Witam.
Mam dość nietypowy (z racji tego, że nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania) problem. Telefon działał normalnie itp, przy próbie wrzucenia jakiś plików (dużych rozmiarowo lub całych folderów z mp3) na kartę sd napotyka mnie przykra niespodzianka. Po ok 20 sekundach proces kopiowania się zawiesza i nic nie mogę zrobić. Po chwili w windowsie wyskakuje powiadomienie "... opóźniony zapis nie powiódł się .... sprzęt mógł ulec awarii". Co ciekawe kopiując mp3 pojedynczo dwie lub trzy wejdą bez problemu i później to samo, pliki i foldery na karcie mogę przeglądać bez problemu. Po "zwisie" pomaga tylko wyciągnięcie kabla usb, po czym i tak telefon nie może podłączyć karty i się zawiesza. Wyciągnięcie baterii i restart tylko tyle zostaje. Początkowa myśl "o uwalona karta" lecz sprawdzając w innym telefonie działa bez problemu, kopiuje duże, małe pliki itp. No nic myślę pewnie coś w systemie namieszałem jakoś przeżyję WIPE. Jako iż wcześniej wgrywałem tylko SHOLS_U2_02.36.0 RDSlite nie bawiłem się w modowanie, roomy czy inne cuda poczytałem odpaliłem bootloadera wipe poleciał. Ok myślę teraz wszytko będzie dobrze. Odpalam wita mnie okno logowanie do google po czym zwis. I tak za każdym razem. Teraz już całkiem byłem zakręcony. Postanowiłem jeszcze raz wgrać SHOLS_U2_02.36.0. RDSlite krok po kroku poszło. Odpalam, ekran logowania przeleciał bez problemu, zalogowało. Ucieszony sformatowałem dla pewności jeszcze kartę, reboot i zabieram się do sprawdzenia czy główny problem dalej istnieje. Pościągałem najpotrzebniejsze programy, wszystko elegancko się kopiuje, więc zabrałem się za kopiowanie ulubionych kawałków mp3. Zrobiłem to masowo (kilka folderów na raz) i po ok 20 sekundach znowu to samo, windows wywala komunikat i telefon po odłączeniu od usb wisi. Sam już nie wiem co robić, może jakoś jednak źle wgrałem tego SHOLS_U2_02.36.0 czy no nie wiem może jakiś układ się posypał w moto. Wygląda mi to tak jakby po wygaśnięciu wyświetlacza (choć nie jestem pewny czy to właśnie po wygaśnięciu następuje zwis) połączenie zostało utracone. Nie chce lecieć z tym na gwarancje, bo może to tylko wina software, a czekać na telefon 3 tygodnie to mi nie pasuje. Dlatego proszę was o pomoc jako fachowców co według was powinienem zrobić. Czekam na odpowiedzi.