Odpisuję dopiero teraz, bo przeoczyłem wątek. Tak więc żadnej naprawy gwarancyjnej nie było. Pani z którą pisałem, po sprawdzeniu czy mają mój telefon w bazie, nie raczyła mi odpisać i poinformować co i jak. Po kilku dniach napisałem do niej. Okazało sie ze telefon mają w bazie lecz odesłała mnie do sklepu o upomnienie sie o kartę gwarancyjną. Ponownie zapytałem się jej wprost czy w razie wysłania do nich sprzętu naprawa będzie uznana za naprawę gwarancyjną. Odpisała mi tylko, że proszę przysłać urządzenie do serwisu. Nie napisała czy naprawa będzie za darmo czy nie. Miałem już tego dość i postanowiłem sam naprawić sprzęt. Rozłozyłem go na części pierwsze, wszystko przedmuchałem i wyczyściłem, poskładałem do kupy. Wyświetlacz się naprawił, działa bardzo dobrze. Pozostaje problem dźwięku ale mam nadzieje, że już niedługo zniknie, bo wyszedł na to patch tylko, ze na razie płatny.