ACER N35-> ASUS 620-> ACER N311-> MIOA701->  HTC TYTN II   -> SAMSUNG OMNIA -> Toshiba TG01-> OMNIA II -> SAMSUNG WAVE->  HD2 =>galaxy s=>galaxy S2

Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 07, 2008, 20:05:53 »
Tylko co, to ma do MIO A501???

*

Offline Konował

  • ****
  • 512
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 08, 2008, 07:04:47 »
W sumie nic, spamujemy sobie :E.
były: MOTOROLA A925->ACER N35-> ASUS 620-> ACER N311-> MIOA701->  HTC TYTN II   -> SAMSUNG OMNIA -> Toshiba TG01-> OMNIA II -> SAMSUNG WAVE->  HD2 =>galaxy s=>galaxy S2

*

Offline elMInStER

  • *****
  • 2128
  • Płeć: Mężczyzna
    • blog
  • Sprzęt: MioA201|htcDesireX
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 08, 2008, 10:11:55 »
Tylko co, to ma do MIO A501???

fakt, spamiarze :P
WM61.21057 -> Mio.A201.A501.A701.A702
WM65.21916 -> WM65x.23152 -> WP710.7592 -> htcHD2
DAROWIZNA

*

Offline trebert

  • 11
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell Axim X51v, MDA III, MDA Compatct, MDA Vario, Mio A501, XDA Stealth, HTC Touch Dual 5, HTC Diamond
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 08, 2008, 12:52:49 »
Tylko co, to ma do MIO A501???

Właściwie nic. Chciałem tylko ożywić dyskusje ;-) Bo cała ta "wymiana ciosów" o samochodach przypomina dyskusje o wyższości Świąt Bożego Narodzenia na Świętami Wielkiejnocy lub przekonywanie przekonanego. Gwoli wyjaśnienia spalanie senatora 12l/100km gazu. Średnia prędkość przez Austrię 170km/h ;-). Trasa Chorwacja - Polska 1000 km - niecałe 9h. Wczoraj Kraków- ... 210 km - 1h40min z postojem w katowicki McDonaldzie ;-) takie są fakty. Oczywiście to jest do wyciśnięcia "tylko w nocy" w naszym pięknym kraju nie da się jeździć normalnie w dzień. Tajemnica dobrej średniej leży tylko w jeżdzie nonstop praktycznie bez postojów dlatego trzeba mieć taki samochód, że nawet po 10 godzinnej jeździe nie jesteś zmęczony-co jest niemożliwe w małym samochodzie. Od razu uprzedzę różne uwagi - jazda nie jest brawurowa (jeszcze trzeba myśleć i być odpowiedzialnym). Na dowód tego parę cyfr dla "młodych zapaleńców" Jeżdżę od 26 lat z czego częściowo jako kierowca zawodowy, ma dużym "liczniku 3 mln kilometrów, 3x już zdawałem prawo jazdy;-) (żółte kartki za komuny a teraz punkty-wiadomo za co). Ani jednego wypadku. Ok 6 "obudzonych kierowców" czyli uratowanych ludzkich żyć. Takkk trzeba patrzeć w "oczy" kierowcy jadącego z przeciwka. A teraz kilka dobrych rad. ;-). Jeśli zasypiasz za kierownicą rób częste przerwy (nawet drzemka 15 min załatwia sprawe), ale wtedy nici z dobrej średniej. Nie sztuką jest jechać szybko, sztuką jest się bezpiecznie zatrzymać. Jeśli masz problemy z oceną odległości w nocy lepiej jeżdzij w dzień. Musisz nauczyć się kontrolować sytuację nietylko z przodu lecz również z tyłu i z boku ( bardzo dużu wypadków to najechanie). Uczulam na omijanie autobusów stojących na przystanku-zawsze ktoś chce wyjść zza niego. Jeśli musisz jeżdzić w zimie zadbaj o opony i potrenuj ( w bezpiecznym miejscu) poślizgi, gro wypadków jak ja to nazywam to wypadki tzw. pierwszego poślizgu. Osobiście jeżdżę tylko samochodami z tylnym napędem bo to daje jakąkolwiek szansę na wyjście z poślizgu (to moje opinia i osobisty wybór). Najważniejsze w sytuacjach "podbramkowych" nie tracić zimnej krwi. Alllleee się rozgadałem. A jeszcze jedno nie róbcie tego w domu;-)
Pozdrawiam

*

Offline Konował

  • ****
  • 512
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 08, 2008, 16:01:58 »
A ja mam pytanko do kolegi treberta, czym sie roznia konie prawdziwe od wyrasowanych????? :shock:, czy samochod po tuningu z moca 200km jest slabszy od samochodu majacego fabrycznie 200km(oczywiscie mowa o 2 takich samych samochodach tylko jeden ma mniejszy silnik i podniesiona moc np.).
były: MOTOROLA A925->ACER N35-> ASUS 620-> ACER N311-> MIOA701->  HTC TYTN II   -> SAMSUNG OMNIA -> Toshiba TG01-> OMNIA II -> SAMSUNG WAVE->  HD2 =>galaxy s=>galaxy S2

Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 08, 2008, 18:44:45 »
A ja mam pytanko do kolegi treberta, czym sie roznia konie prawdziwe od wyrasowanych????? :shock:, czy samochod po tuningu z moca 200km jest slabszy od samochodu majacego fabrycznie 200km(oczywiscie mowa o 2 takich samych samochodach tylko jeden ma mniejszy silnik i podniesiona moc np.).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Moment_siły

I moze pogadajmy naszych MIO wreszcie....

Moze wie ktos jak zrobic aby dioda sie palila podczas nagrwania filmu?? Tak jak to jest przy robieniu fotek....

*

Offline Konował

  • ****
  • 512
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 08, 2008, 21:21:07 »
radekhomer km a nie moment obrotowy!!!, km odpowiadaja za V max a moment za przyspieszenie, to tak jak by na twoje pytanie o diode podal linka
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dioda_elektroluminescencyjna
były: MOTOROLA A925->ACER N35-> ASUS 620-> ACER N311-> MIOA701->  HTC TYTN II   -> SAMSUNG OMNIA -> Toshiba TG01-> OMNIA II -> SAMSUNG WAVE->  HD2 =>galaxy s=>galaxy S2

*

Offline trebert

  • 11
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dell Axim X51v, MDA III, MDA Compatct, MDA Vario, Mio A501, XDA Stealth, HTC Touch Dual 5, HTC Diamond
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 09, 2008, 12:59:52 »
A ja mam pytanko do kolegi treberta, czym sie roznia konie prawdziwe od wyrasowanych????? :shock:, czy samochod po tuningu z moca 200km jest slabszy od samochodu majacego fabrycznie 200km(oczywiscie mowa o 2 takich samych samochodach tylko jeden ma mniejszy silnik i podniesiona moc np.).

Kolego moc jest ta sama. Różnica jest w tylko w metodzie osięgnięcia tej mocy. U mnie jest to realizowane bez pomocy elektroniki (tzw chip tuning), specjalnych kolekrorów dolotowych, turbosprężarek, korygowania komory spalania i tym podobnych wynalazków. Ponadtto duży silnik będzie miał dłuższą żywotność. Mniej elementów pracuje na tą moc. Aby uwidocznić na czym polega, a właściwie skąd taka ekonomika w spalaniu podam przykład przy 200km/h silnik pracuje na 4000 obr/min. Przypominam że jest to silnik benzynowy nie diesel. Osobiście nie spotkałem się z samochodem, który ma takie niskie obroty (po to ta moc-jedziesz na luziku;-))nawet z silnikami wysokoprężnymi (tzn diesla). Sprawdzone empirycznie - 3 tygodnie temu - trasa po niemczech (3,5 tys km) VW Passat 1.9 TDI po chiptuningu (podobno ok 200Km) 6 biegowa skrzynia manual. Spalanie beznadziejne (mimo płynnej jazdy) 200 tez nie chciał jechac chyba że z górki ;-). Mały włos nie musiałem go pchać na stacje benzynową. Teraz jest tendencja robienia samochodów ekonomicznych ale do 100 km/h czyli właściwie do jazdy miejskiej. Najlepiej było to widać na przykładzie nowej Fabi 1,6. (też 4000 km po niemczech)-jazda po miescie spalanie srednie 6-7 l/100, powyżej 120 już 8-9 a przy 170 (prawie max tego samochodu) 13-14. To są przykłady jazdy autostradami przy płynnym ruchu w nocy. Chyba wystarczy. A dla niedowiarków mogę zrobić foto licznika

*

Offline Konował

  • ****
  • 512
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS2
Odp: MIO A501 - pare uwag i pytań
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 09, 2008, 14:06:11 »
Mi chodzilo bardziej o stwierdzenie ze sa konie prawdziwe i wyrasowane, czyli te wyrasowane sa nieprawdziwe?????, czyli taki passat ma prawdziwych 130 i nieprawdziwych 70, no i na koniec zeby skonczyc z offtopem ten pasat mial chyba skonczony silnik albo wlasciciel byl bajkopisarzem( ze ma silnik 200km).Np, niemodyfikowany 130 konny leci 200 bez problemu  http://pl.youtube.com/watch?v=3BliFgmZ9vk&feature=related.
były: MOTOROLA A925->ACER N35-> ASUS 620-> ACER N311-> MIOA701->  HTC TYTN II   -> SAMSUNG OMNIA -> Toshiba TG01-> OMNIA II -> SAMSUNG WAVE->  HD2 =>galaxy s=>galaxy S2