PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => Mitac i jego klony => Wątek zaczęty przez: wojo w Sierpień 04, 2006, 16:12:16
-
Dziś kupiłem P350 (dla znajomej) w firmie a acris.pl (z Łodzi) http://www.allegro.pl/item119078732_palmtop_mitac_mio_p350_gps_pokr_f_v_gw_lodz.html login allegro: portq
Byłem przekonany że dostanę gwarancję jak wszędzie jest napisane (tylko u nich nic nie ma) czyli 24 miesiące door-to-door, niby MIO daje coś takiego.
Ku mojemu zdziwieniu przy odbiorze dowiedziałem się że gwarancja jest 1rok i realizuje ją sprzedawca (lekko się wpieniłem), twierdzą że MIO daje 1 rok...
Czy orientujecie się jak jest naprawdę? Czy hasło 24miesiące door-to-door to tylko reklama?
-
MIO daje 24 miesiące ale z wyjatkiem ekranu i baterii.
Czyli:
24 mies. na PDA
12 mies. na ekran
6 mies. na baterie
Szczegóły na stronie dystrybutora. Co do realizacji gwarancji to MIO daje door-to-door ale jak zaniesiesz do sprzedawcy to ma on obowiązek to załatwić.
-
No włąsnie problem w tym że acris.pl za CHINY nie da 24 miesiące, dzowniłęm do nich i mówiłem że wszędzie jest 24 a oni że ich dostawca daje im tylko 12miesięcy, może biorą z jakiegoś tajemniczego źródła.
A czy w MIO w pudełku jest jakaś karta gwarancyjna producenta? czy te 24 miesiące jest na podstawie paragonu?
-
Poszukaj dokładnie... Gwarancja to dobrowole zobowiazanie sprzedawcyale... W polskim prawie jest zapis o 2 letniej rękojmi....
-
OK, to jeżeli kupiliście MIO z gwarancją doortodoor to gdzie odsyłacie to MIO w razie awarii? Czy karta gwarancyjna jest od dystrybutora, sprzedawcy czy może producenta?
-
Poszukaj dokładnie... Gwarancja to dobrowole zobowiazanie sprzedawcyale... W polskim prawie jest zapis o 2 letniej rękojmi....
Nie jest to prawda.
Gwarancja to odpowiedzialnosc _producenta_. Trwa tyle ile producent da (czyli w przypadku Mio co do zasady 2 lata).
Sprzedawca natomiast odpowiada przez 2 lata z tytulu _niezgodnosci towaru z umowa_ (zakup przez osobe fizyczna), lub rekojmii - rok (zakup "na firme" - odpowiedzialnosc na podstawie starych przepisow z kc).
Co do tematu, to wydaje mi sie, ze jak masz dowod zakupu (paragon, fakture), to nie bedzie problemu z realizacja gwarancji. Ale dla pewnosci zapytaj na http://www.orika.pl - oni prowadza serwis Mio w Polsce.
-
Jak kupowalem A201 tez dostalem bez gwarancji , ale dzwoniac do servisu dowiedzialem sie ze potrzeba tylko fakture i nr seryjny PDA.
-
jak z kolega wysylalismy jego stare ppc czyli mio 168 to wypelnialismy na ich stronie(czyli stronie mio) zgloszenie do serwisu i w nim trzeba opisac usterke i podac z tego co pamietam gdzie i kiedy sie kupilo pda i to wszystko. pozniej oni przysylaja odpowiedz z nr zgloszenia i idzie sie do kuriera i sle do nich paczke
-
w poniedziałek pogadam z tym serwisem, ale wydaje mi się że acris.pl PDA MIO biorą nie od Polskiego dystrybutora i dlatego mają inne warunki niż reszta...
-
Moim zdaniem to oni coś kręcą ... Sprzedawca świadomie skaraca czas gwarancji z tego który dostał, do tego który daje ... Mają 2 a end-userowi dają rok, mają roczną granicę bezpieczeństwa, stary numer w branży, choć w tym wypadku wybitnie idiotyczny biorąc pod uwagę, że nie mają żadnej odpowiedzialności/ kosztów na sobie bo gwar. jest D2D....
pozdr. raven5826