PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Leo => Wątek zaczęty przez: Roninho w Czerwiec 03, 2010, 20:08:40
-
problem z Plus Internet nie mogę się połączyć z internetem nie wiem co sie dzieje robiłem juz kilka razy HR i dalej to samo, ma ktoś pomysł co mogło sie stać ?
-
A ustawienia połączenia internetowego masz w porządku ?
-
ja ostatnio tez mialem problem przez 4 godziny nie moglem sie polaczyc ale wszystko wrocilo do normy, zrobilem restart fona ! i ponownie skonfigurowalem polaczenie, pomoglo
-
w tym przypadku kolega Roninho ma ten problem od 2 tygodni, jego Leo pracował na Rom 1.43 zmienił w tej chwili na 1.66 i problem nadal pozostał. podejrzewam, że może być to wina ze strony Sim karty. Ale to musi sprawdzić.
-
Potwierdam, to wina simkarty wlozylem inna tez z plusa i polaczenie nastapilo natychmiastowo pojawila sie ikonka z Plus Internet i odliczanie...
hmmm co teraz bo to wina karty, moze wybrac sie do salonu plusa ?
-
tez mialem ten problem ale w innym telefonie trzeba wymienic karte sim w salonie plusa - nie ma innej mozliwosci zeby dzialalo
-
wymiana jest platna ?
-
jezeli zglosisz na infolini to masz wymiane bezplatna, chyba ze uszkodziles karte mechanicznie wtedy trzeba zaplacic
-
Karta jest nienaruszona, nie ma sladow uszkodzen.to mam jeszcze pytanie a jesli nie zlosze na infolini i pojde do salonu plusa to wtedy bedzie platne ? musze najpierw zglosic i dopiero rura do salonu?
-
w salonie też będzie bezpłatnie bez wcześniejszego zgłaszania - wystarczy że zaznaczysz, że ta karta nie działa poprawnie z twoim nowym telefonem - jeśli nie masz na karcie nic wymyślnego (jak np. podpis elektroniczny) to skopiowanie karty trwa kilka chwil i gotowe (w salonie, nie u partnerów handlowych gdzieś na ulicy / w centrum handlowym)
-
No i zrobilem duplikat karty ale polaczenia z internetem dalej nie ma ;/
czy moze chodzic o konfiguracje ? tylko ze telefon automatycznie konfiguruje nie mam jz pojecia co sie stalo.
-
Może głupia odpowiedź - sprawdź przez infolinie, czy dla twojej karty SIM czasem przez czyjeś zaniedbanie nie wprowadzono jakiejś blokady na dostęp do internetu.
pozdrawiam
Rafał
-
Może głupia odpowiedź - sprawdź przez infolinie, czy dla twojej karty SIM czasem przez czyjeś zaniedbanie nie wprowadzono jakiejś blokady na dostęp do internetu.
to nie jest "głupia" odpowiedź. Ja w Orange miałem podobny problem i kolejno 3 konsultantów w BOK Orange przekonywało mnie, że u nich jest wszystko OK a wina leży po stronie mojego telefonu. Dopiero czwarty konsultant rzeczywiście sprawdził ustawienia na moim koncie i okazało się, że po prostu nie miałem włączonej opcji internetu w Orange. No cóż ale to Orange :evil: