Głośnik

  • 15 Odpowiedzi
  • 1322 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Adrian8891

  • ***
  • 455
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.GPWpolska.pl
  • Sprzęt: ZTE Blade ROM: Froyo
Głośnik
« dnia: Kwiecień 04, 2009, 22:28:00 »
Witam Was.
Jako nowy posiadacz Kaisera mam pewne pytanie.
Sprzęt kupiłem na allegro jako "w 100% działający"

Jednakże już po odpaleniu go stwierdziłem że coś głośno i dziwnie piszczy..... z moich "odłuchań" wychodzi na to że to coś w pobliżu wyświetlacza - czyli zapewne głośnik. Czy to oznacza że jest on uszkodzony?

Proszę o odpowiedź
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2009, 18:26:52 wysłana przez Adrian8891 »
Pozdrawiam,
inż. Adrian M.
Niezależny Analityk Giełdowy

*

Offline glempex

  • **
  • 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC TyTn II
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 04, 2009, 23:39:59 »
wydaje mi sie że twoje obawy są słuszne ja wolałbym taki sprzęt odebrac osobiscie i zobaczyc co jest nie tak.
Zaczynam przygodę z WM
HTC TyTn II

*

Offline flywin

  • **
  • 197
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 05, 2009, 09:25:55 »
masz uszkodzoną warstwe dotykową
a co piszczenia to może być głośnik lub przetwornica do podświetlenia LCD

*

Offline Adrian8891

  • ***
  • 455
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.GPWpolska.pl
  • Sprzęt: ZTE Blade ROM: Froyo
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 05, 2009, 12:52:07 »
wydaje mi sie że twoje obawy są słuszne ja wolałbym taki sprzęt odebrac osobiscie i zobaczyc co jest nie tak.


niestety nie odbiorę takiego sprzętu osobiście gdyż już go kupiłem a szedł z połowy Polski...

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 05, 2009, 13:15:22 wysłana przez Adrian8891 »
Pozdrawiam,
inż. Adrian M.
Niezależny Analityk Giełdowy

*

Offline robix1999

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 05, 2009, 14:26:37 »
wydaje mi sie że twoje obawy są słuszne ja wolałbym taki sprzęt odebrac osobiscie i zobaczyc co jest nie tak.


niestety nie odbiorę takiego sprzętu osobiście gdyż już go kupiłem a szedł z połowy Polski...

Pozdrawiam

mam nadzieję że masz gwarancję i ją uznają - jesteś niestety klasycznym przykładem tego co nie należy robić - raz - kupować na odległość a dwa na allegro gdzie można się co najwyżej pomodlić o łut szczęscia w kwestii reklamacji
ale to już sam wiesz  :(
____________________________________________
ROM :   ≈≈≈  Crash ROM 10 ≈≈≈

*

Offline Adrian8891

  • ***
  • 455
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.GPWpolska.pl
  • Sprzęt: ZTE Blade ROM: Froyo
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 05, 2009, 16:28:41 »
wydaje mi sie że twoje obawy są słuszne ja wolałbym taki sprzęt odebrac osobiscie i zobaczyc co jest nie tak.


niestety nie odbiorę takiego sprzętu osobiście gdyż już go kupiłem a szedł z połowy Polski...

Pozdrawiam



mam nadzieję że masz gwarancję i ją uznają - jesteś niestety klasycznym przykładem tego co nie należy robić - raz - kupować na odległość a dwa na allegro gdzie można się co najwyżej pomodlić o łut szczęscia w kwestii reklamacji
ale to już sam wiesz  :(


Niestety nie mam żadnej gwarancji na ten sprzęt :( teraz interesuje mnie tylko czy to wyświetlacz czy warstwa dotykowa...
Pozdrawiam,
inż. Adrian M.
Niezależny Analityk Giełdowy

*

Offline YellowLabel

  • 31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: TyTn II
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 05, 2009, 16:30:01 »
zadzwon do sprzedawcy, masz prawo zwrotu
TyTn II

*

Offline Adrian8891

  • ***
  • 455
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.GPWpolska.pl
  • Sprzęt: ZTE Blade ROM: Froyo
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 05, 2009, 16:32:03 »
zadzwon do sprzedawcy, masz prawo zwrotu

Dzwoniłem, niestety sprzedawca uważa że przed wysyłką było wszystko sprawne i co najwyżej zgadza się  w takim razie pokryć połowę kosztów naprawy.
Pozdrawiam,
inż. Adrian M.
Niezależny Analityk Giełdowy

