ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!

  • 40 Odpowiedzi
  • 6061 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« dnia: Marzec 31, 2007, 11:27:21 »
ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
Taką informację dostałem od nich w piątek. Od poniedziałku zajmie się tym jakaś firma z Krakowa, na razie brak szczegółów.

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 31, 2007, 12:27:58 »
masz jakiś problem z MIO? 
Udzielasz się w każdym temacie, nawet jakby był o IV RP to i tak pojedziesz na Mio.  Po co to piszesz ??

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 31, 2007, 12:52:56 »
Kazda firma naprawiajaca wadliwe chinskie zabawki MIO wczesniej czy pozniej "banczy"
He, he, Ty chyba faktycznie masz jakąś traumę...  ::)
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 31, 2007, 18:59:47 »
Ravel - albo ci się cholernie nudzi, albo jesteś niedorozwinięty umysłowo. Jak można na ponad 800 postów mieć ponad 700 równie idiotycznych, bezsensownych uwag???!!! Jak dotąd broniłem Cię przed atakami niektórych kolegów. Teraz już przegiąłeś pałę - ogłaszam sezon na ravela. Gdziekolwiek trafię jakikolwiek twój post, napiszę odpowiedź i nie spodziewaj się poczwał.

Koledzy - Ravel był już przeze mnie ostrzegany wielokrotnie. Ostatnio napisałem mu nawet dość obszerną odpowiedź, w której poprosiłem, żeby nie zaśmiecał nam forum swoją frustracją seksualną i powstrzymał się od odpowiadania na każdy temat "MIO to gówno". Od teraz na każdy jego tego typu post będę odpowiadał "ravel to głupek" i zobaczymy na ile mu starczy sił i cierpliwości. Bo mnie jedno i drugie się skończyło.

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 01, 2007, 10:31:35 »
ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!

Czy w tej informacji było może coś napisane o naprawach płatnych pogwarancyjnych.
Ja Swoje Mio zostawiłem synowi do zabawy i nigdy nie wiadomo, kiedy zacznie cudować jak Ravel,
czyli dolutowywać mu jakieś dodatkowe gniazdo lub port.

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 728 :))
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 01, 2007, 11:10:23 »
ravel - przychodzisz do tego działu tylko wyżyć się na biednym MIO xD?

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 01, 2007, 11:30:00 »
ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!

Czy w tej informacji było może coś napisane o naprawach płatnych pogwarancyjnych.
Wg info na stronie ORIKi, dalej wykonują naprawy pogwarancyjne.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 01, 2007, 11:30:26 »
ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
Taką informację dostałem od nich w piątek. Od poniedziałku zajmie się tym jakaś firma z Krakowa, na razie brak szczegółów.


Coś nie chce mi się w to wierzyć... Orika to także COMES - największy dystrybutor Mio - zresztą jutro zadzwonię pewnie okaże się że to PRIMA APRILIS  ;D

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 01, 2007, 18:30:02 »
Ravel prosilem cie juz nie raz, teraz robie to po raz ostatni jesli masz zamiar nabijac sobie posty nic nie wnoszacymi wypowiedziami to nie skonczy sie to najlepiej....     ostrzegam

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 01, 2007, 19:06:05 »
Dzięki, pimpus. Mnie już ręce opadają z powodu głupoty ravela. A jeszcze niedawno go broniłem, bo myślałem, że się opamięta...

rozrabia ad vocem - ech lamer aspołeczny....

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 02, 2007, 09:10:00 »
Dzięki, pimpus. Mnie już ręce opadają z powodu głupoty ravela. A jeszcze niedawno go broniłem, bo myślałem, że się opamięta...

rozrabia ad vocem - ech lamer aspołeczny....

Hehehe dobre. Trzeba tępić tego...... ravela

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 02, 2007, 10:13:53 »
No to wracamy do konkretów:

Naprawy gwarancyjne prowadzi teraz firma FIXI, ul. Czerwone Maki 65, 30-392 Kraków, www.mio-tech.com.pl

*

Offline endrius33

  • *
  • 68
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A201 + SD 4 GB + SE K510i
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 02, 2007, 13:44:08 »
Hmm.. to dziwne bo ja akurat mam swoje Mio w ORIKA

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 02, 2007, 14:19:02 »
I wszystko OK, przyjmowali zgłoszenia do 31.03.2007, od poniedziałku nie wykonują napraw gwarancyjnych.

*

Offline endrius33

  • *
  • 68
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A201 + SD 4 GB + SE K510i
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 02, 2007, 14:25:08 »
Zgadza sie. Więcej info na     http://www.mio.com.pl/index.php?id=706
A swoja drogą ciekawe co było powodem zmiany serwisanta?

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 02, 2007, 16:46:41 »
Dzięki, pimpus. Mnie już ręce opadają z powodu głupoty ravela. A jeszcze niedawno go broniłem, bo myślałem, że się opamięta...

rozrabia ad vocem - ech lamer aspołeczny....

