Nie wiem jak to się ma do prawa ale moje doświadczenia z Oriką nie były budujące.
Wysyłałem do nich notebooka z uszkodzonym dyskiem. Pełna dokumentacja objawów (screeny, opis). Komp wrócił do mnie po 3 tygodniach
** z adnotacją, że przeprowadzono testy i dysk jest w pełni sprawny. Następnego dnia po zainstalowaniu systemu objawy się powtórzyły. Znów wysyłka ale tym razem szybciej, po 2 tygodniach wrócił do mnie. Dysk został wymieniony z powodu "wady fizycznej" (bad sectory). OK ale zapomnieli o naklejeniu plomb gwarancyjnych

. Telefon - info: wysłać plomb nie mogą - ponowna wysyłka do Oriki. Tak więc naprawa (wymiana dysku), pomimo oczywistych objawów, zamiast góra 1 tygodnia pozbawiła mnie narzędzia pracy na ponad
6 tygodni.
** 3 tygodnie bo
w/g Oriki zgodnie z warunkami gwarancji naprawa może trwać do 14 dni
roboczych plus po 2 dni na przesyłkę w każdą stronę[/b]