Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>

  • 50 Odpowiedzi
  • 11621 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« dnia: Styczeń 31, 2011, 13:57:35 »
Witam
Oczywiście przy moim szczęściu i pedantycznym podejściu do kwestii telefonów musiała mi się przytrafić przygoda z martwym pikselem.
Nie wiem dokładnie kiedy to się stało, ale jakoś pewnie nie dawno gdy wgrałem WP7.
Możliwe że piksel jest od początku martwy, jednak nie mam pewności, bo dopiero wczoraj go zauważyłem i od tej poru od razu rzuca mi się w oczy :sleepy:
W każdym razie; kto jak kto ale ja nie mogę żyć z takim ustrojstwem.
Piszę ten temat aby moi następcy mieli łatwiejsze życie jeśli chodzi o wysyłanie Leo na gwarancje.

Parę pytań:
1. Czy powrót do WM 6.5 może w jakikolwiek sposób przywrócić sprawność pikselowi?
2. Jakie kroki muszę zrobić przed wysłaniem Leo do serwisu?
3. Gdziem mam z tym iść jeśli kupiłem telefon od gościa na Allegro, który wcześniej kupił go w Polskim salonie Plusa?
4.Czy gwarancja w ogóle obejmuje tego typu uszkodzenia? (jeden piksel, który świeci na czarno w górnej, środkowej części ekranu)

Będę wdzięczny za szybką zrozumiałą odpowiedź.
Dziękuje i Pozdrawiam

*

Offline robix1999

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 31, 2011, 14:14:25 »
1.nie
2.zadzwonić żeby powiedzieli że 1pix nie obejmie gwarancja
3.nie masz fv na HD2 to nie masz gwarancji
4.czarny kolor nie świeci
____________________________________________
ROM :   ≈≈≈  Crash ROM 10 ≈≈≈

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 31, 2011, 15:34:05 »
ad 3 jeśli masz dowód zakupu to możesz iść albo do plusa i korzystać z "ustawy" albo do serwisu i korzystać z gwarancji.
ja bym żądał z ustawy wymiany na nowy ze względu na piksel. oczywiście zgodnie z art8 pkt1 mogą odrzucić to żądanie ale wtedy muszą naprawić. a nie sądzę że martwy pixel czy nawet subpiksel w telefonie można uznać za wadę nieistotną. i tu ad.4: o ile gwarancja może wykluczyć piksele o tyle ustawa rządzi się swoimi prawami...
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2011, 17:45:27 »
dzięki belek za sensowną i na temat odpowiedź.

czyli mam iść do plusa, podejść do pan/i przy ladzie i powiedzieć że w związku z martwym pikselem żądam wymiany na nowy egzemplarz telefonu?
Mam dowód zakupu (w formie paragonu) i podbitą książeczkę gwarancyjną.

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2011, 20:49:06 »
mniej więcej ;)
w zależności od profesjonalizmu punktu powinni Cię spytać czy jeśli koszt wymiany towaru na nowy będzie nadmierny do kosztów naprawy, to czy wyrażasz na takową zgodę. w euro np, praktykują jedynie informowanie, że nie wymienią towaru na nowy, a naprawią, co nota bene nie jest zgodne z prawem, gdyż decyzja o sposobie przywrócenia towaru do zgodności z umową należy do Ciebie, a nie do sprzedawcy. ten może jedynie odmówić wymiany ze względu na nadmierność kosztów i zaproponować naprawę, ale wtedy decyzja należy do Ciebie. niektórzy sprzedawcy, np Era, pytają o to przy przyjęciu żądania wymiany. wygląda to po prostu tak, że na zgłoszeniu jest info, że klient zgadza się lub nie na naprawę, jeśli wymiana będzie niemożliwa (np ze względu na wspomnianą wcześniej nadmierność kosztów)...