Hehehe dobre. Trzeba tępić tego...... ravela

Ja bym raczej powiedział: "tę ravelę" - napisałem tak celowo, ponieważ chłopak ma widoczny problem ze swoją seksualnością. Przejawia się on i pokazuje światu zewnętrznemu m. in. w ten sposób, że pier... głupoty. Gdyby miało toto wszystko OK, robiłoby z płcią przeciwną tego samego gatunku.

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 02, 2007, 17:36:06 »
To Orika zrezygnowala z napraw gwarancyjnych MIO gdy serwisantom zaczely robic sie skosne oczy i zaczeli w oczach malec a ich skora zmienila kolor na zolty ...

Ravel, kiedy Ty w końcu zrozumiesz, że nie jesteś zabawny, ale po prostu nudny??
Odpuść sobie swoje mądrości i ogranicz się do zabierania głosu w wątkach, w których masz coś konstruktywnego do powiedzenia.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 02, 2007, 18:56:42 »
Dziś dzwoniłem do Comesu i to prawda - Orika nie serwisuje już mio. Tak samo jak jamicon i optimus. To mio sobie zarzyczyło że powstanie jeden centralny serwis mio i obojetnie od którego polskiego dystrybutora mio pochodzi - będzie serwisowane w Centrum Serwisowym Mio. Moim zdaniem jest to zmiana na plus ale sama procedura jest sporo trudniejsza niż w ORIKA. Dziś posyłałem jedno mio do tego nowego serwisu i wypełnienie zgłoszenia online jest wysoce wkur*****ce. Jutro ma się zjawić kurier UPS-Stolica. No to czekam - zobaczymy jak będzie.

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 02, 2007, 21:08:35 »
Dziś dzwoniłem do Comesu i to prawda - Orika nie serwisuje już mio. Tak samo jak jamicon i optimus. To mio sobie zarzyczyło że powstanie jeden centralny serwis mio i obojetnie od którego polskiego dystrybutora mio pochodzi - będzie serwisowane w Centrum Serwisowym Mio. Moim zdaniem jest to zmiana na plus ale sama procedura jest sporo trudniejsza niż w ORIKA. Dziś posyłałem jedno mio do tego nowego serwisu i wypełnienie zgłoszenia online jest wysoce wkur*****ce. Jutro ma się zjawić kurier UPS-Stolica. No to czekam - zobaczymy jak będzie.

Opisz, proszę, wrażenia. Wprawdzie moja A701-ka raczej się nie psuje, ale mogę coś nawyrabiać i potrzebować kontaktu z nimi  ;) Myślę, że wszyscy czekają na test nowego serwisu. Zgadzam się natomiast, że centralny serwis to duży krok w przód w kierunku poprawy jakości obsługi klienta. Bardzo mnie to cieszy.

Przy okazji, choć nie na temat - czy jest możliwość, aby ktoś z adminów zablokował raveli dostęp do części forum "Mitac i jego klony"? Gdyby była taka możliwość techniczna, byłoby genialnie. Mnie się już nawet wkurzać nie chce na tego głupka.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 03, 2007, 10:32:45 »
Dam znać jak tylko sprzęt wróci spowrotem :-)


*

Offline Renegade

  • *
  • 52
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooxN520+WM6.1, HTC Desire
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 03, 2007, 15:46:45 »
Przy okazji, choć nie na temat - czy jest możliwość, aby ktoś z adminów zablokował raveli dostęp do części forum "Mitac i jego klony"? Gdyby była taka możliwość techniczna, byłoby genialnie. Mnie się już nawet wkurzać nie chce na tego głupka.

Nic dodać nic ująć, Trolowanie i nabijanie postów powinno być z miejsca skazywane na banicję.

*

Offline ravel

  • *****
  • 1017
    • http://www.grom.org.pl
  • Sprzęt: FS Loox N560
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 04, 2007, 01:00:25 »
Poddaje sie karze i prosze o sciecie mojej nedznej glowy i wystawienie jej w publicznym , ogolnodostepnym miejscu w holu glownym firmy MITAC MIO  jako przestroge dla nastepnych takich glupkow jakim ja niestety jestem :D
Przepraszam wszystkich uzytkownikow MIO ale wczesniej czy pozniej przyznacie mi racje !

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 04, 2007, 10:08:00 »
Przepraszam wszystkich uzytkownikow MIO ale wczesniej czy pozniej przyznacie mi racje !

Na wstępie chcę przypomnieć, że podobnie jak ravel wieszałem wściekłe psy na Mio, ale nawet po zakupieniu Loox-a n560 (wtedy gdy szczyt moich nerwów na chinoli sięgnął zenitu czyli jeszcze jesienią)  zostawiłem sobie P350* jako zapasową zabawkę i jakoś tego nie żałuję. Przyczyną mojej frustracji były numery wykręcone właśnie przez Orikę i doprowadzenie, do odłożenia na półkę legalnej AM i przejściu na pirata, bo przy czwartej płycie głównej w przeciągu dwu tygodni przestali miło odpowiadać na emaile związane z przeniesieniem licencji AM. Oczywiście przyczyną wymiany kolejnych płyt nie było wcale ich szybkie padanie, a raczej wkładanie przez Orikę części zamiennych pochodzących chyba ze złomowania, bo za każdym razem dopatrywałem się jakiejś wady.
Na dzień dzisiejszy Mio służy do zabawy synowi i jakoś serwisu nie potrzebuje.
Postawy ravela nie rozumiem, bo zepsuł go sam próbując dolutować irdę, a następnie odsprzedał sprzęt, bez doszukania się czegoś konkretnego.

