Nie działa internet :(

  • 12 Odpowiedzi
  • 2144 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie działa internet :(
« dnia: Czerwiec 03, 2010, 20:08:40 »
problem z Plus Internet nie mogę się połączyć z internetem nie wiem co sie dzieje robiłem juz kilka razy HR i dalej to samo, ma ktoś pomysł co mogło sie stać ?

*

Offline kgx2

  • ***
  • 277
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2, Samsung Galaxy S3
Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 03, 2010, 20:30:12 »
A ustawienia połączenia internetowego masz w porządku ?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2010, 20:36:22 wysłana przez kgx2 »
MIO A701 <> HTC TyTN II Kaiser <> SGH i900 OMNIA <> HTC HD2<>Samsung Galaxy Note<>Samsung Galaxy S3

*

Offline looki1983

  • **
  • 169
  • Płeć: Mężczyzna
  • HTC SENSATION
  • Sprzęt: HTC SENSATION
Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 03, 2010, 21:54:04 »
ja ostatnio tez mialem problem przez 4 godziny nie moglem sie polaczyc ale wszystko wrocilo do normy, zrobilem restart fona ! i ponownie skonfigurowalem polaczenie, pomoglo
Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem...

*

Offline kgx2

  • ***
  • 277
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2, Samsung Galaxy S3
Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 03, 2010, 22:05:10 »
w tym przypadku kolega Roninho ma ten problem od 2 tygodni, jego Leo pracował na Rom 1.43 zmienił w tej chwili na 1.66 i problem nadal pozostał. podejrzewam, że może być to wina ze strony Sim karty. Ale to musi sprawdzić.
MIO A701 <> HTC TyTN II Kaiser <> SGH i900 OMNIA <> HTC HD2<>Samsung Galaxy Note<>Samsung Galaxy S3

Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 04, 2010, 18:14:44 »
Potwierdam, to wina simkarty wlozylem inna tez z plusa i polaczenie nastapilo natychmiastowo pojawila sie ikonka z Plus Internet i odliczanie...

hmmm co teraz bo to wina karty, moze wybrac sie do salonu plusa ?

*

Offline lukassonimo

  • *
  • 50
  • Sprzęt: htc hd2/ htc touch hd/Galaxy Note
Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 04, 2010, 18:44:35 »
tez mialem ten problem ale w innym telefonie trzeba wymienic karte sim w salonie plusa - nie ma innej mozliwosci zeby dzialalo
blackSide v2.01.21916
XannyTechROM GRID LEO 2.3.1 Turbo

Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 04, 2010, 20:44:16 »
wymiana jest platna ?

*

Offline lukassonimo

  • *
  • 50
  • Sprzęt: htc hd2/ htc touch hd/Galaxy Note
Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 04, 2010, 21:23:54 »
jezeli zglosisz na infolini to masz wymiane bezplatna, chyba ze uszkodziles karte mechanicznie wtedy trzeba zaplacic
blackSide v2.01.21916
XannyTechROM GRID LEO 2.3.1 Turbo

Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 04, 2010, 21:50:56 »
Karta jest nienaruszona, nie ma sladow uszkodzen.to mam jeszcze pytanie a jesli nie zlosze na infolini i pojde do salonu plusa to wtedy bedzie platne ? musze najpierw zglosic i dopiero rura do salonu?

*

Offline MaciejRz

  • **
  • 156
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC One X
Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 04, 2010, 21:57:34 »
w salonie też będzie bezpłatnie bez wcześniejszego zgłaszania - wystarczy że zaznaczysz, że ta karta nie działa poprawnie z twoim nowym telefonem - jeśli nie masz na karcie nic wymyślnego (jak np. podpis elektroniczny) to skopiowanie karty trwa kilka chwil i gotowe (w salonie, nie u partnerów handlowych gdzieś na ulicy / w centrum handlowym)

Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 07, 2010, 23:05:19 »
No i zrobilem duplikat karty ale polaczenia z internetem dalej nie ma ;/ 
czy moze chodzic o konfiguracje ? tylko ze telefon automatycznie konfiguruje nie mam jz pojecia co sie stalo.

Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 07, 2010, 23:50:33 »
Może głupia odpowiedź - sprawdź przez infolinie, czy dla twojej karty SIM czasem przez czyjeś zaniedbanie nie wprowadzono jakiejś blokady na dostęp do internetu.

pozdrawiam

Rafał

*

Offline Filip71

  • *
  • 70
  • Płeć: Mężczyzna
  • iPhone 4
Odp: Nie działa internet :(
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 08, 2010, 21:55:38 »
Może głupia odpowiedź - sprawdź przez infolinie, czy dla twojej karty SIM czasem przez czyjeś zaniedbanie nie wprowadzono jakiejś blokady na dostęp do internetu.

to nie jest "głupia" odpowiedź. Ja w Orange miałem podobny problem i kolejno 3 konsultantów w BOK Orange przekonywało mnie, że u nich jest wszystko OK a wina leży po stronie mojego telefonu. Dopiero czwarty konsultant rzeczywiście sprawdził ustawienia na moim koncie i okazało się, że po prostu nie miałem włączonej opcji internetu w Orange. No cóż ale to Orange :evil: