PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: Clipper7 w Marzec 31, 2007, 11:27:21
-
ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
Taką informację dostałem od nich w piątek. Od poniedziałku zajmie się tym jakaś firma z Krakowa, na razie brak szczegółów.
-
masz jakiś problem z MIO?
Udzielasz się w każdym temacie, nawet jakby był o IV RP to i tak pojedziesz na Mio. Po co to piszesz ??
-
Kazda firma naprawiajaca wadliwe chinskie zabawki MIO wczesniej czy pozniej "banczy"
He, he, Ty chyba faktycznie masz jakąś traumę... ::)
-
Ravel - albo ci się cholernie nudzi, albo jesteś niedorozwinięty umysłowo. Jak można na ponad 800 postów mieć ponad 700 równie idiotycznych, bezsensownych uwag???!!! Jak dotąd broniłem Cię przed atakami niektórych kolegów. Teraz już przegiąłeś pałę - ogłaszam sezon na ravela. Gdziekolwiek trafię jakikolwiek twój post, napiszę odpowiedź i nie spodziewaj się poczwał.
Koledzy - Ravel był już przeze mnie ostrzegany wielokrotnie. Ostatnio napisałem mu nawet dość obszerną odpowiedź, w której poprosiłem, żeby nie zaśmiecał nam forum swoją frustracją seksualną i powstrzymał się od odpowiadania na każdy temat "MIO to gówno". Od teraz na każdy jego tego typu post będę odpowiadał "ravel to głupek" i zobaczymy na ile mu starczy sił i cierpliwości. Bo mnie jedno i drugie się skończyło.
-
ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
Czy w tej informacji było może coś napisane o naprawach płatnych pogwarancyjnych.
Ja Swoje Mio zostawiłem synowi do zabawy i nigdy nie wiadomo, kiedy zacznie cudować jak Ravel,
czyli dolutowywać mu jakieś dodatkowe gniazdo lub port.
-
ravel - przychodzisz do tego działu tylko wyżyć się na biednym MIO xD?
-
ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
Czy w tej informacji było może coś napisane o naprawach płatnych pogwarancyjnych.
Wg info na stronie ORIKi, dalej wykonują naprawy pogwarancyjne.
-
ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
Taką informację dostałem od nich w piątek. Od poniedziałku zajmie się tym jakaś firma z Krakowa, na razie brak szczegółów.
Coś nie chce mi się w to wierzyć... Orika to także COMES - największy dystrybutor Mio - zresztą jutro zadzwonię pewnie okaże się że to PRIMA APRILIS ;D
-
Ravel prosilem cie juz nie raz, teraz robie to po raz ostatni jesli masz zamiar nabijac sobie posty nic nie wnoszacymi wypowiedziami to nie skonczy sie to najlepiej.... ostrzegam
-
Dzięki, pimpus. Mnie już ręce opadają z powodu głupoty ravela. A jeszcze niedawno go broniłem, bo myślałem, że się opamięta...
rozrabia ad vocem - ech lamer aspołeczny....
-
Dzięki, pimpus. Mnie już ręce opadają z powodu głupoty ravela. A jeszcze niedawno go broniłem, bo myślałem, że się opamięta...
rozrabia ad vocem - ech lamer aspołeczny....
Hehehe dobre. Trzeba tępić tego...... ravela
-
No to wracamy do konkretów:
Naprawy gwarancyjne prowadzi teraz firma FIXI, ul. Czerwone Maki 65, 30-392 Kraków, www.mio-tech.com.pl (http://www.mio-tech.com.pl)
-
Hmm.. to dziwne bo ja akurat mam swoje Mio w ORIKA
-
I wszystko OK, przyjmowali zgłoszenia do 31.03.2007, od poniedziałku nie wykonują napraw gwarancyjnych.
-
Zgadza sie. Więcej info na http://www.mio.com.pl/index.php?id=706
A swoja drogą ciekawe co było powodem zmiany serwisanta?
