No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.

  • 49 Odpowiedzi
  • 12749 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline maciekmaster

  • **
  • 204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maciejka
  • Sprzęt: HTC Desire, iPhone 4, iPad
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 14, 2010, 14:05:43 »
Hmm co do serwisu, mój LEO miał uszkodzony wyświetlacz, zmienili mi go na nowy naprawa od 10. grudnia, telefon otrzymałem 12. styczna. Lecz dziś pojechał znowu ponieważ wyświetlacz nie wyświetla dobrze kolorów, jakby taka mała sepia oraz nie wykrywa sieci WiFi. Super serwis;/

*

Offline XGrzesX

  • ***
  • 468
  • Sprzęt: Motorola Milestone, HTC Tytn II, Asus A636
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 14, 2010, 19:22:34 »
Nie wiem dokladnie w ktorej jest to ustawie, ale jest taki zapis, ze klient w ciagu 14 dni musi otrzymac telefon lub  informacje o wydluzeniu czasu naprawy z powodu np. czekania na czesci. Pracuje w sieci komorkowej i w procedurach serwisowych jest taki zapis. Poza tym przewaznie w gwarancji urzadzenia jest zapis o maksymlanym czasie naprawy 14-21 dni oraz o mozliwosci wydluzenia tego okresu.

P.S.

Moj Leon zostal przyjety 7 stycznia do serwisu i na stronie dalej informacja, ze przechodzi proces naprawy.

Może w Waszych procedurach serwisowych jest taki zapis ale nie w ustawie o której piszesz. Pamiętaj że gwarancja jest dobrowolna i każdy gwarant ustala swoje warunki gwarancji.

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 14, 2010, 19:46:35 »
Hmm co do serwisu, mój LEO miał uszkodzony wyświetlacz, zmienili mi go na nowy naprawa od 10. grudnia, telefon otrzymałem 12. styczna. Lecz dziś pojechał znowu ponieważ wyświetlacz nie wyświetla dobrze kolorów, jakby taka mała sepia oraz nie wykrywa sieci WiFi. Super serwis;/

no to nic nadzwyczahnego:)
ciekaw jestem jaki dostawca nie olewa klienta(?)

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 26, 2010, 15:05:12 »
Telefon przyszedł dzisiaj tj. 26 stycznia. Przyciski oczywiście nie naprawione dalej jak trzeba.Czy mnie to dziwi? Nie.
Czuje się jakbym miał telefon za 100zł jakiś zabawkowy. Coś zrobili z tym przyciskiem,bo teraz ten przycisk "skrzypi"(dosłownie!)  i wraca,ale kliku nie ma takiego jak na pozostałych
przyciskach więc dalej nie jest tak jak powinno być.

Zastanawiam się na razie co zrobić dalej.

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 26, 2010, 15:28:27 »
Ja bym na twoim miejscu znów wysłał

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 26, 2010, 16:10:17 »
I tak chyba zrobie,ale sprobuje skorzystać z prawa rękojmi do wymiany towaru.

*

Offline paka

  • ***
  • 254
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 26, 2010, 17:42:58 »
Ja swojego do dzisaj nie dostalem... telefon serwis wprowadzil 7 stycznia do swojego systemu i do dzisiaj nic.... caly czas czekaja na czesci. Telefon wyslalem rowniez z wada przycisku oraz problemy z ekranem. Poki co to praca serwisu i czas napraw to jedna wielka masakra....Az sie boje myslec co to bedzie jak telefon wrocic z jakims innym problemem!!

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 26, 2010, 17:44:35 »
Piękna sprawa, kupić sprzęt za 2,5k i przez 2 miesiące mieć go w 90% w serwisie... Chyba by mnie szlag trafił...

*

Offline robix1999

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 26, 2010, 20:27:40 »
Piękna sprawa, kupić sprzęt za 2,5k i przez 2 miesiące mieć go w 90% w serwisie... Chyba by mnie szlag trafił...

"....Kargul - a Ty co taki zdziwiony - był czas przywyknąć przecież....."
czas to rzecz względna - mieliśmy już trening reklamacji przy HD1
____________________________________________
ROM :   ≈≈≈  Crash ROM 10 ≈≈≈

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 28, 2010, 16:57:05 »
Te awarie wyświetlacza dotyczą egzemplarzy z folią ochronną czy bez a może nie ma to znaczenia ?

Teraz nie dziwi szybki spadek cen... z 2600-2700 do 2000 w Orange.
HTC schodzi na psy. Łuszczenie w HD

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 28, 2010, 20:12:29 »
Te awarie wyświetlacza dotyczą egzemplarzy z folią ochronną czy bez a może nie ma to znaczenia ?

Teraz nie dziwi szybki spadek cen... z 2600-2700 do 2000 w Orange.
HTC schodzi na psy. Łuszczenie w HD

To pojechales, no nie przesadzajmy, to, ze zdarzyl sie taki jeden,dwa przypadki nie oznacza,ze HTC schodzi na psy. Jaki dziwny spadek cen? Po kilku miesiacach od premiery to norma,ze wywindowana cena spada, szczegolnie, ze pojawiaja sie brandowane wersje.

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 28, 2010, 20:54:59 »
HTC schodzi na psy. Łuszczenie w HD

Tak tak. A Metallica skończyła się na Kill'em All ;)
Nie chcesz nie kupuj.