pamiętaj, że ZAWSZE masz prawo uznać że martwy piksel wypełnia znamiona niezgodności towaru z umową. w gwarancji panem i władcą jest gwarant, który może wyłączyć gwarancję ze względu na wszystko co tylko chce. w "ustawie" sprzedawca MUSI działać zgodnie z prawem i to ono jest panem i władcą. oczywiście ww ustawa ma swoje wady. pierwsza i chyba najważniejsza to ciężar dowodu. po pół roku jest on przenoszony ze sprzedawcy na klienta, co w praktyce oznacza duże kłopoty z nieudowodnieniem, że dana niezgodność towaru istniała w dniu zakupu. drugą wadą "stawy" jest nieistotność niezgodności towaru z umową. sprzedawca może się "migać" od obowiązku wymiany lub naprawy jeśli niezgodność jest nieistotna. jak uznać martwy piksel? coż trzeba byłoby dogrzebać się do orzecznictwa, o ile takowe istnieje. Ogromną zaletą "ustawy" jest to, że jeśli sprzedawca nie ustosunkuje się do Twojego żądania w terminie 14 dniu, uznaje się je za zasadne. jednak o ile na początku obowiązywania ustawy, sprzedawcy przegapiali ten termin, o tyle dzisiaj rzadko się to zdarza.

tak czy inaczej warto spróbować. pamiętaj, że chcesz skorzystać z "ustawy", a nie z gwarancji poprzez sprzedawcę. no i pamiętaj że jedno drugiego nie wyklucza. nastepnym razem możesz oddać osobiscie do serwisu, a jeszcze następnym znowu do sprzedawcy z "ustawy"...
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2011, 00:48:17 wysłana przez belek »
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 31, 2011, 21:57:01 »
Wszystko jasne.
Jeszcze tylko taka formalność...
Ile trwa taka wymiana telefonu na nowy?
Czy jeżeli telefon był brany w Plusie w Łodzi, a ja chce załatwić wszystko w Zakopanem to będzie jakiś problem?

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 01, 2011, 00:49:44 »
sprzedawcą jest plus więc możesz oddawać w każdym punkcie sprzedaży.
wymiana trwa moment, ale nie licz na to że Ci się uda. rzadko to przechodzi, ale łatwiej wtedy jest z naprawą
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 01, 2011, 00:57:38 »
a czy normalna naprawa gwarancyjna nie jest prostsza? :-?
I tak właściwie czym się różni taka naprawa związana z umową od takiej gwarancyjnej?

*

Offline belek

  • ***
  • 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zdjęcia
  • Sprzęt: Blackstone, Leo, iPhone
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 01, 2011, 01:03:52 »
prawami jakie Ci przysługują.
do 6 miesięcy polecam "ustawę", później praktycznie tylko gwarancja...
Vulnerant Omnes, Ultima Necat

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 14, 2011, 15:15:39 »
sprzedawcą jest plus więc możesz oddawać w każdym punkcie sprzedaży.
Byłem dzisiaj w salonie Plusa w zakopanym i pani mi powiedziała, że ona może przyjąć co najwyżej telefon na gwarancje, a jeśli chciałbym się odwołać do umowy niezgodności towaru z umową to mogę zrobić to jedynie tam gdzie telefon został zakupiony.
Spytałem się też czy gwarancja mi obejmie taki jeden martwy piksel, to ona mi odpowiedziała że nie jest w stanie tego stwierdzić i że to jest osobno rozpatrywane w punkcie gwarancyjnym.

I teraz jak spojrzę na tą sytuację to nie wiem co mam do końca robić...
Jak odeśle na gwarancje to nie wiem czy mi to przyjmą, a z zakopanego do Rawy Mazowieckiej też mi się średnio opłaca jechać.

Może coś poradzicie?

