Gry na Swift

  • 35 Odpowiedzi
  • 19971 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Piotrokop

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba TG01
Gry na Swift
« dnia: Lipiec 21, 2010, 13:52:27 »
Rozważam nad kupnem LG Swift i ciekaw jestem jak radzi on sobie z takimi grami jak te od Gameloft'a.

Gameloft HD 3D games for Android smartphones

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 21, 2010, 14:05:26 »
Nie radzi sobie. LG Swift to LOW-end i jak sama nazwa wskazuje jest smartfonem o niskich parametrach. Gry Gameloft HD działają tylko na urządzeniach z wyższej półki, takich jak Milestone, Droid, Nexus One, Desire, SE X10 etc.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 21, 2010, 19:04:19 »
Fifa powinna Ci dzialac na Swifcie(ludzie pisali, ze dziala), co do reszty to nie wiem, nie mam jak w tej chwili odpalic filmiku, widze tylko miniaturke.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 21, 2010, 20:43:43 »
Fifa będzie działała średnio, w sumie grywalność zerowa w chwili gdy nie możesz kopnąć piłki jednocześnie biegnąc (brak MT)...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 21, 2010, 22:56:52 »
Zawsze mozna na ta sekunde puscic pad/klawisz na ekranie. No i oczywiscie nie w HD. Jak chce sie grac w takie gry to sie nie kupuje Swifta :)

*

Offline C.J

  • *
  • 73
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LG GT540 / Iphone 3Gs
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 25, 2010, 20:51:33 »
oj coś mi się wydaje ze nie doceniacie naszego swifta nie wiem czemu ale w benchmarku neo core osiąga on naprawdę zawrotny wynik 40fps

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 25, 2010, 21:08:27 »
C.J. ale benchmarki to nie wszystko :) ... Raging Thunder Lite Ci chodzi płynnie bez zacięć?
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 25, 2010, 23:02:18 »
oj coś mi się wydaje ze nie doceniacie naszego swifta nie wiem czemu ale w benchmarku neo core osiąga on naprawdę zawrotny wynik 40fps
A ile w linpacku?  :ohreally:

*

notosiup

Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 26, 2010, 07:58:12 »
C.J. ale benchmarki to nie wszystko :) ...
Sorry za mały OT, ale to mówi osoba, która internetowość androida ocenia po tym, jak motorola milestone oceniana jest w benchmarkach :O

W testach/benchmarkach grafiki lg swift zmiata hero i inne droższe modele, więc coś w tym jest.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 26, 2010, 09:07:48 »
Nie wątpie że w Neocore zmiata. Dlaczego? Neocore jest pisane przez Qualcomm dla Qualcomm. Raczej mało wiarygodny benchmark, skoro Milestone uzyskuje na nim tylko 24 FPS :P Gorzej niż G1. Coś w tym jest, nie sądzisz?

Nie myl benchmarków przeglądarki z benchmarkami układów graficznych :)
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline Jeremy

  • ****
  • 616
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire Z
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 26, 2010, 09:24:03 »
Uhm, skąd ja to znam...? A! Pamiętam, jakieś 4-6 lat temu okres mojego i wielu innych ludzi podniecania się 3dMarkami i innym benchmarkowym badziewiem na pecetach. Teraz zaraza przeszła na smartofony. A przerzucanie się wynikami benchmarków ma się tak naprawdę nijak do realnego komfortu z użytkowania telefonu i to z kilku powodów:
1. większość benchmarków bazuje na kompletnie syntetycznych i oderwanych od praktyki pomiarów, np. liczenia kolejnych miejsc po przecinku liczby PI. Co daje nam pojęcie o tym, jak szybko dany telefon liczy liczbę PI, ale o niczym innym.
2. łatwo jest pomiar zakłócić lub (jak ktoś się postara) sfałszować. Wiedzą o tym najlepiej wyznawcy linpacka - wystarczy zrobić 5 pomiarów pod rząd zaraz po uruchomieniu telefonu albo przy działającym w tle wifi, żeby zobaczyć, jaki będzie rozrzut. I jeszcze jedno: ja rozumiem rozbieżności wyników rzędu nawet 300-400% na różnych maszynach. Ale jeżeli jeden telefon osiąga 3Mflopsy, a inny 30 (1000% różnicy), albo TA SAMA maszyna na jednym romie wyciąga 2,5Mflopsa, a na innym już 9, to taki benchmark traci dla mnie wiarygodność.
3. na komfort używania telefonu w różnych sytuacjach wpływają różne elementy. Stąd uczucie, że telefon haczy, mimo że w super-hiper-benchmarku pokazywane są setki tysięcy punktów. Żaden przyrząd pomiarowy nie da tego, co miłośnicy testów najbardziej by chcieli: wyniku w postaci jednej cyfry mówiącego, czy telefon jest dobry, czy nie.

