Połaczenie z internetem P550

  • 5 Odpowiedzi
  • 3437 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Połaczenie z internetem P550
« dnia: Styczeń 04, 2012, 16:49:02 »

Pomóżcie koledzy jak ustawić połaczenie z internetem w MIO P550. nie jestem informatykiem, więc proszę o możliwie szczegółową instrukcję.

*

Offline dluba

  • **
  • 157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Redmi 4 Pro, TT 5100
Odp: Połaczenie z internetem P550
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2012, 18:24:58 »
z czym chcesz się łączyć? Active Sync umożliwia korzystanie z netu przez kabel, można ustawić Wi-Fi, czy w końcu DUN (Dial Up Networking) przez BlueTooth (nie z każdym telefonem zadziała)
Pozdrawiam
Daniel

Odp: Połaczenie z internetem P550
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2012, 18:47:23 »
Próbowałem się łaczyć przez kabel activeSync, ale nie mogę uzyskać połączenia. Potem próbowałem się łączyć przez Wi-Fi na mój ruter, ale też się nie udało. :sad:
Dziękuję, że się zainteresowałeś moim problemem. Mam nadzieję na uzyskanie od Ciebie cennych rad.
Pozdrawiam
rycia

*

Offline dluba

  • **
  • 157
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Redmi 4 Pro, TT 5100
Odp: Połaczenie z internetem P550
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2012, 19:19:34 »
W ustawieniach AS w Ustawienie połączenia musi być ustawione "Ten komputer połączony jest z Internetem"
Jeśli łączysz się przez Wi-Fi - w routerze musi być uwierzytelnianie WPA (TKIP) a nie WPA2 - tego drugiego P550 nie obsługuje
Pozdrawiam
Daniel

Odp: Połaczenie z internetem P550
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 04, 2012, 21:50:02 »
No to już wiem dlaczego nie mam połączenia przez Wi-Fi. Ja mam w ruterze uwierzytelnienie WPA2.
Będę próbował jeszcze się połączyć przez kabel.
Dziękuję za pomoc i w razie czego liczę na dalszą pomoc w uzyskaniu połączenia przez kabel.
Dziękuję i pozdrawiam.
rycia

Połączone: Styczeń 04, 2012, 22:42:33