*

Offline misha59

  • **
  • 128
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGSII
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 14, 2011, 18:50:15 »
A do serwisu dzwoniłeś ??? Ja bym od tego zaczął...
HTC HD2 .....było, teraz Samsung Galaxy S II

*

Offline Adramel

  • ****
  • 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 14, 2011, 20:21:44 »
Byłem dzisiaj w salonie Plusa w zakopanym i pani mi powiedziała, że ona może przyjąć co najwyżej telefon na gwarancje, a jeśli chciałbym się odwołać do umowy niezgodności towaru z umową to mogę zrobić to jedynie tam gdzie telefon został zakupiony.
Jak się to mówi, zostałeś spławiony. Idź jeszcze raz i gdy zaserwuje ci takim tekstem, powiedz że chcesz to na piśmie, by pokazać w federacji konsumenta. Nie ma znaczenia w jakim salonie oddasz tel(oczywiście tego samego operatora), nie mają prawa ci odmówić przyjęcia.

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 14, 2011, 20:29:11 »
A do serwisu dzwoniłeś ??? Ja bym od tego zaczął...
A do jakiego serwisu mam dzwonić?
Byłem dzisiaj w salonie Plusa w zakopanym i pani mi powiedziała, że ona może przyjąć co najwyżej telefon na gwarancje, a jeśli chciałbym się odwołać do umowy niezgodności towaru z umową to mogę zrobić to jedynie tam gdzie telefon został zakupiony.
Jak się to mówi, zostałeś spławiony. Idź jeszcze raz i gdy zaserwuje ci takim tekstem, powiedz że chcesz to na piśmie, by pokazać w federacji konsumenta. Nie ma znaczenia w jakim salonie oddasz tel(oczywiście tego samego operatora), nie mają prawa ci odmówić przyjęcia.
Ale jesteś tego pewien, żebym nie wyszedł na głupka, upominając się o coś do czego nie mam prawa...

*

Offline Adramel

  • ****
  • 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 15, 2011, 09:42:01 »
Jestem pewien. Zobaczysz że "pani" zmięknie gdy zażądasz powodu odmowy przyjęcia na piśmie. Tylko pamiętaj żeby mieć przygotowaną pisemną reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową, w której powołujesz się na wadę która była już w momencie zawierania umowy.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 15, 2011, 09:54:29 »
jeden piksel, który świeci na czarno w górnej, środkowej części ekranu

Jak jest czarny to nie świeci.

Serwis może uznać że nie jest to usterka uciążliwa. W takim przypadku nie musiałby naprawiać sprzętu.
U siebie w G1 też mam jednego "bad" piksela.

iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline Adramel

  • ****
  • 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 15, 2011, 10:32:43 »
Dlatego ma się powołać na niezgodność towaru z umową a nie gwarancje. Zawierał w końcu umowe na Leo bez badpikseli.

*

Offline ramzes

  • *
  • 95
  • Sprzęt: HTC HD2 Leo
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 15, 2011, 14:35:51 »
sprzedawcą jest plus więc możesz oddawać w każdym punkcie sprzedaży.
Byłem dzisiaj w salonie Plusa w zakopanym i pani mi powiedziała, że ona może przyjąć co najwyżej telefon na gwarancje, a jeśli chciałbym się odwołać do umowy niezgodności towaru z umową to mogę zrobić to jedynie tam gdzie telefon został zakupiony.
Spytałem się też czy gwarancja mi obejmie taki jeden martwy piksel, to ona mi odpowiedziała że nie jest w stanie tego stwierdzić i że to jest osobno rozpatrywane w punkcie gwarancyjnym.

I teraz jak spojrzę na tą sytuację to nie wiem co mam do końca robić...
Jak odeśle na gwarancje to nie wiem czy mi to przyjmą, a z zakopanego do Rawy Mazowieckiej też mi się średnio opłaca jechać.

Może coś poradzicie?

