PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M700 => Wątek zaczęty przez: marcingv w Marzec 25, 2008, 11:48:15
-
Witam,
no i niestety doczekałem się momentu w którym mój eten m700 powinien powędrować do serwisu(zrobił się strasznie cichy, warstwa dotykowa na środku ekranu strasznie wariuje). Problem w tym że nie posiadam karty gwarancyjnej. Sklep oferował jednoroczny okres gwarancyjny, jednak gdy dostałem urządzenie byłem tak ucieszony, że zupełnie nie zauważyłem braku karty gwarancyjnej. Wysłałem wczoraj maila do sklepu internetowego w którym kupiłem sprzęt z opisem całej sytuacji. W odpowiedzi napisali mi, że zawsze wysyłają karty gwarancyjne wraz z urządzeniem (ja jej jednak nie dostałem!) i żebym spróbował wysłać sprzęt do UNICOMU z fakturą vat, wtedy może zostanie to potraktowane jako naprawa gwarancyjna. Wyslałem więc dzisiaj maila do unicomu z pytaniem czy możliwa jest naprawa gwarancyjna posiadając jedynie fakturę vat. Niewiele sie jednak dowiedziałem gdyż w odpowiedzi napisali mi: "Panie Marcinie proszę o uzupełnienie zgłoszenia o numer seryjny
urządzenia." Czy ktoś z posiadaczy etenów był w podobnej sytuacji? Czy możliwa jest naprawa gwarancyjna nie posiadając karty gwarancyjnej a jedynie dowód zakupu urządzenia? Jeżeli nie to czy warto pakować kolejne pieniądze w naprawę tego złomu?
-
Możesz się powołać na Ustawę z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176)
-
Skoro pytaja o numer seryjny to znaczy, ze sprawdzaja czy rzeczywiscie maja go w bazie urzadzen sprzedanych, a skoro sprzedali to udzielili 2-letniej gwarancji, wiec mysle, ze spokojna glowa :-]
-
Dzięki za podpowiedzi ;) Rzeczywiście Pani z która pisze wytłumaczyła mi w mailu że ten numer seryjny potrzebne jest im do ustalenia czy urządzenie pochodzi od nich (ja wcześniej myślałem ze Pani chodziło o wypełnienie formularza zgłoszeniowego). Wczoraj jej wszystko dosłałem jednak jak na razie brak odzewu z jej strony, jutro do niej napisze czy już coś wie na ten temat :)
-
Wczoraj jej wszystko dosłałem jednak jak na razie brak odzewu z jej strony, jutro do niej napisze czy już coś wie na ten temat :)
Tak z czystej ciekawości... Jak sprawa się zakończyła?
-
Odpisuję dopiero teraz, bo przeoczyłem wątek. Tak więc żadnej naprawy gwarancyjnej nie było. Pani z którą pisałem, po sprawdzeniu czy mają mój telefon w bazie, nie raczyła mi odpisać i poinformować co i jak. Po kilku dniach napisałem do niej. Okazało sie ze telefon mają w bazie lecz odesłała mnie do sklepu o upomnienie sie o kartę gwarancyjną. Ponownie zapytałem się jej wprost czy w razie wysłania do nich sprzętu naprawa będzie uznana za naprawę gwarancyjną. Odpisała mi tylko, że proszę przysłać urządzenie do serwisu. Nie napisała czy naprawa będzie za darmo czy nie. Miałem już tego dość i postanowiłem sam naprawić sprzęt. Rozłozyłem go na części pierwsze, wszystko przedmuchałem i wyczyściłem, poskładałem do kupy. Wyświetlacz się naprawił, działa bardzo dobrze. Pozostaje problem dźwięku ale mam nadzieje, że już niedługo zniknie, bo wyszedł na to patch tylko, ze na razie płatny.