Benchmarki są fajne, miło jest się im przyglądać, no ale ludzie - nie dajmy się zwariować... Tylko czekać, aż przylezie FutureMark, zrobi na androida 3dSmarka i zacznie robić wokół niego szum medialny, jak wokół innych swoich produktów (jak zobaczyłem zawzięcie dyskutowane na vortalach komputerowych i youtubie filmiki z nowego 3dmarka, który jeszcze nawet nie wyszedł i o którym wiadomo tylko, że będzie słono kosztował i miał kosmiczne wymagania, to zwątpiłem).
Nie pytaj mnie, jak zrobić roota, jak wgrać nowy rom itd. Jeżeli nie potrafisz znaleźć tych informacji samemu lub też nie rozumiesz znajdujących się w Sieci i na tym forum instrukcji, to znaczy, że nie powinieneś się za to zabierać...

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 26, 2010, 10:03:35 »
ale dlaczego nie ma być wiarygodne uzyskiwanie różnych wyników na różnych romach, kiedy gołym okiem widać różnicę działania np. między 1.5 i 2.1 na tej samej maszynie? Linpack odzwierciedla to, bo odzwierciedla tak naprawdę sprawność dalvika co ma przecież wpływ na wszystkie aplikacje...

*

Offline Jeremy

  • ****
  • 616
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire Z
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 26, 2010, 10:43:58 »
Różnice tak, ale nie rzędu 10-krotnych. Fizycznie nierealne. Zresztą obserwacje to potwierdzają - okienka 10x płynniej nie chodzą, ani aplikacje nie otwierają się ani nie działają 10x sprawniej.
Nie pytaj mnie, jak zrobić roota, jak wgrać nowy rom itd. Jeżeli nie potrafisz znaleźć tych informacji samemu lub też nie rozumiesz znajdujących się w Sieci i na tym forum instrukcji, to znaczy, że nie powinieneś się za to zabierać...

*

Offline Piotrokop

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba TG01
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 26, 2010, 11:02:37 »
Dlatego moje pytanie dotyczyło działania gier, do których nie trzeba żadnych benchamarków tylko gry. Tak więc jeśli ktoś ma Swifta i testował na nim działanie gier, to może napisać z którymi grami sobie radzi, a z którymi nie.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 26, 2010, 11:09:40 »
Napiszę Ci w ciemno - nie radzi sobie z grami Gameloft'u.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline maryush

  • *****
  • 1847
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://maryush.pdaclub.pl/
  • Sprzęt: i5700, HTC TyTN, FS LOOX 720, Palm III
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 26, 2010, 11:14:29 »
Jeremy jak najbardziej realne, chodzi o jit - optymalizacje kodu przy wykonaniu - bez jit'a system jest duzo mniej responsywny niz z jit'em - jit zwieksza ogolnie wydajnosc calej platformy, wiec zmiana romu na rom z jit'em jak najbardziej umozliwia skok 10x wydajnosci - czemu? bo poza jit'em jest jeszcze zoptymalizowany dalvik, kernel i biblioteki newralgiczne systemu... jesli uwazasz ze pelna optymalizacja najwazniejszego skladnika pod okreslony procesor i wykorzystanie jego mocy jest trickiem no to nie mam wiecej pytan (tak aplikacje szybciej startuja, tak szybciej reaguja na polecenia uzytkownika, tak ogolnie caly system chodzi odczuwalnie sprawniej)

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 26, 2010, 11:40:51 »
Nie wątpie że w Neocore zmiata. Dlaczego? Neocore jest pisane przez Qualcomm dla Qualcomm.


I przypadkiem nie dla starszego typu ARM-ow?

Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 03, 2010, 00:24:35 »
Jeśli idzie o gry Gameloftu to na 100% działa H.A.W.X

Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 08, 2010, 20:03:44 »


Cytuj
Napiszę Ci w ciemno - nie radzi sobie z grami Gameloft'u.

Z ciekawości zainstalowałem na chybił-trafił trzy giery Gameloftu.
Asphalt 3 ,Assassins Creed , Bubble Burst Pro v2.1.1 i śmigają aż miło

*

Offline re_

  • *****
  • 4165
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S2, Galaxy Tab 10,1", i5800, Nokia E6
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 09, 2010, 14:21:55 »
Tylko granie w to na oporowym ekranie...

*

Offline adiko96

  • ***
  • 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • No HTC, no cry...
  • Sprzęt: Eldżikałkę Nexusiałkę Cztery :mrgreen:
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 09, 2010, 14:23:59 »
Wiesz re_ może jest to trudne , ale da się grać .

