HTC BH-M200

  • 17 Odpowiedzi
  • 1390 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Optiv

  • *
  • 71
HTC BH-M200
« dnia: Luty 22, 2008, 18:12:13 »
Witam,

Mam taki problem kupiłem słuchawkę BT jak w temacie i po tygodniu użytkownia złamała mi się te plastikowa obejma, która zakłada się w okół ucha.

Nie bardzo wiem co mam zrobić, znając polskie realia to pewnie o gwarancji moge zapomnieć, pomimo że nie siłowałem się z tym, a w trakcie normalnego użtykowania to nie powinno sie złamać.

Może mogę gdzieś oddzielnie kupić ten element?

Był bym wdzięczny za wszelki sugestje, dzięki. :)

*

Offline juniorkm7

  • **
  • 159
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTN II
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 22, 2008, 19:11:02 »
Zależy od tego jak jest złamane. Pojedź nie do serwisu tylko tam gdzie kupiłeś i na zasadzie rękojmi zareklamuj sprzęt z wadą materiałową, która doprowadziła do złamania. Jeżeli ewidentnie będzie widać że to po prostu pękło (np z winy pęcherzyka powietrza) to powinni ci uznać. Sam oceń czy sprzedawca uzna ci czy jest to jakiś snob który uważa że nic nikomu nie przysługuje, wtedy udaj się do serwisu.... z tym samym zażaleniem - wadą materiałową.

*

Offline Optiv

  • *
  • 71
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 22, 2008, 19:33:21 »
Byłem już w Vobis i powiedzieli, że mogą to wysłać do serwisu ale serwis pewnie odrzuci reklamacje itp.
Nie wydaje mi sie aby w moim mieście był gdzieś autoryzowany serwis HTC. :(

Co do złamania to w części słuchawki jest zatopiony metalowy drut, a to pęknięcie powstało w miejscu gdzie drut się kończy.
Plastik ten się kruszy więc chyba jest coś znim nie tak, w końcu to powinno być elastyczne.

Czy mogę do serwisu odać sam uchwyt bez reszty słuchawki?

*

Offline juniorkm7

  • **
  • 159
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTN II
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 22, 2008, 19:41:23 »
Niestety w warunki gwarancji są niemiłosierne... Musisz wysłać całą słuchawkę wraz z pudełkiem, ładowarką i bóg wie czym jeszcze (całą zawartością kompletu - smycze itp.) Opisz dokładnie swoje zastrzeżenie na kartce, włóż ją do pudełka ze słuchawką i oddaj do Vobisu niech wyślą do serwisu. Zawsze możesz próbować...

*

Offline Optiv

  • *
  • 71
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 22, 2008, 19:50:45 »
Zastanawiam się co zrobić, słuchawke bez tego badziewia da się używać a tak wyśle ją na 2 tyg i odeślą mi w tym samym stanie.

Najchętniej to bym kupił ten element i było by po sprawie. :/

*

Offline Kanapa70

  • *
  • 97
  • Płeć: Mężczyzna
  • pdaclub.pl/info.php?id=6656
    • Cała prawda o pieniądzu.
  • Sprzęt: TyTN II - w testach, na zapasie MDA Vario II from T-Mobile Germany.
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 22, 2008, 20:16:32 »
... słuchawkę bez tego badziewia da się używać a tak wyśle ją na 2 tyg i odeślą mi w tym samym stanie.

Masz 50% szansy a wydałeś na słuchawkę ładnych parę złotych. :ohreally:
Walcz o swoje. :mad:

Pozdr
K..a
TyTN II : 1.83.464.0 PLK - ale to się zmieniło, 09/27/07, 1.27.15.32, 22.51.88.13W
TyTN: ROM  POLOK v.3 by Don Q-ka, Radio - optymalne., P-V 32.87.7020.20H

*

Offline Optiv

  • *
  • 71
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 22, 2008, 20:19:34 »
Czy mogę wysłać słuchawkę bezpośrednio do serwisu, nie przez Vobis?

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18341
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 16 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 22, 2008, 22:17:32 »
Czy mogę wysłać słuchawkę bezpośrednio do serwisu, nie przez Vobis?

Zalezy od tego czy gwarancje masz Vobisu czy producenta.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline eplus

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 22, 2008, 23:17:03 »
A nie da sie jakos skleic? Wiem ze tomalo profesjonalne podejscie do sprawy, ale zawsze mniej nerwow i sprzet w ciaglym uzywaniu.

