Poszukać na forum, problem był walkowany wiele razy....
Dla ułatwienia na głównej stronie Etena po zalogowaniu jest na to latka do ściągnięcia.
Drogi kolego, być może problem rzeczywiście wałkowany był wiele razy, ale ja właśnie spędziłem 1,5 grzebaniu w forum, używaniu opcji szukaj, itd itd i zero rezultatu.
Tak więc bardzo proszę o pomoc w imieniu swoim oraz kolegi zakładającego ten wątek.
Ponadto zarejestrowałem się na stronie Etencorp wpisując wszystkie wymagane dane, serial sprzętu, potem ID, itd itd ...
i co?
Uzyskałem:
ETEN ID:
I M E I:
Action Key:
podczas gdy na stronie
http://support.etencorp.com/Index.asp wymagane jest:
Customer name i possward.
Stąd ma to wziąć?
Skąd ściągnąć łatkę naprawiającą problem "znikających kont"?
Bardzo proszę doświadczonych Etenowców o pomoc.