-
Dzięki, pimpus. Mnie już ręce opadają z powodu głupoty ravela. A jeszcze niedawno go broniłem, bo myślałem, że się opamięta...
rozrabia ad vocem - ech lamer aspołeczny....
Hehehe dobre. Trzeba tępić tego...... ravela
Ja bym raczej powiedział: "tę ravelę" - napisałem tak celowo, ponieważ chłopak ma widoczny problem ze swoją seksualnością. Przejawia się on i pokazuje światu zewnętrznemu m. in. w ten sposób, że pier... głupoty. Gdyby miało toto wszystko OK, robiłoby z płcią przeciwną tego samego gatunku.
-
To Orika zrezygnowala z napraw gwarancyjnych MIO gdy serwisantom zaczely robic sie skosne oczy i zaczeli w oczach malec a ich skora zmienila kolor na zolty ...
Ravel, kiedy Ty w końcu zrozumiesz, że nie jesteś zabawny, ale po prostu nudny??
Odpuść sobie swoje mądrości i ogranicz się do zabierania głosu w wątkach, w których masz coś konstruktywnego do powiedzenia.
-
Dziś dzwoniłem do Comesu i to prawda - Orika nie serwisuje już mio. Tak samo jak jamicon i optimus. To mio sobie zarzyczyło że powstanie jeden centralny serwis mio i obojetnie od którego polskiego dystrybutora mio pochodzi - będzie serwisowane w Centrum Serwisowym Mio. Moim zdaniem jest to zmiana na plus ale sama procedura jest sporo trudniejsza niż w ORIKA. Dziś posyłałem jedno mio do tego nowego serwisu i wypełnienie zgłoszenia online jest wysoce wkur*****ce. Jutro ma się zjawić kurier UPS-Stolica. No to czekam - zobaczymy jak będzie.
-
Dziś dzwoniłem do Comesu i to prawda - Orika nie serwisuje już mio. Tak samo jak jamicon i optimus. To mio sobie zarzyczyło że powstanie jeden centralny serwis mio i obojetnie od którego polskiego dystrybutora mio pochodzi - będzie serwisowane w Centrum Serwisowym Mio. Moim zdaniem jest to zmiana na plus ale sama procedura jest sporo trudniejsza niż w ORIKA. Dziś posyłałem jedno mio do tego nowego serwisu i wypełnienie zgłoszenia online jest wysoce wkur*****ce. Jutro ma się zjawić kurier UPS-Stolica. No to czekam - zobaczymy jak będzie.
Opisz, proszę, wrażenia. Wprawdzie moja A701-ka raczej się nie psuje, ale mogę coś nawyrabiać i potrzebować kontaktu z nimi ;) Myślę, że wszyscy czekają na test nowego serwisu. Zgadzam się natomiast, że centralny serwis to duży krok w przód w kierunku poprawy jakości obsługi klienta. Bardzo mnie to cieszy.
Przy okazji, choć nie na temat - czy jest możliwość, aby ktoś z adminów zablokował raveli dostęp do części forum "Mitac i jego klony"? Gdyby była taka możliwość techniczna, byłoby genialnie. Mnie się już nawet wkurzać nie chce na tego głupka.
-
Dam znać jak tylko sprzęt wróci spowrotem :-)
-
Przy okazji, choć nie na temat - czy jest możliwość, aby ktoś z adminów zablokował raveli dostęp do części forum "Mitac i jego klony"? Gdyby była taka możliwość techniczna, byłoby genialnie. Mnie się już nawet wkurzać nie chce na tego głupka.
Nic dodać nic ująć, Trolowanie i nabijanie postów powinno być z miejsca skazywane na banicję.
-
Poddaje sie karze i prosze o sciecie mojej nedznej glowy i wystawienie jej w publicznym , ogolnodostepnym miejscu w holu glownym firmy MITAC MIO jako przestroge dla nastepnych takich glupkow jakim ja niestety jestem :D
Przepraszam wszystkich uzytkownikow MIO ale wczesniej czy pozniej przyznacie mi racje !
