PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: krempak w Kwiecień 18, 2008, 12:00:06
-
Witam!
Właśnie wrócił do mnie z serwisu m700, wymieniono mi płytę główną. Razem ze sprzętem kupione miałem spolszczenie SunnySoft InterWrite Pro 9.5. Po zakupie zarejestrowałem kopię na stronie producenta, otrzymałem klucz, wszystko śmigało, miałem pełną wersję. Po hardresetach też bez problemów dawało się wszystko postawić od nowa wykorzystując nazwę rejestracyjną i otrzymany klucz.
Teraz, po zmianie płyty głównej, zainstalowałem ponownie spolszczenie, ale wyświetla mi się przy rejestracji inna nazwa rejestracyjna, a poprzednio otrzymany klucz program kwalifikuje jako błędny. Próbowałem ponownie zarejestrować produkt, z nową nazwą rejestracyjną, ale z kluczem otrzymanym wraz ze spolszczeniem - wywala mi komunikat, że z tym kluczem jest już zarejestrowana kopia programu i żebym się odstosunkował.
Co robić? Przecież bez sensu jest teraz kupować kolejną kopię spolszczenia.
Z góry dziękuję za rady.
-
Skontaktuj sie z marchevka i opisz im problem, powinni pomoc.
-
Gdzie kupiłeś licencję?-wykręć numer do sprzedawcy i przedstaw problem.
-
Gdzie kupiłeś licencję?-wykręć numer do sprzedawcy i przedstaw problem.
Kolega ma racje, nie możesz zainstalować programu ponieważ klucz produktu prawdopodobnie został wygenerowany na podstawie numeru płyty głównej napisz do producenta przedstaw problem powinni pomóc
-
Gdzie kupiłeś licencję?-wykręć numer do sprzedawcy i przedstaw problem.
Kolega ma racje, nie możesz zainstalować programu ponieważ klucz produktu prawdopodobnie został wygenerowany na podstawie numeru płyty głównej napisz do producenta przedstaw problem powinni pomóc
Heh, napisałem do sprzedawcy, ten odesłał mnie z problemem do serwisu, tam gdzie wymieniono mi płytę główną. Napisałem do serwisu - serwis milczy. Jednocześnie napisałem też do producenta programu (SunnySoft) - wysłałem prośbę o ponowne przesłanie klucza oraz opisałem skąd ta prośba wynika - tez milczenie. Masakra. Jeszcze poczekam z dzień, dwa, może coś się ruszy. Miał ktoś podobny problem?
-
Gdzie kupiłeś licencję?-wykręć numer do sprzedawcy i przedstaw problem.
Jedyną instytucją która jest w stanie ci pomóc jest producent, problem w tym że nie odpisują na maile (mi na 1 w ogóle nie odpisali)
możesz próbować zadzwonić ale żeby sie nie okazało że taniej kupić nową licencje
-
To ciekawy sprzedawca... Ja już 2-3 razy pisałem do Sunnysoftu z prośbą o nowy klucz dla swoich klientów i za kazdym razem w ciągu 24 godziny była pozytywna odpowiedź. Podawałem w mailu następujące informacje:
- rodzaj urzadzenia czyli glofiish m700
- stare ID sprzed reklamacji oraz nowe po wymianie płyty głownej
- klucz (Register key) jakim był soft wczesniej aktywowany.
Maila oczywiście po angielsku pisałem na adres: support@sunnysoft.cz (no chyba że znasz czeski)
-
Sprzedawca podał mi nr telefonu do centrum wsparcia dla Eten, ocenił sytuację jako "niespotykaną", wyraził opinię, iż to serwis po zmianie płyty winien zapewnić mi poprawne działanie spolszczenia.
Co zaś do pisania do Sunnysoft - można by sie było spodziewać, że skoro produkują spolszczenie do systemu, mają wersję strony z rejestracją po polsku, to będą w stanie także i w tym języku porozumieć się z klientem (zwłaszcza, że zbliżona do czeskiego jest) :) Wykonałem taki teścik, ale widzę, że nie radzą sobie z naszą mową. Już wysyłam maila po angielsku, zobaczymy jaka będzie reakcja.
A tak już poza tematem: m700 kupiłem z systemem WM 6.0, po zmianie płyty głównej z serwisu wrócił do mnie sprzęt z WM 5.0. Orika tłumaczyła, że urządzenie to było pierwotnie przyszykowane pod WM 5.0 i oni mają taką umowę z dystrybutorem płyt, że urządzenia wychodzą od nich z piątką. Pomijam fakt, że wróciłem sobie na własną rękę do WM 6.0, ale uważam, że skoro kupiłem sprzęt z WM 6.0, to z serwisu z takim samym oprogramowaniem winien do mnie wrócić, nieprawdaż? Zwłaszcza, że miałem doń zakupione spolszczenie.
24-04-2008
Problem rozwiązany. Bardzo szybka reakcja ze strony sunnysoft po wysłaniu maila po angielsku. Dziękuję za wszystkie rady.