*

Offline robix1999

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 05, 2009, 17:21:59 »
no czyli zrobił Cię w jajo - ale ma na tyle jeszcze sumienia że chce "w teorii" partycypować w kosztach (bo na tym nie koniec jeszcze może być)  współczuję, że na takim sprzęcie wtopiłeś - miałem to samo ale na pierdółce za 80zł - było dużo telefonów, nerwów i skończyło się małą stratą - i dlatego nigdy nie kupuję na allegro bez odbioru osobistego - za to sklepy internetowe z 10dniowym zwrotem są lepsze od zwykłych - oczywiście odbiór osobisty jak zwykle
CRC nawet nie bierz pod uwagę - to będzie morze pieniędzy u nich
____________________________________________
ROM :   ≈≈≈  Crash ROM 10 ≈≈≈

*

Offline Adrian8891

  • ***
  • 455
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.GPWpolska.pl
  • Sprzęt: ZTE Blade ROM: Froyo
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 05, 2009, 17:33:42 »
rozkręcić i wymienić to raczej jestem w stanie sam bo trochę praktyki w tym mam. Jednakże muszę wiedzieć do kupić...
Pozdrawiam,
inż. Adrian M.
Niezależny Analityk Giełdowy

Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 05, 2009, 20:06:52 »
może spróbuj zorientować się w "programie ochrony kupujących"? nieprzyjemna sprawa bo tak naprawde kupiłeś pół-cegłe :sleepy:

*

Offline fizol

  • Ekspert Blackberry
  • ***
  • 499
  • Płeć: Mężczyzna
  • BlackBerry Addict
    • BBNews.pl
  • Sprzęt: Blackberry 9700/9520/9000/9530/ 8300/8310/ 7100/88
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 07, 2009, 10:46:32 »
A nie jest tak, że prawo europejskie pozwala Ci, w przypadku sprzętu zakupionego na odległość, zwrócić go w terminie 10 dni, z pełną refundacją?

10 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na żądanie klienta jest obowiązkiem nakładanym przez prawo w przypadku sprzedaży na odległość.

Tu masz cały temat: http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/43718-zwrot-towaru-zakupionego-przez-allegro-na-odleglosc.html

I nie daj się! Jeśli towar został uszkodzony w trakcie przesyłania, to jest to wina sprzedającego a nie Twoja, więc czemu Ty masz za to odpowiadać i płacić jeszcze?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2009, 10:50:55 wysłana przez fizol »
"Dotknij ciemności – jakiż sens,
gdy palec wskaże tę czy inną.
Nie w tym cel życia, co w nim jest,
lecz w wierze w to, co być powinno."

*

Offline grzemach

  • ***
  • 269
  • Płeć: Mężczyzna
    • Info Enterprise
  • Sprzęt: HTC TyTN II
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 07, 2009, 12:05:36 »
fizol, są pewne odstępstwa:
1. jeśli była licytacja - nie ma zwrotu
2. jeśli firma <-> firma, nie ma zwrotu
3. jeśli osoba prywatna jest sprzedawcą, też wydaje mi się że nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu.

*

Offline zbiniek

  • 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Kaiser (na razie pomarańczowy)
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 07, 2009, 12:39:25 »
Witam!
Jeśli towar został uszkodzony w trakcie przesyłania, to jest to wina sprzedającego a nie Twoja, więc czemu Ty masz za to odpowiadać i płacić jeszcze?
Chyba nie do końca tak jest. Przeważnie to Kupujący wybiera formę przesyłki odpowiednio za nią płacąc. Niestety w przypadku wybrania PP zawsze można na nią zwalić (ku uciesze Sprzedającego w przypadku włożenia cegiełki).
Dlatego ja wybieram albo kuriera (przesyłka ubezpieczona) albo odbiór osobisty albo ... nie kupuję.

Mimo wszystko życzę powodzenia

zbiniek

*

Offline fizol

  • Ekspert Blackberry
  • ***
  • 499
  • Płeć: Mężczyzna
  • BlackBerry Addict
    • BBNews.pl
  • Sprzęt: Blackberry 9700/9520/9000/9530/ 8300/8310/ 7100/88
Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 07, 2009, 15:52:58 »
A do zadań sprzedającego nie należy odpowiednie opakowanie?
Przecież równie dobrze można wysłać totalną cegłe, nawet ze zbitym ekranem i powiedzieć, że to poczta go rozbiła i radź sobie sam.
Ja jakoś wysłałem pare tel. i laptopów pocztą i nigdy nic im się nie stało.
Tylko jedna wysyłana przeze mnie przesyłka PP została uszkodzona w trakcie transportu, ale to wynikało wybitnie z mojego złego opakowania.

A towar jest po prostu niezgodny z opisem aukcji...
"Dotknij ciemności – jakiż sens,
gdy palec wskaże tę czy inną.
Nie w tym cel życia, co w nim jest,
lecz w wierze w to, co być powinno."

Odp: czyżby uszkodzony dotyk i głośnik?
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 08, 2009, 09:47:55 »
moim zdaniem do wymiany wyswietlacz.
ten ciagle bedzie piszczal no i ta kolorowa plamka.
jakby ktos potrzebowal nowy oryginalny lcd to pisac:)