-
Przepraszam wszystkich uzytkownikow MIO ale wczesniej czy pozniej przyznacie mi racje !
Na wstępie chcę przypomnieć, że podobnie jak ravel wieszałem wściekłe psy na Mio, ale nawet po zakupieniu Loox-a n560 (wtedy gdy szczyt moich nerwów na chinoli sięgnął zenitu czyli jeszcze jesienią) zostawiłem sobie P350* jako zapasową zabawkę i jakoś tego nie żałuję. Przyczyną mojej frustracji były numery wykręcone właśnie przez Orikę i doprowadzenie, do odłożenia na półkę legalnej AM i przejściu na pirata, bo przy czwartej płycie głównej w przeciągu dwu tygodni przestali miło odpowiadać na emaile związane z przeniesieniem licencji AM. Oczywiście przyczyną wymiany kolejnych płyt nie było wcale ich szybkie padanie, a raczej wkładanie przez Orikę części zamiennych pochodzących chyba ze złomowania, bo za każdym razem dopatrywałem się jakiejś wady.
Na dzień dzisiejszy Mio służy do zabawy synowi i jakoś serwisu nie potrzebuje.
Postawy ravela nie rozumiem, bo zepsuł go sam próbując dolutować irdę, a następnie odsprzedał sprzęt, bez doszukania się czegoś konkretnego.
Oczywiście dalej mogę twierdzić że Mio jest fatalne bo ma wady fabryczne w postaci tragicznie małej rozdzielczości ekranu, braku Irdy lub BT (zależnie od modelu :)) i małej ilości przycisków w obudowie oraz braku możliwości noszenia zapasowej bateryjki i jej szybkiej wymiany, ale to są wady które wyszły na jaw dopiero po porównaniu go z czymś co kosztowało prawie dwa razy więcej.
Podstawową jego i większości innych Pocketów wadą są niekompetentne i stosujące oszukańcze metody serwisy w Polsce. Orika wcale nie jest wyjątkiem i wcale nie jest najgorsza, bo bywają jeszcze inni prawdziwi oszuści.
Mio ma też i swoje zalety
1. cena
2. mocowanie do smyczy na rękę :)
*)Ja przy własnym profilu nie widzę, choć mam dopisane że posiadam Mio P350 i Looxa N560.
-
Powhatan ale przepisales wymieniony sprzet jeszcze raz? bo tak niestety trzeba zrobic, jeszcze raz uzupelnic pole sprzet w profilu tyle ze mozna sie do edycji dostac juz ze strony forum
-
Wysłałem swoje Mio do ORIKI gdyż przyciski sie poblokowały. Dzisiaj dostalem info, iż powodem było zalanie lepka cieczą. Poprosiłem o fotki plyty i przedniej obudowy od wewnatrz bo nie przypominam sobie abym go zalał
Ciekawe co mi odpiszą.
-
Obawiam się że możesz mieć racje.. :o obyś sie tylko mylił
Jakimś sposobem zapracowali sobie na taką a nie inna opinie jaka panuje o nich wśród klientów serwisu.
-
Powhatan ale przepisales ........
Nic nie pomaga.
Aby tu nie zaśmiecać, dokończenie sprawy na PW.
_____________
EDIT
PW nieaktualne
problem rozwiązany.
PRZEPRASZAM
-
Czytam, czytam i nadal nadziwić się nie mogę... Ludzie oczekują od sprzętu za 900zł żeby był ultraszybki, miał zajebistą rozdziałke i nie wiadomo co więcej. Jedna rzecz mnie w tym zastanawia - 90% ludzi kupuje pockety z GPS do nawigacji - nie potrzebne im BT czy Wi-Fi bo mają to w laptopie bądź komórce. Sprawa wysokiej rozdziałki jest dla mnie wogóle nieistotna. Panowie którzy posiadacie N560 - podczas jazdy samochodem patrzycie się na drogę czy w ekran PDA? No odpowiedzcie sobie na to pytanie... Na ekran patrzycie sporadycznie przy jakimś co bardziej skomplikowanym manewrze i nie ma czasu na ocenianie szczegółów mapy, które podczas nawigacji zupełnie tracą swoje znaczenie. Ja bym nigdy nie kupił N560 ze względu na ch*** podejście tej firmy do klienta i także serwis pozostawiający wiele do życzenia (brak uchwytu i ładowarki w komplecie, i za tą cenę polskiego windowsa powinni dać z pocałunkiem w ręke). Na tym polu nadal niedościgniony jest Asus - dostajesz wszystko, nawet futerał i polskiego windowsa.