Jedna uwaga- pani ma rację - jeśli kupowałeś telefon w Salonie Firmowym to obejmują cię wszystkie salony (salony nie punkty) a czemu- bo  ustawa odwołuje się do konkretnego podmiotu gospodarczego a "małe" punkty nie są prowadzone przez plusa (pokomtel) tylko przez indywidualnych agentów i każdy z nich to wg prawa odrębna działalność gospodarcza.
Gdyby taki właściciel miał więcej  punktów to w każdym z nich możesz działać (tylko jeśli kupiłeś u niego) bo jest tym samym podmiotem.
Mam nadzieję że dobrze to wyjaśniłem.  Niezgodność z Umową jest fajna ale musisz z niej korzystać u sprzedawcy(podmiotu) u którego zakupiłeś sprzęt. Przysługuje ci to prawo ale nie w dowolnym punkcie (niestety)
Zresztą bardzo dokładnie jak postępować i  to z detalami( o których zazwyczaj się nie mówi )opisał to kolega belek.
Składaj więc swoje żądanie zgodnie z opisem do właściwego podmiotu gospodarczego ( łatwo poznasz gdzie bo na pieczątkach i umowach po nazwie autoryzowany przedstawiciel zazwyczaj jest też nazwa własna agenta)
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2011, 14:43:45 wysłana przez ramzes »

*

Offline misha59

  • **
  • 128
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGSII
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 15, 2011, 18:27:17 »
A do serwisu dzwoniłeś ??? Ja bym od tego zaczął...
A do jakiego serwisu mam dzwonić?


Ręce opadają....brak słów, bo nie wiem czy to lenistwo czy coś innego
SERWISEM URZĄDZEŃ MARKI HTC A POLSCE ZAJMUJE SIĘ FIRMA "REGENERSIS" !!!!
http://www.regenersis.pl/
Było z milion razy na tym forum.
I tam bym zadzwonił najpierw by się coś dowiedzieć.....
eehhhh....
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2011, 18:29:39 wysłana przez misha59 »
HTC HD2 .....było, teraz Samsung Galaxy S II

*

Offline cervandes

  • **
  • 165
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.vw-passat.pl
  • Sprzęt: SGS2, E2370
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 15, 2011, 19:08:18 »
Jak się to mówi, zostałeś spławiony. Idź jeszcze raz i gdy zaserwuje ci takim tekstem, powiedz że chcesz to na piśmie, by pokazać w federacji konsumenta. Nie ma znaczenia w jakim salonie oddasz tel(oczywiście tego samego operatora), nie mają prawa ci odmówić przyjęcia.

Einsteinie - nie wiesz że większość salonów operatorskich to franczyzny na osobnej działalności? Więc jeśli telefon kupiony był u przedsiębiorcy X działającym na podstawie umowy z polkomtelem to jak można żądać wymiany od przedsiębiorcy Y nie mającym nic wspólnego z tym pierwszym poza świadczeniem usługi sprzedaży telefonu z danej sieci??

I jeszcze jedno: Ustawa o szczególnych warunkach konsumenckich to temat rzeka, nie chce mi się tutaj kolejny raz rozpisywać co i jak ale wiele sieci i sklepów odsyła takich delikwentów do domu bo W CHWILI WYDANIA RZECZY niezgodność nie występowała a za to sprzedawca nie odpowiada. Kiedyś każdy się ustawy bał - a teraz coraz więcej firm nie uznaje takich żądań bo są bezpodstawne. Towar ma działać w chwili zakupu a to że się zepsuje po miesiącu czy roku - sprzedawca za to nie odpowiada i nie można od niego niczego żądać. Kiedyś nikt nie wiedział jak interpretować przepisy bo ustawa napisana jest niezbyt precyzyjnie. Obecnie po kilku opiniach radców - duże sieci już nie dają się robić "na pisemko" a w ślad za nimi idą mniejsi sprzedawcy.


No i najciekawsze: ustawa precyzuje, że sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do pisma, jeśli nie odpowie to roszczenie uznaje się za uznane. Ale ta sama ustawa nie określa w jakim czasie żądanie ma zostać spełnione. Kolega kupił w Euro dość drogi obiektyw - napisał pisemko a Euro najzwyczajniej nie odpowiedziało w terminie - dostał odpowiedź dzień po terminie. Oczywiście kolega mając rację czeka na nowy obiektyw - i tak pisze pisemka, chodzi po rzecznikach praw konsumenta - a euro odpisuje "Wymienimy! Wyślemy!" ale kiedy - tego nie określają. I tak już ROK!

