Witam serdecznie. Jestem nowy na tym forum.
Zakupiłem dziś używanego Palmtopa P 560, jestem nim bardzo zadowolony gdyż jest to mój pierwszy palmtop jaki posiadam.
Prosiłbym was abyście w tym temacie w miarę waszych chęci i możliwości udzielili mi kilku rad...zapewne będą to dla was banalne pytania no ale jeśli chodzi o mnie jestem totalnie "zielony" -odnośnie palmtopów.
Na początek mam kilka podstawowych pytań:
1. Jak już pisałem mój p560 jest używany i chciałbym zrobić w nim format wszystkich zapisanych danych i ustawień...Wyczytałem w instrukcji obsługi że robi się to za pomocą: na włączonym palmtopie przyciśnij dżojstik w górę i trzymając przesuń suwak z ON na OFF a następnie z OFF na ON...ma to spowodować format pamięci i ustawień...
-czy ktoś z was użytkowników robił już to w swoim p560? czy jest to bezpieczna metoda by sformatować mojego palmtopa?
2. Gdy już sformatuję swojego p560 chciałbym zainstalować w nim jakieś oprogramowania by: w dobrej jakości działały filmy, gadu-gadu, jakąś dobra przeglądarkę internetową, i masę programów użytkowych dnia codziennego.
-czy wiecie może skąd takie programy do p560 mogę ściągnąć? (dodam ze nawet nie wiem jakiego mam windowsa:/ )
3. Jak takie programy się instaluje i zamieszcza na karcie pamięci a nie w pamięci palmtopa.
4. Chciałbym się dowiedzieć również jaki jest i skąd mogę ściągnąć jakiś dobry program do szczegółowej nawigacji szczególnie polski ale też i europy...
5. Czy mogę w mojego p560 włożyć kartę pamięci np. 8 lub 16 giga? i czy po zapełnieniu np. 8 giga spowolni to jego działanie?
6.Chciałbym również wiedzieć jak wam użytkownikom trzyma bateria w p560 w praktyce bym mógł ocenić wydajność mojej baterii...
Prosiłbym was również o jakieś rady i wskazówki co i jak mógłbym zrobić, usprawnić i ulepszyć (z tuningować) w moim p560 by działał lepiej, miał fajne programy, był szybszy, bardziej pomocny, wydajniejszy itp. (na pewno wiecie o co mi chodzi

-------------------------