PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: sajmex w Kwiecień 30, 2006, 13:36:32

Tytuł: Problem z synchronizacją A201 z kompem ;(
Wiadomość wysłana przez: sajmex w Kwiecień 30, 2006, 13:36:32
Witam!
Mam problem z synchronizacją Mio a201. Zainstalowany najnowszy ACTIVE SYNC, podłączony mio pod USB, a i tak nie chce sie łączyć z kompem ;/. Nie mogę zainstalować przez to nowo co zakupionej nakładki i aktualizcji Auto-mapy. Prosze Was o pomoc! Może trzeba coś ustawić w palmtopie? Jeszcze jedno: czy można skasowac ustawienia servera w active sync (może własnie dlatego nie działa, bo wpisałem dane)? Czy jest możliwośc skasowania tych ustawień bez HR ?

Pozdrawiam i z góry dziękuję Szymon
Tytuł: problem z synchro
Wiadomość wysłana przez: robek w Maj 01, 2006, 11:36:44
Activsync totalnie nie radzi sobie z firewall`em i dlatego proponuję na czas łączenia z PC wyłączyć FireWall`a

Podaje to info, ale być może ty masz inny problem.

Pozrawiam Robek
Tytuł: ten sam problem
Wiadomość wysłana przez: bajster w Maj 01, 2006, 13:55:17
Mam ten sam problem z połączeniem. I wiem że to wymaga odpowiedniej konfiguracji mojego pc, ale nie mam pojęcia co dokładnie. U kolegi się łaczyłem bez problemu ale on teraz wyjechał na kilka dni.
Przy wyłączonym firewallu też nie działa :?:  :evil:
Tytuł: problem z synchro
Wiadomość wysłana przez: robek w Maj 01, 2006, 18:10:20
http://www.pocketpcfaq.com/faqs/activesync/firewallproxy.htm

Propnuję poczytać na tej grupie. Problem może być w firewall`u każdego programu (np. antywirusowego) , a nie tylko z systemowym.

Jak to rzeczywiście firewall  to proponuję zrobić plik wsadowy do automatycznego wyłączania w momencie uruchamiania ActiveSync`a.

Robek

ale się uparłem co  :?:  :?:  :?:  :P
Tytuł: Problem z synchronizacją A201 z kompem ;(
Wiadomość wysłana przez: dwurazowy w Maj 01, 2006, 21:02:42
Było kiedyś kilka wątków z tym problemem.

Ja musialem w swoim firewall'u (Trend Micro Internet Security - Pc Cillin) odblokować porty TCP/UDP o numerach: 990,5678,5679,5721,26675. Znalazłem to kiedyś gdzieś na stronie M$ dotyczącej Active Sync'a. Niektórzy koledzy musieli odinstalować swoje programy antywirusowe - głównie Kaspersky (nie potrafili go prawidłowo skonfigurować).