Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
a701 - PIN
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x)
Mitac / Mio
a701 - PIN
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
a701 - PIN
4 Odpowiedzi
4334 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
raven5826
125
a701 - PIN
«
dnia:
Wrzesień 04, 2006, 18:49:55 »
Witam,
mam pytanie - jak wymusić (dosłownie WYMUSIĆ) na a701 aby po resecie nie wymagał autoryzacji telefonu kodem PIN. Teoretycznie można tą funkcję wyłączyć w zakłądce telefon - żąda PIN'u, podaje go i box jest odznaczony ... Tyle teoria a praktyka jest taka że przy kolejnym resecie żąda PIN'u na nowo ... Irytujące.
pozdr.
raven5826
Zapisane
6nt
Ekspert Mio z GSM
2545
Płeć:
Myślę, więc... myślę!
Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
a701 - PIN
«
Odpowiedź #1 dnia:
Wrzesień 05, 2006, 13:15:38 »
W ustawieniach telefonu nawet po HR jest skuteczne. Ja raz wyłączyłem żądanie PIN i odtąd nie żąda, a w międzyczasie mam za sobą 3 HR, a nawet zmianę ROM. Działa, po prostu działa. Ustawienia zapisują się chyba na karcie SIM, więc reset (tym bardziej soft) nic temu nie zrobi.
Zapisane
http://www.pdaclub.pl/info.php?id=6656
raven5826
125
a701 - PIN
«
Odpowiedź #2 dnia:
Wrzesień 05, 2006, 19:15:27 »
Tyle w teorii, ale w praktyce jest inaczej - przynajmniej u mnie. Pocieszające jest, że u ciebie to działa
Ja mam troche softu poinstalowanego i może coś "wchodzi" w konflikt i dlatego za każdym razem po miękkim resecie żąda PIN'u o twardym nawet nie mówie ...
pozdr.
raven5826
Zapisane
robo
376
Sprzęt: SGN
a701 - PIN
«
Odpowiedź #3 dnia:
Wrzesień 05, 2006, 19:36:59 »
Ktoś podawał sposób w przypadku innego palmfonu: wsadź kartę SIM do tradycyjnego telefonu komórkowego ( może być kolezanki z pracy
) i tam wyłacz żądanie PINu. Po przełozeniu spowrotem, A701 nie powinien Cię więcej molestować o PIN
Zapisane
raven5826
125
a701 - PIN
«
Odpowiedź #4 dnia:
Wrzesień 05, 2006, 21:37:42 »
No i wszystko jasne ... Zadzwoniłem do PLUSa w tej sprawie i okazuje się, że mam tak skonfigurowaną kartę żeby za każdym razem PIN był wymagany. Jak Pan stwierdził stosunkowa rzadkość, ale czasami firmy tak sobie życzą i wygląda na to, że w moim wypadku mój pracodawca skorzystał z takiej opcji ... Będę musiał podejść do znajomych komórkowców aby coś temu zaradzili ...
pozdr.
raven5826
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »