Problem z synchronizacją A201 z kompem ;(

  • 4 Odpowiedzi
  • 857 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z synchronizacją A201 z kompem ;(
« dnia: Kwiecień 30, 2006, 13:36:32 »
Witam!
Mam problem z synchronizacją Mio a201. Zainstalowany najnowszy ACTIVE SYNC, podłączony mio pod USB, a i tak nie chce sie łączyć z kompem ;/. Nie mogę zainstalować przez to nowo co zakupionej nakładki i aktualizcji Auto-mapy. Prosze Was o pomoc! Może trzeba coś ustawić w palmtopie? Jeszcze jedno: czy można skasowac ustawienia servera w active sync (może własnie dlatego nie działa, bo wpisałem dane)? Czy jest możliwośc skasowania tych ustawień bez HR ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję Szymon

problem z synchro
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 01, 2006, 11:36:44 »
Activsync totalnie nie radzi sobie z firewall`em i dlatego proponuję na czas łączenia z PC wyłączyć FireWall`a

Podaje to info, ale być może ty masz inny problem.

Pozrawiam Robek

ten sam problem
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 01, 2006, 13:55:17 »
Mam ten sam problem z połączeniem. I wiem że to wymaga odpowiedniej konfiguracji mojego pc, ale nie mam pojęcia co dokładnie. U kolegi się łaczyłem bez problemu ale on teraz wyjechał na kilka dni.
Przy wyłączonym firewallu też nie działa :?:  :evil:

problem z synchro
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 01, 2006, 18:10:20 »
http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/firewallproxy.htm

Propnuję poczytać na tej grupie. Problem może być w firewall`u każdego programu (np. antywirusowego) , a nie tylko z systemowym.

Jak to rzeczywiście firewall  to proponuję zrobić plik wsadowy do automatycznego wyłączania w momencie uruchamiania ActiveSync`a.

Robek

ale się uparłem co  :?:  :?:  :?:  :P

Problem z synchronizacją A201 z kompem ;(
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 01, 2006, 21:02:42 »
Było kiedyś kilka wątków z tym problemem.

Ja musialem w swoim firewall'u (Trend Micro Internet Security - Pc Cillin) odblokować porty TCP/UDP o numerach: 990,5678,5679,5721,26675. Znalazłem to kiedyś gdzieś na stronie M$ dotyczącej Active Sync'a. Niektórzy koledzy musieli odinstalować swoje programy antywirusowe - głównie Kaspersky (nie potrafili go prawidłowo skonfigurować).