Awaryjność HTC

  • 7 Odpowiedzi
  • 3283 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mrowa2

  • *
  • 74
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch Cruise, DHD
Awaryjność HTC
« dnia: Październik 23, 2007, 10:19:54 »
Witam
Powoli przymierzam się do zakupu MDA VARIO III. Jednak kolega z salony Ery mowi mi że jest dużo problemów z HTC (psują się itp) i mają tylko 1 rok gwarancji, a także że lepiej kupić palma i osobno telefon.
Czy to prawda?? Możecie mnie troszkę oświecić ??

*

Offline Bilu.

  • **
  • 147
  • Płeć: Mężczyzna
    • zakladpogrzebowy24.pl
  • Sprzęt: HTC TyTn II Kaiser, Mio A701
Odp: Awaryjność HTC
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 23, 2007, 10:22:07 »
na kaisera jest 2 lata gwarancji, a przynajmniej ja tam mam, narazie to moje pierwsze HTC

*

Offline zwierzak2003

  • **
  • 245
  • Płeć: Mężczyzna
    • PSGroove.pl
  • Sprzęt: HTC Kaiser
Odp: Awaryjność HTC
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 23, 2007, 10:23:30 »
Kazdy PDA ma gwarancje na 2 lata. Kluc sie o to bo ci sie nalezy.
Masz zgodę Administracji? Poczytaj Regulamin.

*

Offline Sith

  • 21
Odp: Awaryjność HTC
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 23, 2007, 14:03:40 »
Witam
Powoli przymierzam się do zakupu MDA VARIO III. Jednak kolega z salony Ery mowi mi że jest dużo problemów z HTC (psują się itp) i mają tylko 1 rok gwarancji, a także że lepiej kupić palma i osobno telefon.
Czy to prawda?? Możecie mnie troszkę oświecić ??
Awaryjnosc, awaryjnoscia, problemem jest serwis CRC Polska, Moj Tytn I przelezal u nich prawie 4 miesiace wraz z 2 powrotami zanim go naprawili do konca(ale tytny miaja problem fabryczny z kalibracja ekranu) w sumie to nawet sie nim nie nacieszylem bo wymienilem go na kaisera :mrgreen:

*

Offline soulscythe

  • ***
  • 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S 2, iPhone 4 (32 GB)
Odp: Awaryjność HTC
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 23, 2007, 14:24:22 »
Witam
Powoli przymierzam się do zakupu MDA VARIO III. Jednak kolega z salony Ery mowi mi że jest dużo problemów z HTC (psują się itp) i mają tylko 1 rok gwarancji, a także że lepiej kupić palma i osobno telefon.

Jak ludzie kupuja sprzet, ktorego nie potrafia obslugiwac w ogole, to potem jest duzo problemow :)
Stad takie sytuacje. HTC nie az takie znowu szczegolnie bardzo awaryjne, kazdy producent w dzisiejszych czasach nie jest znowu taki najlepszy pod tym wzgledem.
A gwarancji powinno byc 2 lata, zdecydowanie. Jesli Era wmawia cos innego ludziom, to lamie prawa konsumenta i nalezy im sie kolejny proces. (pare osob pewnie pamieta, jak splawiali userow po zmianie regulaminu - mimo, ze sami nie zachowali podstawowych zasad i nie rozeslali nowego regulaminu z przynajmniej miesiecznym wyprzedzeniem) Ciekawe tylko, kto teraz bedzie w UKE, bo Strezynska moze nie zachowac stolka prezesa... choc mam nadzieje, ze jednak zachowa, bo mimo, ze troche rzeczy zostalo zle rozegranych, to jednak zdecydowana wiekszosc zostala zrobionych dobrze, a nawet bardzo dobrze (IMHO).

A co do CRC Polska - dobrze jest oddawac bezposrednio w glownym serwisie dla danego miasta (np. w Wawie - w Jankach sa :P ). Zwykle wszystko ma sie duzo gladziej, niz zwykle. Ale faktycznie, nie jest to serwis najwyzszych lotow - m.in. dlatego, ze maja za duzo zamowien.

*

Offline zwierzak2003

  • **
  • 245
  • Płeć: Mężczyzna
    • PSGroove.pl
  • Sprzęt: HTC Kaiser
Odp: Awaryjność HTC
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 23, 2007, 14:27:21 »
Nie jest nawyzszych lotow bo przetestowalem to na wlasnej skorze. Moj SE K600i po naprawie gwarancyjnej musial ponownie do nich wrocic z powodu zepsucia mikrofonu, a pozniej na wykazie naprawionych rzeczy okazalo sie ze nie byla to jedyna usterka. Przez 20 miesiecy komorka sporawowala sie jak nalezy, a na koniec CRC ja napsul.
Masz zgodę Administracji? Poczytaj Regulamin.

*

Offline radian

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire (HTC Diamond, HTC Cruise, HP hw6515)
Odp: Awaryjność HTC
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 23, 2007, 14:43:06 »
Z tą gwarancją to nie do końca jest tak jak piszecie.
Gwarancji udziela producent sprzętu i może jej udzielić na 2 lata, na rok, na pół roku, na 10 lat albo nie udzielać w ogóle!
Natomiast termin 2 lat wynika z ustawy o sprzedaży konsumenckiej i jest obowiązkiem sprzedawcy (nie producenta). Summa summarum wychodzi na to samo, ale gwarancja 1 roku nie jest jakimś dziwnym zjawiskiem...

*

Offline Sith

  • 21
Odp: Awaryjność HTC
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 23, 2007, 22:35:32 »
Jesli chodzi o sprzedaz konsumencka to min 2 lata, jesli chodzi o sprzedaz firmom to dowolnie. Problem z HTC  polega na tym iz gwarancji (umowy gwarancyjnej) nie ma poniewaz nie jest dolaczona do telefonu. To co niby jest gwarancja to jest to faktura lub paragon zakupu, z ktorym powinnismy zwrocic sie do sprzedawcy. Takze biorac pod uwage ze umowy gwarancyjnej jako takiej nie ma i tak dobrze ze CRC wogole respektuje faktury/paragony. HTC jako takie awaryjne to nie jest. Testowalem 3 telefony z HTC przed kasierem i Wizard chodzil bez problemowo, Tytn(mial fabrycznie zwalona kalibracje ekranu), Trinity prawie bez problemow (prawie robi wielka roznice, poniewaz Trinity ma problemy z obsluga kart powyzej 1 GB, raz na jakis czas znikaja z telefonu i trzeba zrobic restart), a teraz Kaiser. Moze z htc nie jest rozowo, ale znow tak zle tez nie jest, slyszalem ze z Etenami i serwisem jest jeszcze gorzej, ale tylko slyszlem.