Problem z InterWrite Pro 9.5 m700

  • 7 Odpowiedzi
  • 2173 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z InterWrite Pro 9.5 m700
« dnia: Kwiecień 18, 2008, 12:00:06 »
Witam!
Właśnie wrócił do mnie z serwisu m700, wymieniono mi płytę główną. Razem ze sprzętem kupione miałem spolszczenie SunnySoft InterWrite Pro 9.5. Po zakupie zarejestrowałem kopię na stronie producenta, otrzymałem klucz, wszystko śmigało, miałem pełną wersję. Po hardresetach też bez problemów dawało się wszystko postawić od nowa wykorzystując nazwę rejestracyjną i otrzymany klucz.
Teraz, po zmianie płyty głównej, zainstalowałem ponownie spolszczenie, ale wyświetla mi się przy rejestracji inna nazwa rejestracyjna, a poprzednio otrzymany klucz program kwalifikuje jako błędny. Próbowałem ponownie zarejestrować produkt, z nową nazwą rejestracyjną, ale z kluczem otrzymanym wraz ze spolszczeniem - wywala mi komunikat, że z tym kluczem jest już zarejestrowana kopia programu i żebym się odstosunkował.
Co robić? Przecież bez sensu jest teraz kupować kolejną kopię spolszczenia.
Z góry dziękuję za rady.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Problem z InterWrite Pro 9.5 m700
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2008, 12:24:24 »
Skontaktuj sie z marchevka i opisz im problem, powinni pomoc.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline sabartur

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Eten M700,HTC HD2
Odp: Problem z InterWrite Pro 9.5 m700
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 19, 2008, 22:41:42 »
Gdzie kupiłeś licencję?-wykręć numer do sprzedawcy i przedstaw problem.

*

Offline Sebakrk

  • **
  • 224
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: Problem z InterWrite Pro 9.5 m700
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 20, 2008, 19:07:35 »
Gdzie kupiłeś licencję?-wykręć numer do sprzedawcy i przedstaw problem.

Kolega ma racje, nie możesz zainstalować programu ponieważ klucz produktu  prawdopodobnie został wygenerowany na podstawie numeru płyty głównej napisz do producenta przedstaw problem powinni pomóc
sebakrk
Asus 636 Eten m700 HP IPAQ 614c i780 HTC Magic 32A

Odp: Problem z InterWrite Pro 9.5 m700
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 21, 2008, 08:29:38 »
Gdzie kupiłeś licencję?-wykręć numer do sprzedawcy i przedstaw problem.

Kolega ma racje, nie możesz zainstalować programu ponieważ klucz produktu  prawdopodobnie został wygenerowany na podstawie numeru płyty głównej napisz do producenta przedstaw problem powinni pomóc
Heh, napisałem do sprzedawcy, ten odesłał mnie z problemem do serwisu, tam gdzie wymieniono mi płytę główną. Napisałem do serwisu - serwis milczy. Jednocześnie napisałem też do producenta programu (SunnySoft) - wysłałem prośbę o ponowne przesłanie klucza oraz opisałem skąd ta prośba wynika - tez milczenie. Masakra. Jeszcze poczekam z dzień, dwa, może coś się ruszy. Miał ktoś podobny problem?

*

Offline Sebakrk

  • **
  • 224
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Magic
Odp: Problem z InterWrite Pro 9.5 m700
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 21, 2008, 19:12:04 »
Gdzie kupiłeś licencję?-wykręć numer do sprzedawcy i przedstaw problem.

Jedyną instytucją która jest w stanie ci pomóc jest producent, problem w tym że nie odpisują na maile (mi na 1 w ogóle nie odpisali)
możesz próbować zadzwonić ale żeby sie nie okazało że taniej kupić nową licencje

sebakrk
Asus 636 Eten m700 HP IPAQ 614c i780 HTC Magic 32A

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: Problem z InterWrite Pro 9.5 m700
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 22, 2008, 08:13:07 »
To ciekawy sprzedawca... Ja już 2-3 razy pisałem do Sunnysoftu z prośbą o nowy klucz dla swoich klientów i za kazdym razem w ciągu 24 godziny była pozytywna odpowiedź. Podawałem w mailu następujące informacje:

- rodzaj urzadzenia czyli glofiish m700
- stare ID sprzed reklamacji oraz nowe po wymianie płyty głownej
- klucz (Register key) jakim był soft wczesniej aktywowany.

Maila oczywiście po angielsku pisałem na adres: support@sunnysoft.cz (no chyba że znasz czeski)

Odp: Problem z InterWrite Pro 9.5 m700
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 22, 2008, 15:24:18 »
Sprzedawca podał mi nr telefonu do centrum wsparcia dla Eten, ocenił sytuację jako "niespotykaną", wyraził opinię, iż to serwis po zmianie płyty winien zapewnić mi poprawne działanie spolszczenia.
Co zaś do pisania do Sunnysoft - można by sie było spodziewać, że skoro produkują spolszczenie do systemu, mają wersję strony z rejestracją po polsku, to będą w stanie także i w tym języku porozumieć się z klientem (zwłaszcza, że zbliżona do czeskiego jest) :) Wykonałem taki teścik, ale widzę, że nie radzą sobie z naszą mową. Już wysyłam maila po angielsku, zobaczymy jaka będzie reakcja.
A tak już poza tematem: m700 kupiłem z systemem WM 6.0, po zmianie płyty głównej z serwisu wrócił do mnie sprzęt z WM 5.0. Orika tłumaczyła, że urządzenie to było pierwotnie przyszykowane pod WM 5.0 i oni mają taką umowę z dystrybutorem płyt, że urządzenia wychodzą od nich z piątką. Pomijam fakt, że wróciłem sobie na własną rękę do WM 6.0, ale uważam, że skoro kupiłem sprzęt z WM 6.0, to z serwisu z takim samym oprogramowaniem winien do mnie wrócić, nieprawdaż? Zwłaszcza, że miałem doń zakupione spolszczenie.

24-04-2008
Problem rozwiązany. Bardzo szybka reakcja ze strony sunnysoft po wysłaniu maila po angielsku. Dziękuję za wszystkie rady.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2008, 10:52:06 wysłana przez krempak »