*

Offline Piotrokop

  • 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Toshiba TG01
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 16, 2010, 15:43:27 »
Czyli rozumiem, że rezultat na Swift jest pozytywny. :)

A teraz kolejne pytanie: Jak radzi sobie z niedawno powstałym emulatorem PSX?

*

Offline adiko96

  • ***
  • 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • No HTC, no cry...
  • Sprzęt: Eldżikałkę Nexusiałkę Cztery :mrgreen:
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 19, 2010, 21:21:54 »
Z tego co czytałem też jest pozytywnie .

*

notosiup

Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 19, 2010, 23:14:29 »
Z tego co ja czytałem, to zależy z jakimi grami. Poza tym sterowanie na LG z jego małą ilością klawiszy i brakiem multitouch'a wygodne na pewno nie będzie - nie zagrasz we wszystko.

*

Offline Kokan

  • **
  • 126
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: THC TyTN II ; THC Magic ;]
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 03, 2010, 17:05:27 »
beju jak bardzo cie nie lubie tak ci napisze nie pisz pierdol nie miales shifta w rece to sie nie wypowiadaj fakt jest tanim androidem ale wymienie ci kilka gier gameloftu ktore dzialaja na tym oto sprzecie a nie tylko gameloft ma wymagajace gry ktore chodza az milo

mam nadzieje ze nie ma tu cenzury ...
Zabrania się:w podpisach (bez zgody administracji) umieszczenie grafik lub tekstów - większych, niż dwukrotność popularnych userbarów - czyli odpowiednio: 700x20px (w poziomie) lub 350x40px (w pionie).

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 03, 2010, 17:16:09 »
nie wiem czy są to, jak byłeś łaskaw ująć, pierdoły, ale następnym razem zanim zarzucisz komuś że nie trzymał sprzętu w ręce sprawdź na głównej stronie czy przypadkiem ta osoba nie napisała recenzji owego sprzętu  :P

*

Offline Kokan

  • **
  • 126
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: THC TyTN II ; THC Magic ;]
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 03, 2010, 17:24:34 »
nie wiem czy pisal recenzje o nim ale sugerowalem sie tym co pisal jakis czas temu na temat tego urzadzenia nie chce mi sie szukac i nie moge zacytowac lecz bylo tam napisane ze mial z nim minimalny kontakt (innymi slowami)... a ma na jego temat duzo do powiedzenia i jest to sama krytyka ... fakt moze nie mailem w reku super wypasionego andka i moze mam mniejsze pojecie o sprzecie niz Wy poniewaz jestem ty zwyklym userem ktory nawet vipa  :grin: nie ma ale denerwuja mnie wpisy czy inne opowiesci zaslyszane/przeczytane od kogos i powielane dalej bezmyslnie byle by tylko napisac/powiedziec .
Zabrania się:w podpisach (bez zgody administracji) umieszczenie grafik lub tekstów - większych, niż dwukrotność popularnych userbarów - czyli odpowiednio: 700x20px (w poziomie) lub 350x40px (w pionie).

*

Offline Kapitan Pazur

  • *****
  • 11296
  • Sprzęt: iPhone 5, Xperia Z3 Compact
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 03, 2010, 17:38:21 »
a może ten cytat miałeś na myśli:
Myślę że jakąś styczność ze Swiftem miałem, więc wiem co jest jego mocną stroną a jakie ma wady...

*

Offline Kokan

  • **
  • 126
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: THC TyTN II ; THC Magic ;]
Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 04, 2010, 13:32:37 »
moze i to ten cytat musialbym przeczytac caly watek lecz uwazam ze to nie zaprowadzi daleko

wiem ze sprzet jest slaby ale troche obiektywizmu sie przydaje ...
Zabrania się:w podpisach (bez zgody administracji) umieszczenie grafik lub tekstów - większych, niż dwukrotność popularnych userbarów - czyli odpowiednio: 700x20px (w poziomie) lub 350x40px (w pionie).

*

notosiup

Odp: Gry na Swift
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 04, 2010, 13:42:45 »
Zgadzam się z Kokanem, tym bardziej, że Beju wtedy jeszcze nie miał styczności ze Swiftem, o czym sam mówił, niekoniecznie na forum. Ogólnie widzę, że tutaj swift nie jest uważany za dobry sprzęt, który można brać pod uwagę przy kupnie, a przecież nie jest taki tragiczny. Gdyby mi osobiście zależało głównie na kasie, wybrałbym go przed i5700, który jest jednak droższy i różnica w cenie ciągle się utrzymuje. Można taniej kupić nowego swifta niż używanego i5700.