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 23, 2008, 00:18:13 »
a nie latwiej poprosic o sprzet zastepczy na czas naprawy ?
co do naprawy to nie wiem gdzie vobis naprawia HTC .. ale ja moje zabawki HTC w ciagu ostatnich 3 lat musialem odsylac po kilka razy zeby to cos dalo ... niestety

ja bym jednak wlaczyl ...  :wink:

*

Offline Optiv

  • *
  • 71
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 23, 2008, 02:27:29 »
Gwarancje stanowi faktura z Vobisu, w środku jedynie były jej warunki.

*

Offline MaciejK

  • ****
  • 706
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HD2, Iphone 3gs 32gb
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 23, 2008, 08:40:56 »
Btw nie ma joz takiego czegoj jak rekojmia :P

Warsztat 4x4 Modyfikacje Aut Ternowych Na Wyprawy i Przeprawy, Wyciągatki Zderzaki, Halogeny, Lifty Zawieszeń itp!
Za Pół roku w Polsce bedzie tak jak w Stanach Uwieżcie...

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 23, 2008, 18:47:56 »
z tym ze warunki gwarancji nie moga stac w sprzecznosci /kolizji z prawem obowiazujacym .... tak wiec najprostszym bedzie tel (lub wizyta) do Federacji Konsumentow i zapytanie o wykladnie, i to nie ma zadnego znaczenia co w tej gwarancji jest lub nie ma ... warunki sa jedne i obowiazuja wszystkich na terenie RP, wiec dywagacja a moze tak a moze inaczej .. sa bez sensu bo nie prowadza do rozwiazana problemu tj, naprawy, wymiany

... i to by bylo na tyle
Napisane: Luty 23, 2008, 18:43:28
Byłem już w Vobis i powiedzieli, że mogą to wysłać do serwisu ale serwis pewnie odrzuci reklamacje itp.
Nie wydaje mi sie aby w moim mieście był gdzieś autoryzowany serwis HTC. :(

Co do złamania to w części słuchawki jest zatopiony metalowy drut, a to pęknięcie powstało w miejscu gdzie drut się kończy.
Plastik ten się kruszy więc chyba jest coś znim nie tak, w końcu to powinno być elastyczne.

Czy mogę do serwisu odać sam uchwyt bez reszty słuchawki?

i nie robilbym tego bezposrednio tylko via VOBIS bo u nich kupiles ..... i do nich masz "relacje" masz dowod zakupu, wlaczanie posrednikow jest dodatkowym utrudnieniem .... a jest duza sznsa ze przekonasz vobis do wymiany na nowa i wolna od wad

dla mnie to wyglada na eiwdentny blad konstrukcyjny ....

nie wiem jakie akcesoria byly do tego ale .... musisz oddac cala sluchawke, ostrozny bylby z oddawaniem innych dodatkow bo seriwsy potrafioa to gubic, jesli oddac cos oprocz sluchawki ... zadnaj wpisania tego do karty przyjecia naprawy gwraancyjnej .. wszytskiego !! bo tylko na tej podstawie beddziesz mogl pozniej domagac sie zwwrotu

*

Offline Optiv

  • *
  • 71
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 23, 2008, 20:20:22 »
Rozumiem, dzięki za pomoc.

Co do warunków to w tej książece jest wyrażnie zaznaczone, że warunki mogą być różne w różnych krajach, w zależności od loklanego prawa. ;)

Najchętniej to bym wysłał sam pęknięty element, on nie stanowi integralnej części słuchawki.

*

Offline Optiv

  • *
  • 71
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 25, 2008, 18:06:54 »
Znalazłem. :D:D:D

http://www.expansys.pl/p.aspx?i=154448

Cena troche zaporowa, szczególnie jak doliczyć koszt przesyłki(20 euro).

Macię pomysł gdzie dostanę to taniej?

*

Offline macpys

  • 2
  • Sprzęt: HD2, E71
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 26, 2008, 18:34:27 »
zgłaszając sprzęt do reklamacji zgłoś usterkę jako "niezgodność towaru z umową"

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 26, 2008, 19:32:50 »
"Jeśli złożysz zamówienie przed 4pm CET klienci PL mogą spodziewać się dostawy w ciągu 34 dni."

34 dni ....  :E  :E  :E
chyba to końmi wiozą przez cała Europę ...  :grin:

*

Offline Optiv

  • *
  • 71
Odp: HTC BH-M200
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 26, 2008, 19:37:12 »
Ogólnie cena i warunki przesyłki eliminują ten sposób rozwiązania problemu.