Jak jest z gwarancją MIO P350?

  • 9 Odpowiedzi
  • 1070 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline wojo

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • [move]SPV M3000 2GB Pathfinder v1.2[/move]
    • www.archos.pl
  • Sprzęt: SPV M3000 WM5.0; iPAQ hx2410 WM5.0;
Jak jest z gwarancją MIO P350?
« dnia: Sierpień 04, 2006, 16:12:16 »
Dziś kupiłem P350 (dla znajomej) w firmie a acris.pl (z Łodzi) http://www.allegro.pl/item119078732_palmtop_mitac_mio_p350_gps_pokr_f_v_gw_lodz.html login allegro: portq
Byłem przekonany że dostanę gwarancję jak wszędzie jest napisane (tylko u nich nic nie ma) czyli 24 miesiące door-to-door, niby MIO daje coś takiego.
Ku mojemu zdziwieniu przy odbiorze dowiedziałem się że gwarancja jest 1rok i realizuje ją sprzedawca (lekko się wpieniłem), twierdzą że MIO daje 1 rok...
Czy orientujecie się jak jest naprawdę? Czy hasło 24miesiące door-to-door to tylko reklama?
raz na wozie raz pod wozem
---------------------------------
iPAQ hx2410 WM5.0; SD 1GB & 2GB; CF 1GB
SPV M3000; miniSD 2GB
ARCHOS AV400 40GB
GPS HOLUX GPSlim 236
dodatkowo: NOKIA 6230i, MacBook C2D 2Ghz 2GB RAM

Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 04, 2006, 16:40:54 »
MIO daje 24 miesiące ale z wyjatkiem ekranu i baterii.
Czyli:
24 mies. na PDA
12 mies. na ekran
 6 mies. na baterie

Szczegóły na stronie dystrybutora. Co do realizacji gwarancji to MIO daje door-to-door ale jak zaniesiesz do sprzedawcy to ma on obowiązek to załatwić.

*

Offline wojo

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • [move]SPV M3000 2GB Pathfinder v1.2[/move]
    • www.archos.pl
  • Sprzęt: SPV M3000 WM5.0; iPAQ hx2410 WM5.0;
Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:22:29 »
No włąsnie problem w tym że acris.pl za CHINY nie da 24 miesiące, dzowniłęm do nich i mówiłem że wszędzie jest 24 a oni że ich dostawca daje im tylko 12miesięcy, może biorą z jakiegoś tajemniczego źródła.

A czy w MIO w pudełku jest jakaś karta gwarancyjna producenta? czy te 24 miesiące jest na podstawie paragonu?
raz na wozie raz pod wozem
---------------------------------
iPAQ hx2410 WM5.0; SD 1GB & 2GB; CF 1GB
SPV M3000; miniSD 2GB
ARCHOS AV400 40GB
GPS HOLUX GPSlim 236
dodatkowo: NOKIA 6230i, MacBook C2D 2Ghz 2GB RAM

*

Offline drv

  • 24
Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 04, 2006, 17:37:45 »
Poszukaj dokładnie... Gwarancja to dobrowole zobowiazanie sprzedawcyale... W polskim prawie jest zapis o 2 letniej rękojmi....

*

Offline wojo

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • [move]SPV M3000 2GB Pathfinder v1.2[/move]
    • www.archos.pl
  • Sprzęt: SPV M3000 WM5.0; iPAQ hx2410 WM5.0;
Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 04, 2006, 19:13:33 »
OK, to jeżeli kupiliście MIO z gwarancją doortodoor to gdzie odsyłacie to MIO w razie awarii? Czy karta gwarancyjna jest od dystrybutora, sprzedawcy czy może producenta?
raz na wozie raz pod wozem
---------------------------------
iPAQ hx2410 WM5.0; SD 1GB & 2GB; CF 1GB
SPV M3000; miniSD 2GB
ARCHOS AV400 40GB
GPS HOLUX GPSlim 236
dodatkowo: NOKIA 6230i, MacBook C2D 2Ghz 2GB RAM

Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 04, 2006, 19:21:49 »
Cytat: "drv"
Poszukaj dokładnie... Gwarancja to dobrowole zobowiazanie sprzedawcyale... W polskim prawie jest zapis o 2 letniej rękojmi....


Nie jest to prawda.
Gwarancja to odpowiedzialnosc _producenta_. Trwa tyle ile producent da (czyli w przypadku Mio co do zasady 2 lata).
Sprzedawca natomiast odpowiada przez 2 lata z tytulu _niezgodnosci towaru z umowa_ (zakup przez osobe fizyczna), lub rekojmii - rok (zakup "na firme" - odpowiedzialnosc na podstawie starych przepisow z kc).

Co do tematu, to wydaje mi sie, ze jak masz dowod zakupu (paragon, fakture), to nie bedzie problemu z realizacja gwarancji. Ale dla pewnosci zapytaj na http://www.orika.pl - oni prowadza serwis Mio w Polsce.

Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 04, 2006, 19:26:10 »
Jak kupowalem A201 tez dostalem bez gwarancji , ale dzwoniac do servisu dowiedzialem sie ze potrzeba tylko fakture i nr seryjny PDA.

*

Offline dest

  • **
  • 235
  • Sprzęt: a701 i k800i
Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 04, 2006, 19:32:15 »
jak z kolega wysylalismy jego stare ppc czyli mio 168 to wypelnialismy na ich stronie(czyli stronie mio) zgloszenie do serwisu i w nim trzeba opisac usterke i podac z tego co pamietam gdzie i kiedy sie kupilo pda i to wszystko. pozniej oni przysylaja odpowiedz z nr zgloszenia i idzie sie do kuriera i sle do nich paczke
a701

k800i

*

Offline wojo

  • ***
  • 478
  • Płeć: Mężczyzna
  • [move]SPV M3000 2GB Pathfinder v1.2[/move]
    • www.archos.pl
  • Sprzęt: SPV M3000 WM5.0; iPAQ hx2410 WM5.0;
Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 04, 2006, 19:52:20 »
w poniedziałek pogadam z tym serwisem, ale wydaje mi się że acris.pl PDA MIO biorą nie od Polskiego dystrybutora i dlatego mają inne warunki niż reszta...
raz na wozie raz pod wozem
---------------------------------
iPAQ hx2410 WM5.0; SD 1GB & 2GB; CF 1GB
SPV M3000; miniSD 2GB
ARCHOS AV400 40GB
GPS HOLUX GPSlim 236
dodatkowo: NOKIA 6230i, MacBook C2D 2Ghz 2GB RAM

Jak jest z gwarancją MIO P350?
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 08, 2006, 18:43:11 »
Moim zdaniem to oni coś kręcą ... Sprzedawca świadomie skaraca czas gwarancji z tego który dostał, do tego który daje ... Mają 2 a end-userowi dają rok, mają roczną granicę bezpieczeństwa, stary numer w branży, choć w tym wypadku wybitnie idiotyczny biorąc pod uwagę, że nie mają żadnej odpowiedzialności/ kosztów na sobie bo gwar. jest D2D....

pozdr. raven5826