Jak się okazuje jest sposób na internetowych cwaniaków którzy narażając sprzedawców na straty żądają nowych urządzeń w miejsce takich, które powinien naprawić producent, noszących ślady użytkowania itd.
« Ostatnia zmiana: Luty 15, 2011, 19:15:12 wysłana przez cervandes »
Każdy pierwszy raz buduje nas samych

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 15, 2011, 23:27:34 »
Tak przeczytałem to wszystko i jestem trochę w kropce.
Z tego co wywnioskowałem, to mam 2 opcję:
1.Jechać do najbliższego Autoryzowanego Przedstawiciela Plus i prosić o wymianę sprzętu, lub choć o naprawę.
  Dodam że sprzęt został zakupiony właśnie u AP plusa w Rawie Mazowieckiej, a ja mieszkam w Zakopanem
2.Dzwonić do serwisu i liczyć na nie wiadomo na co że mi naprawią w ramach gwarancji.

Chyba tak to wygląda, jeżeli mi coś umknęło, to proszę o poprawienie.

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 16, 2011, 09:09:20 »
Ludzie o czym Wy piszecie? Przecież każdy sprzęt można wysłać bezpośrednio do Regenersis, wystarczy pobrać formularz z ich www i nr klienta do darmowej przesyłki kurierem.
A Diamonda kupionego w Erze gdzieś w stlolycy oddawałem 2 razy do serwisu przez zwykłe salony Ery w moim mieście. Bez żadnych problemów.

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 16, 2011, 09:11:52 »
No tak, ale u mnie jest to 1 piksel.
I nie wiem czy mi to przyjmą  :(

*

Offline Adramel

  • ****
  • 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 16, 2011, 09:19:41 »

I jeszcze jedno: Ustawa o szczególnych warunkach konsumenckich to temat rzeka, nie chce mi się tutaj kolejny raz rozpisywać co i jak ale wiele sieci i sklepów odsyła takich delikwentów do domu bo W CHWILI WYDANIA RZECZY niezgodność nie występowała
Jeżeli usterka nastapiła w ciągu pierwszych 6 miesięcy to domniemuje się że wady tkwiła w produkcje w chwili zakupu. Po 6 miesiącach na kliencie spoczywa obowiązek udowodnienia że tak było.
Cytuj
No i najciekawsze: ustawa precyzuje, że sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do pisma, jeśli nie odpowie to roszczenie uznaje się za uznane. Ale ta sama ustawa nie określa w jakim czasie żądanie ma zostać spełnione.
Najszybszym możliwym czasie. Na stronie federacji konsumentów masz interpretacje tego określenia.

Cytuj
Jak się okazuje jest sposób na internetowych cwaniaków którzy narażając sprzedawców na straty żądają nowych urządzeń w miejsce takich, które powinien naprawić producent, noszących ślady użytkowania itd.
Czyżbyś stał po "drugiej stronie barykady"? Pan biznesmen sklepikarz?

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 16, 2011, 10:03:55 »
Tak przeczytałem to wszystko i jestem trochę w kropce.
Z tego co wywnioskowałem, to mam 2 opcję:
1.Jechać do najbliższego Autoryzowanego Przedstawiciela Plus i prosić o wymianę sprzętu, lub choć o naprawę.
  Dodam że sprzęt został zakupiony właśnie u AP plusa w Rawie Mazowieckiej, a ja mieszkam w Zakopanem
2.Dzwonić do serwisu i liczyć na nie wiadomo na co że mi naprawią w ramach gwarancji.

Chyba tak to wygląda, jeżeli mi coś umknęło, to proszę o poprawienie.

To już w końcu nie wiem. Mam szukać najbliższego Autoryzowanego przedstawiciela Plusa i odwoływać się o Niezgodność towaru z umową??
Tam wcześniej wspominałeś Adramel o jakimś piśmie które muszę mieć przygotowane.
Co powinno się zawierać w takim piśmie?

