Witam ponownie
Udałem się dziś do firmy ABCDATA w celu wymiany urządzenia na nowe.
Niestety w tym przypadku Pan przy okienku powiedział że urządzenie
nie zostanie wymienione na nowe bez stwierdzenia przez firmę UNICOM
zaistniałej usterki. Od razu domyśliłem się że to im zajmie kilka dni
więc powiedziałem że sam mogę pojechać do UNICOM'u i oni wydadzą
protokół który stwierdza usterkę. obrócenie zajęło mi ok 2 godzin.
Pracownik serwisu UNICOM już na mnie czekał i po sprawdzeniu urządzenia
wydał stosowny protokół. Wróciłem do ABCDATA gdzie tym razem Pan w okienku
zawołał kierownika serwisu po czym ten stwierdził że nie wydadzą mi nowego
urządzenia bez potwierdzenia tego od firmy UNICOM (A WŁAŚNIE IM TO DOWIOZŁEM)
lecz oni tym razem powiedzieli ze potrzebują jeszcze żeby UNICOM
napisał im że odda im nowe urzązenie. . . . gdyby to wcześniej powiedzieli
to dowiózłbym i to lecz firma UNICOM ze względu na święta dziś tylko
do godz 12. 00 pracowała. Po dość krótkiej rozmowie i beznadziejnie głupich
stwierdzeniach szefa serwisu pana S. . . . . . . powiedziano żebym zadzwonił
za jakieś 20 minut. Telefon za 20 minut oczywicie nic nowego nie wniósł
ponieważ nie mogli się dodzwonić do UNICOM'ugdyż oni już dziś poszli do domu.
Posta tego pisze dlatego żeby nakreśić pracę firmy ABCDATA i ludzi do niej
zniechęcić.
Nie chodzi mi o to że nie dostałem dziś nowego urządzenia ponieważ ja rozumiem,
że wywiązanie się z gwarancji może trwać ale jak przyjeżdżam do firmy
która podaje się za poważną i chcę aby mi wymienili uszkodzony sprzęt który
sprzedali mi dwa dni temu a oni mi mówią że potrzebują jakiś papier po czym
zgadzają się abym to ja im go dowiózł po czym żądają kolejnego papieru to ręce mi
opadają a zły jestem dlatego że ABCDATA przegoniła mnie po Warszawie bez
najmniejszego celu. Gdyby mi powiedziano że nie wymienimy Panu dziś tego urządzenia
to spokojnie bym to zstawił i wrócił do pracy.
Dodam jeszcze że są firmy gdzie to urządzenie można kupić o prawie 100zł
taniej z tym że trzeba doliczyć koszta przesyłki. . . ja sobie wykąbinowałem
że torche dopłacę kupie w ABCDATA gdyż i tak tam kupujemy i w razie
czego nie będę miał problemów z serwisem. . . . NIC BARDZIJ MYLNEGO!!!
ABCDATA serwis SUCK!!!!!!
no i to tyle moich żali
i tyle z urządzenia na święta gdzie akurat jest
czas na spokojne obycie się z urządzeniem.
Pilnik jak byłem w UNICOMIE to człowiek z serwisu powiedział że to nie
jest wcale jakaś stała wada i tego pogłosu absolutnie być nie powinno więc
jak możesz to oddaj do serwisu
i w końcu cieszmy się tym wspaniałym
urządzeniem które ma być sprawne w 100%.
pozdrawiam