-
A ja sie zastanawiam wlasnie nad Loox'em N560 !!! ::)
Jakiego Aussa w tej cenie kupie?
-
Czytam, czytam i nadal nadziwić się nie mogę...
Po pierwsze robiłem sobie jaja.
To tak jakbym napisał ze Mio w stosunku do laptopa to badziew,
bo klawiaturę ma tylko wirtualną,
a ty zaraz traktujesz to na poważnie.
Po drugie.
Ja na postawione pytanie (o wysoką rozdzielczość) odpowiem tym,
że w moim przypadku nawigacja to raptem 1% wykorzystania PPC.
-
Ok dla Ciebie 1% ale zgodzisz się ze mnę że bardzo duża część klientów wykorzystuje PDA z GPS głównie do nawigacji. No i ich zony od czasu do czasu popykają w pasjansa i kulki ;D
-
endrius33,
Nie chciałbym szerzyć plotek jakowychś, ale koledzy w dziale Fujitsu-Siemensie często piszą o problemach z GPS w Looxach, w tym w N560. Jakiś strasznie długi czas potrzebują te maszyny, lub część egzemplarzy na złapanie fixa.
Ja na moim starym MIO 168 nigdy nie miałem najmniejszych kłopotów z GPS, jego czułością czy czasem fixowania. Nie miałem zresztą żadnych problemów dotąd z tym sprzętem :) i do nawigacji sprawdza się znakomicie, mimo, że chiński i model leciwy.
-
Z nowym serwisem jest tak:
wysłałem P550 04.04.2007, mam go w domu po naprawie dziś, 12.04.2007. Po drodze były Święta, szybkość oceńcie sami.
W trakcie naprawy zadzwonili do mnie, na ich stronie www cały czas miałem podgląd statusu naprawy (opóźniony o 1 dzień).
Infolinia działa, natychmiast udzielili odpowiedzi na pytania. Wymienili uszkodzony ekran, nie zrobili HR ( nie muszę instalować wszystkiego od nowa),
na ekranie jest folia ochronna. Razem z MIO otrzymałem raport naprawy. Ja jestem zadowolony.
Jedynym minusem jest słabo zorganizowana strona www, dostęp do ststusu naprawy powinien być łatwiejszy ( z menu głównego).
-
No to jestem pod wrażeniem. Niedoskonałości strony www pewnie dopracują, a to co najważniejsze, jak piszesz, robią na najwyższym poziomie. Dzięki za tę cenną informację.
-
Z nowym serwisem jest tak:
wysłałem P550 04. 04. 2007, mam go w domu po naprawie dziś, 12. 04. 2007. . .
Witam !
Z nowym serwisem jest tak:
Ja swojego P340 wysłałem też 04. 04. 2007 i do dziś (13. 05. 2007) nie mam go w domu. Nikt z serwisu się przez ten czas ze mną nie kontaktował. Skontaktowałem się ja, gdy na stronach internetowych serwisu w podglądzie statusu naprawy zobaczyłem komunikat "naprawa wstrzymana". Pan na infolinii poinformował mnie, że serwis oczekuje na części zamienne i w związku z tym naprawa może być przedłużona. Jak narazie serwis oczekuje na części ponad miesiąc. . . Żeby było ciekawiej brakująca część to nie jakaś kluczowa część typu wyświetlacz, płyta główna itp. Serwis Mio, czyli firma Fixit z Krakowa, przez miesiąc czasu nie może sprowadzić gniazda słuchawkowego.
Pozdrawiam
globus23
-
No wiesz , jaki sprzet taki i serwis :P :D :)
-
Ravel ty dalej swoje pop********** wywody n/t mio - gówno wiesz o tym sprzecie a najbardziej się udzielasz. Pewnie ty masz najlepszy sprzet - nigdy się nie psujący - czego to nie mający, "empe trójdzwonny" i ch*** wie co jeszcze. Zresztą ja na temat fujitsu-siemens nie mam dobrego zdania (tak jak wiele innych ludzi na tym forum) ale przynajmniej nie piszę w dziale tej firmy tak ograniczonych umysłowo postów jak TY. Fakt prawda serwis do dupy mają bo dopiero co otworzyli i mogło się zdarzyć że nie mieli takich części jak gniazdo jack - trzeba im to wybaczyć (choć mogli przełożyć gniazdo jacka z jakiegoś innego mio, który z jakiś powodów został komuś wymieniony na nowy). Co do sprzętu mio to jest jak najbardziej OK - i piszę to po raz kolejny - gdyby INNE firmy miały taką sprzedaż jak mio w europie (twój fujitsu-siemens nawet 10% tego co mio nie sprzedał) - też miałyby problem z serwisami. Mio od 2 lat sprzedaje najwięcej PDA w Europie - sprzet się psuje to normalka w dzisijszych czasach. Ale bardzo wiele zależy od użytkownika. Wierz mi bo sprzedałem tego trochę i różne rzeczy widziałem (pozostawienie PDA latem na słońcu na cały dzień, na deszczu, to mu upadł, to palcem za mocno "tapnął" i ekran popękał, wyrwał z uchwytu i niechcacy połamał albo gnazdo uszkodził) - pamiętaj że każdy kij ma 2 końce
-
Radoskur - nie przejmuj się tym maniakiem o IQ 60. Ostatnio dostał 48-h bana za pisanie takich bzdur, jako ostrzeżenie. Ciekawe co go czeka tym razem... Moderatorzy nie śpią. Swoją drogą to strasznie obniża poziom Forum, kiedy ktoś szuka informacji i trafia na teksty takiego półgłowka. ja jednak już się nie daję sprowokować. Czekam na reakcję moderatorów. :-*
-
ravel nie odpoczoles widze, masz ochote na kolejna przerwe ? ostrzegam
-
Z nowym serwisem jest tak:
wysłałem P550 04. 04. 2007, mam go w domu po naprawie dziś, 12. 04. 2007. . .
Witam !
Z nowym serwisem jest tak:
Ja swojego P340 wysłałem też 04. 04. 2007 i do dziś (13. 05. 2007) nie mam go w domu. Nikt z serwisu się przez ten czas ze mną nie kontaktował. Skontaktowałem się ja, gdy na stronach internetowych serwisu w podglądzie statusu naprawy zobaczyłem komunikat "naprawa wstrzymana". Pan na infolinii poinformował mnie, że serwis oczekuje na części zamienne i w związku z tym naprawa może być przedłużona. Jak narazie serwis oczekuje na części ponad miesiąc. . . Żeby było ciekawiej brakująca część to nie jakaś kluczowa część typu wyświetlacz, płyta główna itp. Serwis Mio, czyli firma Fixit z Krakowa, przez miesiąc czasu nie może sprowadzić gniazda słuchawkowego.
Pozdrawiam
globus23
w takich ukladach nie wymienia sie samego gniazda, a cala plyte z gniazdem ;)
-
Jesteś pewny?
Bo mam to samo, a w zadanym w innym temacie pytaniu odpowiedziano mi, że wystarczy przelutować gniazdo za pare złotych.
A szkoda, że Orika już nie serwisuje...
Zrobili mi wymianę ekranu dotykowego, pękniętego, otwartego (naprawy home-made) i bez szybki (wyjąłem ją i wysłałem bez) jako naprawę gwarancyjną ;D