PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: paqo w Listopad 24, 2007, 17:06:33
-
Bardzo mnie to irytuje, co jakis czas po prostu znikaja .......... co zrobic?
-
Poszukac na forum, problem byl walkowany wiele razy....
Dla ulatwienia na glownej stronie Etena po zalogowaniu jest na to latka do sciagniecia.
-
A mógłbyś sprecyzować (a najlepiej podać linka) gdzie to jest na stronie głównej Etena? Bo za cholerę nie można tego znaleźć nie wspominając o tym, że aby się zalogować to trzeba się naszukać tej opcji na stronie. A jeśli chodzi o to http://support.etencorp.com/ to byłbym wdzięczny za info jak można się zalogować, bo u mnie po wpisaniu loginu i hasła nic się nie da zrobić.
-
Poszukać na forum, problem był walkowany wiele razy....
Dla ułatwienia na głównej stronie Etena po zalogowaniu jest na to latka do ściągnięcia.
Drogi kolego, być może problem rzeczywiście wałkowany był wiele razy, ale ja właśnie spędziłem 1,5 grzebaniu w forum, używaniu opcji szukaj, itd itd i zero rezultatu.
Tak więc bardzo proszę o pomoc w imieniu swoim oraz kolegi zakładającego ten wątek.
Ponadto zarejestrowałem się na stronie Etencorp wpisując wszystkie wymagane dane, serial sprzętu, potem ID, itd itd ...
i co?
Uzyskałem:
ETEN ID:
I M E I:
Action Key:
podczas gdy na stronie http://support.etencorp.com/Index.asp wymagane jest:
Customer name i possward.
Stąd ma to wziąć?
Skąd ściągnąć łatkę naprawiającą problem "znikających kont"?
Bardzo proszę doświadczonych Etenowców o pomoc.
-
Poszukać na forum, problem był walkowany wiele razy....
Dla ułatwienia na głównej stronie Etena po zalogowaniu jest na to latka do ściągnięcia.
Drogi kolego, być może problem rzeczywiście wałkowany był wiele razy, ale ja właśnie spędziłem 1,5 grzebaniu w forum, używaniu opcji szukaj, itd itd i zero rezultatu.
Tak więc bardzo proszę o pomoc w imieniu swoim oraz kolegi zakładającego ten wątek.
Ponadto zarejestrowałem się na stronie Etencorp wpisując wszystkie wymagane dane, serial sprzętu, potem ID, itd itd ...
i co?
Uzyskałem:
ETEN ID:
I M E I:
Action Key:
podczas gdy na stronie http://support.etencorp.com/Index.asp wymagane jest:
Customer name i possward.
Stąd ma to wziąć?
Skąd ściągnąć łatkę naprawiającą problem "znikających kont"?
Bardzo proszę doświadczonych Etenowców o pomoc.
Nie wiem jak Ty szukasz i jakim cudem zajelo Tobie 1,5h i nic bo ja po 5minutach mam watki o tym:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=66188.0
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=73541.0
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=64338.0