ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!

  • 40 Odpowiedzi
  • 6034 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 05, 2007, 10:18:36 »
Ok dla Ciebie 1% ale zgodzisz się ze mnę że bardzo duża część klientów wykorzystuje PDA z GPS głównie do nawigacji. No i ich zony od czasu do czasu popykają w pasjansa i kulki  ;D

*

Offline Ar2ro

  • **
  • 121
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio 168, MioMap3.2, MapaMap3.x
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 05, 2007, 16:44:20 »
endrius33,
Nie chciałbym szerzyć plotek jakowychś, ale koledzy w dziale  Fujitsu-Siemensie często piszą o problemach z GPS w Looxach, w tym w N560. Jakiś strasznie długi czas potrzebują te maszyny, lub część egzemplarzy na złapanie fixa.
Ja na moim starym MIO 168 nigdy nie miałem najmniejszych kłopotów z GPS, jego czułością czy czasem fixowania. Nie miałem zresztą żadnych problemów dotąd z tym sprzętem  :) i do nawigacji sprawdza się znakomicie, mimo, że chiński i model leciwy.

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 12, 2007, 14:54:41 »
Z nowym serwisem jest tak:
wysłałem P550 04.04.2007, mam go w domu po naprawie dziś, 12.04.2007. Po drodze były Święta, szybkość oceńcie sami.
W trakcie naprawy zadzwonili do mnie, na ich stronie www cały czas miałem podgląd statusu naprawy (opóźniony o 1 dzień).
Infolinia działa, natychmiast udzielili odpowiedzi na pytania. Wymienili uszkodzony ekran, nie zrobili HR ( nie muszę instalować wszystkiego od nowa),
na ekranie jest folia ochronna. Razem z MIO otrzymałem raport naprawy. Ja jestem zadowolony.
Jedynym minusem jest słabo zorganizowana strona www, dostęp do ststusu naprawy powinien być łatwiejszy ( z menu głównego).

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 12, 2007, 22:34:11 »
No to jestem pod wrażeniem. Niedoskonałości strony www pewnie dopracują, a to co najważniejsze, jak piszesz, robią na najwyższym poziomie. Dzięki za tę cenną informację.

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 13, 2007, 09:47:08 »
Cytuj
Z nowym serwisem jest tak:
wysłałem P550 04. 04. 2007, mam go w domu po naprawie dziś, 12. 04. 2007. . .
Witam !
Z nowym serwisem jest tak:
Ja swojego P340 wysłałem też 04. 04. 2007 i do dziś (13. 05. 2007) nie mam go w domu.  Nikt z serwisu się przez ten czas ze mną nie kontaktował.  Skontaktowałem się ja, gdy na stronach internetowych serwisu w podglądzie statusu naprawy zobaczyłem komunikat "naprawa wstrzymana".  Pan na infolinii poinformował mnie, że serwis oczekuje na części zamienne i w związku z tym naprawa może być przedłużona.  Jak narazie serwis oczekuje na części ponad miesiąc. . .  Żeby było ciekawiej brakująca część to nie jakaś kluczowa część typu wyświetlacz, płyta główna itp.  Serwis Mio, czyli firma Fixit z Krakowa, przez miesiąc czasu nie może sprowadzić gniazda słuchawkowego.

Pozdrawiam
globus23
Navigo 9, MM 6.6.2

*

Offline ravel

  • *****
  • 1017
    • http://www.grom.org.pl
  • Sprzęt: FS Loox N560
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 13, 2007, 09:48:35 »
No wiesz , jaki sprzet taki i serwis :P :D :)

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 14, 2007, 08:54:07 »
Ravel ty dalej swoje pop********** wywody n/t mio - gówno wiesz o tym sprzecie a najbardziej się udzielasz. Pewnie ty masz najlepszy sprzet - nigdy się nie psujący - czego to nie mający, "empe trójdzwonny" i ch*** wie co jeszcze. Zresztą ja na temat fujitsu-siemens nie mam dobrego zdania (tak jak wiele innych ludzi na tym forum) ale przynajmniej nie piszę w dziale tej firmy tak ograniczonych umysłowo postów jak TY. Fakt prawda serwis do dupy mają bo dopiero co otworzyli i mogło się zdarzyć że nie mieli takich części jak gniazdo jack - trzeba im to wybaczyć (choć mogli przełożyć gniazdo jacka z jakiegoś innego mio, który z jakiś powodów został komuś wymieniony na nowy). Co do sprzętu mio to jest jak najbardziej OK - i piszę to po raz kolejny - gdyby INNE firmy miały taką sprzedaż jak mio w europie (twój fujitsu-siemens nawet 10% tego co mio nie sprzedał) - też miałyby problem z serwisami. Mio od 2 lat sprzedaje najwięcej PDA w Europie - sprzet się psuje to normalka w dzisijszych czasach. Ale bardzo wiele zależy od użytkownika. Wierz mi bo sprzedałem tego trochę i różne rzeczy widziałem (pozostawienie PDA latem na słońcu na cały dzień, na deszczu, to mu upadł, to palcem za mocno "tapnął" i ekran popękał, wyrwał z uchwytu i niechcacy połamał albo gnazdo uszkodził) - pamiętaj że każdy kij ma 2 końce
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2007, 08:56:47 wysłana przez radoskur »

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 14, 2007, 09:12:56 »
Radoskur - nie przejmuj się tym maniakiem o IQ 60. Ostatnio dostał 48-h bana za pisanie takich bzdur, jako ostrzeżenie. Ciekawe co go czeka tym razem... Moderatorzy nie śpią. Swoją drogą to strasznie obniża poziom Forum, kiedy ktoś szuka informacji i trafia na teksty takiego półgłowka. ja jednak już się nie daję sprowokować. Czekam na reakcję moderatorów. :-*

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 14, 2007, 09:55:16 »
ravel nie odpoczoles widze, masz ochote na kolejna przerwe ? ostrzegam

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 10, 2007, 23:29:39 »
Cytuj
Z nowym serwisem jest tak:
wysłałem P550 04. 04. 2007, mam go w domu po naprawie dziś, 12. 04. 2007. . .
Witam !
Z nowym serwisem jest tak:
Ja swojego P340 wysłałem też 04. 04. 2007 i do dziś (13. 05. 2007) nie mam go w domu.  Nikt z serwisu się przez ten czas ze mną nie kontaktował.  Skontaktowałem się ja, gdy na stronach internetowych serwisu w podglądzie statusu naprawy zobaczyłem komunikat "naprawa wstrzymana".  Pan na infolinii poinformował mnie, że serwis oczekuje na części zamienne i w związku z tym naprawa może być przedłużona.  Jak narazie serwis oczekuje na części ponad miesiąc. . .  Żeby było ciekawiej brakująca część to nie jakaś kluczowa część typu wyświetlacz, płyta główna itp.  Serwis Mio, czyli firma Fixit z Krakowa, przez miesiąc czasu nie może sprowadzić gniazda słuchawkowego.

Pozdrawiam
globus23


w takich ukladach nie wymienia sie samego gniazda, a cala plyte z gniazdem ;)

Odp: ORIKA nie naprawia już MIO na gwarancji !!!
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 13, 2007, 13:43:23 »
Jesteś pewny?
Bo mam to samo, a w zadanym w innym temacie pytaniu odpowiedziano mi, że wystarczy przelutować gniazdo za pare złotych.
A szkoda, że Orika już nie serwisuje...
Zrobili mi wymianę ekranu dotykowego, pękniętego, otwartego (naprawy home-made) i bez szybki (wyjąłem ją i wysłałem bez) jako naprawę gwarancyjną  ;D