PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Mitac / Mio => Wątek zaczęty przez: raven5826 w Wrzesień 04, 2006, 18:49:55

Tytuł: a701 - PIN
Wiadomość wysłana przez: raven5826 w Wrzesień 04, 2006, 18:49:55
Witam,

mam pytanie - jak wymusić (dosłownie WYMUSIĆ) na a701 aby po resecie nie wymagał autoryzacji telefonu kodem PIN. Teoretycznie można tą funkcję wyłączyć w zakłądce telefon - żąda PIN'u, podaje go i box jest odznaczony ... Tyle teoria a praktyka jest taka że przy kolejnym resecie żąda PIN'u na nowo ... Irytujące.

pozdr.
raven5826
Tytuł: a701 - PIN
Wiadomość wysłana przez: 6nt w Wrzesień 05, 2006, 13:15:38
W ustawieniach telefonu nawet po HR jest skuteczne. Ja raz wyłączyłem żądanie PIN i odtąd nie żąda, a w międzyczasie mam za sobą 3 HR, a nawet zmianę ROM. Działa, po prostu działa. Ustawienia zapisują się chyba na karcie SIM, więc reset (tym bardziej soft) nic temu nie zrobi.
Tytuł: a701 - PIN
Wiadomość wysłana przez: raven5826 w Wrzesień 05, 2006, 19:15:27
Tyle w teorii, ale w praktyce jest inaczej - przynajmniej u mnie. Pocieszające jest, że u ciebie to działa :) Ja mam troche softu poinstalowanego i może coś "wchodzi" w konflikt i dlatego za każdym razem po miękkim resecie żąda PIN'u o twardym nawet nie mówie ...

pozdr.
raven5826
Tytuł: a701 - PIN
Wiadomość wysłana przez: robo w Wrzesień 05, 2006, 19:36:59
Ktoś podawał sposób w przypadku innego palmfonu: wsadź kartę SIM do tradycyjnego telefonu komórkowego ( może być kolezanki z pracy  ;) )  i tam wyłacz żądanie PINu. Po przełozeniu spowrotem, A701 nie powinien Cię więcej molestować o PIN  :proud:
Tytuł: a701 - PIN
Wiadomość wysłana przez: raven5826 w Wrzesień 05, 2006, 21:37:42
No i wszystko jasne ... Zadzwoniłem do PLUSa w tej sprawie i okazuje się, że mam tak skonfigurowaną kartę żeby za każdym razem PIN był wymagany. Jak Pan stwierdził stosunkowa rzadkość, ale czasami firmy tak sobie życzą i wygląda na to, że w moim wypadku mój pracodawca skorzystał z takiej opcji ... Będę musiał podejść do znajomych komórkowców aby coś temu zaradzili ... :]  

pozdr.
raven5826