*

Offline paka

  • ***
  • 254
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 07, 2010, 14:36:57 »
Po miesiacu oczekiwania telefon wkoncu do mnie wrocil. Przycisk konczenia rozmow zostal naprawiony i dziala tak jak powinien, ekran tez pracuje wkoncu prawidlowo, nie mam juz efektu drzenia ekranu przy na przyklad przesuwaniu listy i linie w notatniku rysuja sie proste a nie wykresy sejsmiczne :P

*

Offline dstanek2

  • *
  • 55
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Note 3, GO5000
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 08, 2010, 08:50:55 »
Mnie Leo upadł i rozlał się wyświetlacz. Szkło nie pękło i nie ma żadnej rysy. Na obudowie też żadnych śladów upadku. Jak myślicie, można oddać telefon w ramach naprawy gwarancyjnej?  :(

*

Offline dantemg

  • ****
  • 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nokia E65 -> HTC Touch Pro 2 -> HTC Sensation XE
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 08, 2010, 12:49:54 »
Mnie Leo upadł i rozlał się wyświetlacz. Szkło nie pękło i nie ma żadnej rysy. Na obudowie też żadnych śladów upadku. Jak myślicie, można oddać telefon w ramach naprawy gwarancyjnej?  :(
Nic Ci nie zaszkodzi spróbować.
ROM:  Jackos EVO ManilaRUSH 1.4.0 PLK / Rhodium
ROM:  Oficjalny / Sensation

*

Offline dstanek2

  • *
  • 55
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Note 3, GO5000
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 10, 2010, 14:04:35 »
Czy wyświetlacz nie jest objęty gwarancją? Dziś próbowałem oddać Leo do sprzedawcy by ten odesłał do serwisu i usłyszałem, że wyświetlacz nie jest naprawiany w ramach gwarancji tak samo jak ładowarka. Czy inni użytkownicy u których był naprawiany wyświetlacz mieli robione to w ramach gwarancji?

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 10, 2010, 14:15:21 »
Mysle, ze jak najbardziej wyswietlacz jest objety gwarancja, w kazdym razie w innym sprzecie od HTC nie mialem problemu, naprawa byla w ramach gwarancji. Chyba, ze powiedziales to co napisales, ze upadl itp :)
Mogliby jedynie uznac, ze usterka powstala z winy uzytkownika i odmowic naprawy gwarancyjnej, ale musieliby to sprawdzic.
Poza tym do sprzedawcy mozesz uderzyc jako niezgodnosc towaru z umowa i to on dalej zajmuje sie sprzetem i ma na to okreslone ustawowo terminy, mozesz tez sam wyslac sprzet do serwisu. Mysle, ze sprzedawca chce sie wykrecic i kit Tobie wciska.

*

Offline starters

  • **
  • 134
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: The one: HTC Desire
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 10, 2010, 17:17:02 »
No jesli LCD jest ewidentnie uszkodzony, widac czarna plame, nie ma kolorow, nie wyswietla czesci LCD lub widac pekniecie LCD ( nie mylic z touchscreen ) , to wiadomo, ze to nie jest to objete gwarancja, uszkodzenie takie jest uszkodzeniem mechanicznym powstalym w skutek upadku, uderzenia , nacisku.

Wymiana LCD na gwarancji nastepuje wtedy gdy jest uszkodzenie takie jak kolega pare postow wczesniej pisal " drzenie ", linie na LCD, odwrocone kolory, zle wyswietlanie, zly kontrast, zle podswietlanie lub jego brak, martwe piksele .
Byl HTC HD2, jest HTC Desire
Discover Brussels in 3 minutes  http://www.youtube.com/watch?v=1yoqlvEwASM

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 12, 2010, 15:49:12 »
Ok telefon przyszedl dzisiaj tj 12 lutego.
Tym razem wymienili całą płyte główną i przyciski działają w końcu poprawnie. Pytanie tylko czy nie mogli tego zrobić od razu??
Po 2 miesiącach w serwisie znów moge go używać ... oby już nigdy do serwisu nie musiał zawitać.

Dodam jeszcze,że kontaktowałem się dwukrotnie tym razem (w sensie w ostatnim tygodniu) z infolinią HTC i za każdym razem mi obiecywali,że oddzwonią w ciągu godziny-dwóch, jak sprawdzą jak się mają sprawy w Regenersis.
NIe oddzwonili. To tyle.

pozdrawiam!

*

Offline margrass

  • *
  • 85
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Leo Zawodowiec
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 14, 2010, 00:31:17 »
Dodam jeszcze,że kontaktowałem się dwukrotnie tym razem (w sensie w ostatnim tygodniu) z infolinią HTC i za każdym razem mi obiecywali,że oddzwonią w ciągu godziny-dwóch, jak sprawdzą jak się mają sprawy w Regenersis.
NIe oddzwonili. To tyle.

pozdrawiam!

typowa zagrywka, wszyscy zawsze tak mówią żeby spławić natrętnego klienta, który zazwyczaj się zniechęca i im więcej nie zawraca pióra...albo jak zadzwoni ponownie to najprawdopodobniej trafi na koleżankę/kolegę z innej zmiany, która zrobi podobnie...i tak do .... (wiadomo czego) :mrgreen:
Pozdrawiam
margrass

LEO Storm v.1.2.9 Full@Radio: 2.10.50.08_2