Oczywiście dalej mogę twierdzić że Mio jest fatalne bo ma wady fabryczne w postaci tragicznie małej rozdzielczości ekranu, braku Irdy lub BT (zależnie od modelu  :)) i małej ilości przycisków w obudowie oraz braku możliwości noszenia zapasowej bateryjki i jej szybkiej wymiany, ale to są wady które wyszły na jaw dopiero po porównaniu go z czymś co kosztowało prawie dwa razy więcej.
Podstawową jego i większości innych Pocketów wadą są niekompetentne i stosujące oszukańcze metody serwisy w Polsce. Orika wcale nie jest wyjątkiem i wcale nie jest najgorsza, bo bywają jeszcze inni prawdziwi oszuści.

Mio ma też i swoje zalety
1. cena
2. mocowanie do smyczy na rękę  :)


*)Ja przy własnym profilu nie widzę, choć mam dopisane że posiadam Mio P350 i Looxa N560.

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 04, 2007, 10:23:21 »
Powhatan ale przepisales wymieniony sprzet jeszcze raz? bo tak niestety trzeba zrobic, jeszcze raz uzupelnic pole sprzet w profilu tyle ze mozna sie do edycji dostac juz ze strony forum

*

Offline endrius33

  • *
  • 68
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A201 + SD 4 GB + SE K510i
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 04, 2007, 10:31:11 »
Wysłałem swoje Mio do ORIKI gdyż przyciski sie poblokowały. Dzisiaj dostalem info, iż powodem było zalanie lepka cieczą. Poprosiłem o fotki plyty i przedniej obudowy od wewnatrz bo nie przypominam sobie abym go zalał
Ciekawe co mi odpiszą.

*

Offline endrius33

  • *
  • 68
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A201 + SD 4 GB + SE K510i
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 04, 2007, 10:44:23 »
Obawiam się że możesz mieć racje..  :o obyś sie tylko mylił
Jakimś sposobem zapracowali sobie na taką a nie inna opinie jaka panuje o nich wśród klientów serwisu.

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 04, 2007, 11:13:54 »
Powhatan ale przepisales ........

Nic nie pomaga.
Aby tu nie zaśmiecać, dokończenie sprawy na PW.

_____________

EDIT

PW nieaktualne
problem rozwiązany.

PRZEPRASZAM
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2007, 11:17:59 wysłana przez Powhatan »

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 04, 2007, 18:59:48 »
Czytam, czytam i nadal nadziwić się nie mogę... Ludzie oczekują od sprzętu za 900zł żeby był ultraszybki, miał zajebistą rozdziałke i nie wiadomo co więcej. Jedna rzecz mnie w tym zastanawia - 90% ludzi kupuje pockety z GPS do nawigacji - nie potrzebne im BT czy Wi-Fi bo mają to w laptopie bądź komórce. Sprawa wysokiej rozdziałki jest dla mnie wogóle nieistotna. Panowie którzy posiadacie N560 - podczas jazdy samochodem patrzycie się na drogę czy w ekran PDA? No odpowiedzcie sobie na to pytanie... Na ekran patrzycie sporadycznie przy jakimś co bardziej skomplikowanym manewrze i nie ma czasu na ocenianie szczegółów mapy, które podczas nawigacji zupełnie tracą swoje znaczenie. Ja bym nigdy nie kupił N560 ze względu na ch*** podejście tej firmy do klienta i także serwis pozostawiający wiele do życzenia (brak uchwytu i ładowarki w komplecie, i za tą cenę polskiego windowsa powinni dać z pocałunkiem w ręke). Na tym polu nadal niedościgniony jest Asus - dostajesz wszystko, nawet futerał i polskiego windowsa.

*

Offline endrius33

  • *
  • 68
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio A201 + SD 4 GB + SE K510i
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 04, 2007, 19:24:43 »
A ja sie zastanawiam wlasnie nad Loox'em N560 !!! ::)
Jakiego Aussa w tej cenie kupie?

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 04, 2007, 20:20:48 »
Czytam, czytam i nadal nadziwić się nie mogę...

Po pierwsze robiłem sobie jaja.
To tak jakbym napisał ze Mio w stosunku do laptopa to badziew,
bo klawiaturę ma tylko wirtualną,
a ty zaraz traktujesz to na poważnie.

Po drugie. 
Ja na postawione pytanie (o wysoką rozdzielczość) odpowiem tym,
że w moim przypadku nawigacja to raptem 1% wykorzystania PPC.