PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Kaiser => Wątek zaczęty przez: Optiv w Luty 22, 2008, 18:12:13
-
Witam,
Mam taki problem kupiłem słuchawkę BT jak w temacie i po tygodniu użytkownia złamała mi się te plastikowa obejma, która zakłada się w okół ucha.
Nie bardzo wiem co mam zrobić, znając polskie realia to pewnie o gwarancji moge zapomnieć, pomimo że nie siłowałem się z tym, a w trakcie normalnego użtykowania to nie powinno sie złamać.
Może mogę gdzieś oddzielnie kupić ten element?
Był bym wdzięczny za wszelki sugestje, dzięki. :)
-
Zależy od tego jak jest złamane. Pojedź nie do serwisu tylko tam gdzie kupiłeś i na zasadzie rękojmi zareklamuj sprzęt z wadą materiałową, która doprowadziła do złamania. Jeżeli ewidentnie będzie widać że to po prostu pękło (np z winy pęcherzyka powietrza) to powinni ci uznać. Sam oceń czy sprzedawca uzna ci czy jest to jakiś snob który uważa że nic nikomu nie przysługuje, wtedy udaj się do serwisu.... z tym samym zażaleniem - wadą materiałową.
-
Byłem już w Vobis i powiedzieli, że mogą to wysłać do serwisu ale serwis pewnie odrzuci reklamacje itp.
Nie wydaje mi sie aby w moim mieście był gdzieś autoryzowany serwis HTC. :(
Co do złamania to w części słuchawki jest zatopiony metalowy drut, a to pęknięcie powstało w miejscu gdzie drut się kończy.
Plastik ten się kruszy więc chyba jest coś znim nie tak, w końcu to powinno być elastyczne.
Czy mogę do serwisu odać sam uchwyt bez reszty słuchawki?
-
Niestety w warunki gwarancji są niemiłosierne... Musisz wysłać całą słuchawkę wraz z pudełkiem, ładowarką i bóg wie czym jeszcze (całą zawartością kompletu - smycze itp.) Opisz dokładnie swoje zastrzeżenie na kartce, włóż ją do pudełka ze słuchawką i oddaj do Vobisu niech wyślą do serwisu. Zawsze możesz próbować...
-
Zastanawiam się co zrobić, słuchawke bez tego badziewia da się używać a tak wyśle ją na 2 tyg i odeślą mi w tym samym stanie.
Najchętniej to bym kupił ten element i było by po sprawie. :/
-
... słuchawkę bez tego badziewia da się używać a tak wyśle ją na 2 tyg i odeślą mi w tym samym stanie.
Masz 50% szansy a wydałeś na słuchawkę ładnych parę złotych. :ohreally:
Walcz o swoje. :mad:
Pozdr
K..a
-
Czy mogę wysłać słuchawkę bezpośrednio do serwisu, nie przez Vobis?
-
Czy mogę wysłać słuchawkę bezpośrednio do serwisu, nie przez Vobis?
Zalezy od tego czy gwarancje masz Vobisu czy producenta.
-
A nie da sie jakos skleic? Wiem ze tomalo profesjonalne podejscie do sprawy, ale zawsze mniej nerwow i sprzet w ciaglym uzywaniu.
-
a nie latwiej poprosic o sprzet zastepczy na czas naprawy ?
co do naprawy to nie wiem gdzie vobis naprawia HTC .. ale ja moje zabawki HTC w ciagu ostatnich 3 lat musialem odsylac po kilka razy zeby to cos dalo ... niestety
ja bym jednak wlaczyl ... :wink:
-
Gwarancje stanowi faktura z Vobisu, w środku jedynie były jej warunki.
-
Btw nie ma joz takiego czegoj jak rekojmia :P
-
z tym ze warunki gwarancji nie moga stac w sprzecznosci /kolizji z prawem obowiazujacym .... tak wiec najprostszym bedzie tel (lub wizyta) do Federacji Konsumentow i zapytanie o wykladnie, i to nie ma zadnego znaczenia co w tej gwarancji jest lub nie ma ... warunki sa jedne i obowiazuja wszystkich na terenie RP, wiec dywagacja a moze tak a moze inaczej .. sa bez sensu bo nie prowadza do rozwiazana problemu tj, naprawy, wymiany
... i to by bylo na tyle
Napisane: Luty 23, 2008, 18:43:28
Byłem już w Vobis i powiedzieli, że mogą to wysłać do serwisu ale serwis pewnie odrzuci reklamacje itp.
Nie wydaje mi sie aby w moim mieście był gdzieś autoryzowany serwis HTC. :(
Co do złamania to w części słuchawki jest zatopiony metalowy drut, a to pęknięcie powstało w miejscu gdzie drut się kończy.
Plastik ten się kruszy więc chyba jest coś znim nie tak, w końcu to powinno być elastyczne.
Czy mogę do serwisu odać sam uchwyt bez reszty słuchawki?
i nie robilbym tego bezposrednio tylko via VOBIS bo u nich kupiles ..... i do nich masz "relacje" masz dowod zakupu, wlaczanie posrednikow jest dodatkowym utrudnieniem .... a jest duza sznsa ze przekonasz vobis do wymiany na nowa i wolna od wad
dla mnie to wyglada na eiwdentny blad konstrukcyjny ....
nie wiem jakie akcesoria byly do tego ale .... musisz oddac cala sluchawke, ostrozny bylby z oddawaniem innych dodatkow bo seriwsy potrafioa to gubic, jesli oddac cos oprocz sluchawki ... zadnaj wpisania tego do karty przyjecia naprawy gwraancyjnej .. wszytskiego !! bo tylko na tej podstawie beddziesz mogl pozniej domagac sie zwwrotu
-
Rozumiem, dzięki za pomoc.
Co do warunków to w tej książece jest wyrażnie zaznaczone, że warunki mogą być różne w różnych krajach, w zależności od loklanego prawa. ;)
Najchętniej to bym wysłał sam pęknięty element, on nie stanowi integralnej części słuchawki.
-
Znalazłem. :D:D:D
http://www.expansys.pl/p.aspx?i=154448
Cena troche zaporowa, szczególnie jak doliczyć koszt przesyłki(20 euro).
Macię pomysł gdzie dostanę to taniej?
-
zgłaszając sprzęt do reklamacji zgłoś usterkę jako "niezgodność towaru z umową"
-
"Jeśli złożysz zamówienie przed 4pm CET klienci PL mogą spodziewać się dostawy w ciągu 34 dni."
34 dni .... :E :E :E
chyba to końmi wiozą przez cała Europę ... :grin:
-
Ogólnie cena i warunki przesyłki eliminują ten sposób rozwiązania problemu.