*

Offline Adramel

  • ****
  • 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 16, 2011, 10:17:09 »
Sprawdź gdzie telefon został kupiony. Czy w salonie firmowym plusa, czy u jakiegoś przedstawiciela.
Jak w salonie firmowym, to idziesz do jakiegokolwiek salonu firmowego i tam oddajesz. Jak u przedstawiciela (francyzna) to może być gorzej, bo musisz oddać sprzęt sprzedawcy.
Wzory pism reklamacyjnych znajdziesz na stronie federacji konsumentów.

*

Offline cervandes

  • **
  • 165
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.vw-passat.pl
  • Sprzęt: SGS2, E2370
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 16, 2011, 11:34:30 »
Czyżbyś stał po "drugiej stronie barykady"? Pan biznesmen sklepikarz?

pudło!

Pół roku temu się zwolniłem z pracy i siedzę sobie w domu z dzieckiem, chodzimy na spacerki, bawimy się, pierzemy, gotujmy i zastanawiamy co by tu robić dalej?
Każdy pierwszy raz buduje nas samych

*

Offline m4ro7

  • ***
  • 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gang Bang
  • Sprzęt: HTC One
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 16, 2011, 12:06:14 »
Sprawdź gdzie telefon został kupiony. Czy w salonie firmowym plusa, czy u jakiegoś przedstawiciela.
Jak w salonie firmowym, to idziesz do jakiegokolwiek salonu firmowego i tam oddajesz. Jak u przedstawiciela (francyzna) to może być gorzej, bo musisz oddać sprzęt sprzedawcy.
Wzory pism reklamacyjnych znajdziesz na stronie federacji konsumentów.
Był kupowany w salonie firmowym Plusa, więc nie powinno być problemów...
Szukałem troszkę na google jakiegoś spisu w których miejscach znajdują się te salony, ale nic nie znalazłem.
Mógłby ktoś podesłać jakiś spis, lub jakiś salon najbliżej zakopanego?
Z góry dziękuje

*

Offline ramzes

  • *
  • 95
  • Sprzęt: HTC HD2 Leo
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 16, 2011, 12:28:06 »
 no ręce opadają...  :shocked:  nie wierzę w nieporadność , zwyczajnie Ci się nie chce i szukasz kogoś kto wpisze za ciebie trzy słowa w Google???
Zgadnij co wyskakuje na pierwszej pozycji po wpisaniu "salony firmowe plus", no ale dalej jest już trudniej- trzeba wiedzieć w jakim województwie się mieszka....

« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2011, 12:29:39 wysłana przez ramzes »

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 16, 2011, 12:31:38 »
Czytam ten temat od początku i nie rozumiem czego autor oczekuje od przypadkowych oglądaczy tego forum.
Sprawę martwego pikselka zbadałem na własną rękę :
1. Przeczytałem tekst gwarancji i mam już jakieś wnioski.
2. Zadzwoniłem do Regenesis i też już coś wiem (mogłem dzwonić do warzywnego za rogiem, ale uznałem że serwis powie mi więcej.
3. Salony Plusa: po wpisaniu do googli "salon plusa zakopane" jestem mniej więcej zorientowany czy do najbliższego jechać autem czy rowerem.
Jeżeli moja odpowiedź, a właściwie jej brak Ciebie bulwersuje to zanim zaczniesz się buntować napisz mi czy mam szansę na trafienie w Lotto jak nie pójdę wysłać zakładu i gdzie jest najbliższa kolektura, mieszkam koło mostu.

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Martwy piksel i HD2 na gwarancje <pomoc>
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 16, 2011, 12:32:31 »
Szukałem troszkę na google jakiegoś spisu w których miejscach znajdują się te salony, ale nic nie znalazłem.
Właśnie ustanowiłeś nowy rekord lenistwa.
Z uwagi na Twój status radzę Ci uważać, bo za chwilę forum będziesz mógł tylko czytać.