Termin: 12 Września 2009 roku,
Miejsce: Poznań.
Kolejność w jakiej ustalamy "wszystko": Poznań >> Restauracja IGUANA >> 12 września >> Godzinajesteśmy aktualnie na etapie ustalania miasta w którym odbędzie się zlot
FAQ by OlmecaWszystkie wpisy jakie pojawiaja się kursywa lub widnieje przy nich * sa do przedyskutowania - ktos moze miec lepsze rozwiazania niz prezentowane.
Wstępny projekt FAQ a zarazem zalazek do powstania regulaminu1. Kto może zarejestrować się na ogólnopolskie spotkanie PDAclub.pl?Na spotkanie może zarejestrować się każdy kto jest czytelnikiem wortalu PDAclub.pl, posiada konto na forum (liczba postów nie jest brana pod uwagę)
/oraz w chwili rozpoczęcia imprezy będzie miał ukończone 18 lat/*/
2. Dlaczego osoby poniżej 18 lat nie mogą uczestniczyć?
Bardzo nam przykro ale ze względów prawnych w spotkaniu mogą uczestniczyć jedynie osoby, które ukończyły 18 lat. Osoby niepełnoletnie, nawet w przypadku zgody rodziców, musiałyby na czas spotkania pozostawać formalnie pod naszą opieką. Niestety formuła spotkania nie pozwala nam na zorganizowanie odpowiedniej opieki nad osobami niepełnoletnimi, nie możemy więc podejmować odpowiedzialności za takie osoby. Zapraszamy na kolejne spotkanie ale po ukończeniu 18 lat./* 3. Czy uczestnictwo w Spotkaniu jest płatne? Aby uniknąć efektu pustych zgłoszeń związaliśmy rejestrację z koniecznością wpłaty
/.../* zł. Opłata ta nie będzie zwracana.
4. Kiedy rozpocznie się rejestracja? Rejestracja będzie przebiegać od
/data, aż do 5 dni przed rozpoczęciem spotkania, /* rejestracja będzie otwarta dla wszystkich zainteresowanych.
5. Jak będzie wyglądać procedura rejestracyjna? Każda osoba, która dokona zgłoszenia rejestracyjnego otrzyma drogą mailową potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z numerem rachunku bankowego na który należy w ciągu 7 dni wpłacić opłatę rejestracyjną. Ostateczne potwierdzenie rejestracji zostanie wysłane po odnotowaniu wpływu opłaty na rachunek. Brak wpływu opłaty rejestracyjnej w ciągu 7 dni od daty rejestracji będzie oznaczało anulowanie zgłoszenia.
/6. W jakich pokojach będziemy zakwaterowani?
Wszyscy uczestnicy Zlotu będą zakwaterowani w wieloosobowych, pokojach. Ze względu na formułę Zlotu, nie planujemy pokoi koedukacyjnych. Prosimy o rejestrację tylko osoby faktycznie zainteresowane Zlotem - pary, które pragną spędzić "romantyczny weekend nad morzem" zapraszamy do ośrodka w innym terminie Panie są oczywiście mile widziane jednakże bez swoich chłopaków lub mężów /* Caly ten punkt jest do przedyskutowania. W przypadku wiekszej ilosci potwierdzonych osob mozna probowac znalezc jakis ciekawy hostel/shronisko PTSM, aby wlasnie w nim zapakowac cala wiare uczestniczaca w spotkaniu. Koncowa cena noclegu bedzie zalezna od ilosci osob. Kwestie noclegow mozan rozwiazac na dwa sposoby - zasugerowanie miejsc noclegowych i podanie orientacyjnych cen, lub jako jedna grupowa rezerwacja - ta opcja zazwyczaj jest korzystniejsza cenowo.7. Zarejestrowałem się ale jednak nie mogę przyjechać Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, osoby, które dokonały zgłoszenia rejestracyjnego ale z różnych przyczyn nie będą mogły jednak uczestniczyć w spotkaniu proszone są o możliwie najszybsze powiadomienie organizatorów drogą mailową na adres ….. Dzięki temu będziemy mogli zwolnić miejsce dla innej osoby zainteresowanej udziałem w spotkaniu.
Uwaga! Opłata rejestracyjna nie będzie zwracana. Prosimy o dokonywanie przemyślanej rejestracji.
8. Mam inne pytanie W przypadku innych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z organizatorami drogą mailową na adres …..
Pomocne mogą być też wątki dotyczące kwestii ogólnych oraz organizacji dojazdu na forum PDAclub.
Projekt Identyfikatoraz racji tego że mam dostęp do drukarki laserowej w kolorze, pragnę poinformować iż powstał właśnie wstępny "projekt" identyfikatora spotkaniowego. z racji tego iż prawdopodobnie zostanie zakupionych 100 sztuk plakietek do przypięcia do koszuli, wymyśliłem (a jak!) utylitarny projekt, tak by wyeliminować zbędną różnorodność identyfikatorów i bałagan.
idea wspólnego identyfikatora jest następująca: drukuję dla wszystkich utylitarny wzór (dla osób zaangażowanych i dla wszelkiej maści moderatorów będzie podobny tylko zamiast "clubowicz" będzie odpowiednio, moderator, global moderator, administrator etc) identyfikatora, zakładający finalizację produkcji na stadium spotkania. należałoby przygotować wycięty awatar o wymiarach 3 x 3 cm kóry zostanie doklejony dwustronna taśmą, nick zostanie dopisany ładną czcionką na spotkaniu. identyfikator ma rozmiar 91 mm x 57 mm, standardowy rozmiar "identów seminaryjnych". Oczywiście przy produkcji zostaną użyte obrazy w lepszej jakości niż ten ze wzoru.
wzór identyfikatora zamieszczony poniżej. pozdrawiam.