PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Kaiser => Wątek zaczęty przez: Adrian8891 w Kwiecień 04, 2009, 22:28:00
-
Witam Was.
Jako nowy posiadacz Kaisera mam pewne pytanie.
Sprzęt kupiłem na allegro jako "w 100% działający"
Jednakże już po odpaleniu go stwierdziłem że coś głośno i dziwnie piszczy..... z moich "odłuchań" wychodzi na to że to coś w pobliżu wyświetlacza - czyli zapewne głośnik. Czy to oznacza że jest on uszkodzony?
Proszę o odpowiedź
-
wydaje mi sie że twoje obawy są słuszne ja wolałbym taki sprzęt odebrac osobiscie i zobaczyc co jest nie tak.
-
masz uszkodzoną warstwe dotykową
a co piszczenia to może być głośnik lub przetwornica do podświetlenia LCD
-
wydaje mi sie że twoje obawy są słuszne ja wolałbym taki sprzęt odebrac osobiscie i zobaczyc co jest nie tak.
niestety nie odbiorę takiego sprzętu osobiście gdyż już go kupiłem a szedł z połowy Polski...
Pozdrawiam
-
wydaje mi sie że twoje obawy są słuszne ja wolałbym taki sprzęt odebrac osobiscie i zobaczyc co jest nie tak.
niestety nie odbiorę takiego sprzętu osobiście gdyż już go kupiłem a szedł z połowy Polski...
Pozdrawiam
mam nadzieję że masz gwarancję i ją uznają - jesteś niestety klasycznym przykładem tego co nie należy robić - raz - kupować na odległość a dwa na allegro gdzie można się co najwyżej pomodlić o łut szczęscia w kwestii reklamacji
ale to już sam wiesz :(
-
wydaje mi sie że twoje obawy są słuszne ja wolałbym taki sprzęt odebrac osobiscie i zobaczyc co jest nie tak.
niestety nie odbiorę takiego sprzętu osobiście gdyż już go kupiłem a szedł z połowy Polski...
Pozdrawiam
mam nadzieję że masz gwarancję i ją uznają - jesteś niestety klasycznym przykładem tego co nie należy robić - raz - kupować na odległość a dwa na allegro gdzie można się co najwyżej pomodlić o łut szczęscia w kwestii reklamacji
ale to już sam wiesz :(
Niestety nie mam żadnej gwarancji na ten sprzęt :( teraz interesuje mnie tylko czy to wyświetlacz czy warstwa dotykowa...
-
zadzwon do sprzedawcy, masz prawo zwrotu
-
zadzwon do sprzedawcy, masz prawo zwrotu
Dzwoniłem, niestety sprzedawca uważa że przed wysyłką było wszystko sprawne i co najwyżej zgadza się w takim razie pokryć połowę kosztów naprawy.
-
no czyli zrobił Cię w jajo - ale ma na tyle jeszcze sumienia że chce "w teorii" partycypować w kosztach (bo na tym nie koniec jeszcze może być) współczuję, że na takim sprzęcie wtopiłeś - miałem to samo ale na pierdółce za 80zł - było dużo telefonów, nerwów i skończyło się małą stratą - i dlatego nigdy nie kupuję na allegro bez odbioru osobistego - za to sklepy internetowe z 10dniowym zwrotem są lepsze od zwykłych - oczywiście odbiór osobisty jak zwykle
CRC nawet nie bierz pod uwagę - to będzie morze pieniędzy u nich
-
rozkręcić i wymienić to raczej jestem w stanie sam bo trochę praktyki w tym mam. Jednakże muszę wiedzieć do kupić...
-
może spróbuj zorientować się w "programie ochrony kupujących"? nieprzyjemna sprawa bo tak naprawde kupiłeś pół-cegłe :sleepy:
-
A nie jest tak, że prawo europejskie pozwala Ci, w przypadku sprzętu zakupionego na odległość, zwrócić go w terminie 10 dni, z pełną refundacją?
10 dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy na żądanie klienta jest obowiązkiem nakładanym przez prawo w przypadku sprzedaży na odległość.
Tu masz cały temat: http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/43718-zwrot-towaru-zakupionego-przez-allegro-na-odleglosc.html
I nie daj się! Jeśli towar został uszkodzony w trakcie przesyłania, to jest to wina sprzedającego a nie Twoja, więc czemu Ty masz za to odpowiadać i płacić jeszcze?
-
fizol, są pewne odstępstwa:
1. jeśli była licytacja - nie ma zwrotu
2. jeśli firma <-> firma, nie ma zwrotu
3. jeśli osoba prywatna jest sprzedawcą, też wydaje mi się że nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu.
-
Witam!
Jeśli towar został uszkodzony w trakcie przesyłania, to jest to wina sprzedającego a nie Twoja, więc czemu Ty masz za to odpowiadać i płacić jeszcze?
Chyba nie do końca tak jest. Przeważnie to Kupujący wybiera formę przesyłki odpowiednio za nią płacąc. Niestety w przypadku wybrania PP zawsze można na nią zwalić (ku uciesze Sprzedającego w przypadku włożenia cegiełki).
Dlatego ja wybieram albo kuriera (przesyłka ubezpieczona) albo odbiór osobisty albo ... nie kupuję.
Mimo wszystko życzę powodzenia
zbiniek
-
A do zadań sprzedającego nie należy odpowiednie opakowanie?
Przecież równie dobrze można wysłać totalną cegłe, nawet ze zbitym ekranem i powiedzieć, że to poczta go rozbiła i radź sobie sam.
Ja jakoś wysłałem pare tel. i laptopów pocztą i nigdy nic im się nie stało.
Tylko jedna wysyłana przeze mnie przesyłka PP została uszkodzona w trakcie transportu, ale to wynikało wybitnie z mojego złego opakowania.
A towar jest po prostu niezgodny z opisem aukcji...
-
moim zdaniem do wymiany wyswietlacz.
ten ciagle bedzie piszczal no i ta kolorowa plamka.
jakby ktos potrzebowal nowy oryginalny lcd to pisac:)