PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Kaiser => Wątek zaczęty przez: mrowa2 w Październik 23, 2007, 10:19:54
-
Witam
Powoli przymierzam się do zakupu MDA VARIO III. Jednak kolega z salony Ery mowi mi że jest dużo problemów z HTC (psują się itp) i mają tylko 1 rok gwarancji, a także że lepiej kupić palma i osobno telefon.
Czy to prawda?? Możecie mnie troszkę oświecić ??
-
na kaisera jest 2 lata gwarancji, a przynajmniej ja tam mam, narazie to moje pierwsze HTC
-
Kazdy PDA ma gwarancje na 2 lata. Kluc sie o to bo ci sie nalezy.
-
Witam
Powoli przymierzam się do zakupu MDA VARIO III. Jednak kolega z salony Ery mowi mi że jest dużo problemów z HTC (psują się itp) i mają tylko 1 rok gwarancji, a także że lepiej kupić palma i osobno telefon.
Czy to prawda?? Możecie mnie troszkę oświecić ??
Awaryjnosc, awaryjnoscia, problemem jest serwis CRC Polska, Moj Tytn I przelezal u nich prawie 4 miesiace wraz z 2 powrotami zanim go naprawili do konca(ale tytny miaja problem fabryczny z kalibracja ekranu) w sumie to nawet sie nim nie nacieszylem bo wymienilem go na kaisera :mrgreen:
-
Witam
Powoli przymierzam się do zakupu MDA VARIO III. Jednak kolega z salony Ery mowi mi że jest dużo problemów z HTC (psują się itp) i mają tylko 1 rok gwarancji, a także że lepiej kupić palma i osobno telefon.
Jak ludzie kupuja sprzet, ktorego nie potrafia obslugiwac w ogole, to potem jest duzo problemow :)
Stad takie sytuacje. HTC nie az takie znowu szczegolnie bardzo awaryjne, kazdy producent w dzisiejszych czasach nie jest znowu taki najlepszy pod tym wzgledem.
A gwarancji powinno byc 2 lata, zdecydowanie. Jesli Era wmawia cos innego ludziom, to lamie prawa konsumenta i nalezy im sie kolejny proces. (pare osob pewnie pamieta, jak splawiali userow po zmianie regulaminu - mimo, ze sami nie zachowali podstawowych zasad i nie rozeslali nowego regulaminu z przynajmniej miesiecznym wyprzedzeniem) Ciekawe tylko, kto teraz bedzie w UKE, bo Strezynska moze nie zachowac stolka prezesa... choc mam nadzieje, ze jednak zachowa, bo mimo, ze troche rzeczy zostalo zle rozegranych, to jednak zdecydowana wiekszosc zostala zrobionych dobrze, a nawet bardzo dobrze (IMHO).
A co do CRC Polska - dobrze jest oddawac bezposrednio w glownym serwisie dla danego miasta (np. w Wawie - w Jankach sa :P ). Zwykle wszystko ma sie duzo gladziej, niz zwykle. Ale faktycznie, nie jest to serwis najwyzszych lotow - m.in. dlatego, ze maja za duzo zamowien.
-
Nie jest nawyzszych lotow bo przetestowalem to na wlasnej skorze. Moj SE K600i po naprawie gwarancyjnej musial ponownie do nich wrocic z powodu zepsucia mikrofonu, a pozniej na wykazie naprawionych rzeczy okazalo sie ze nie byla to jedyna usterka. Przez 20 miesiecy komorka sporawowala sie jak nalezy, a na koniec CRC ja napsul.
-
Z tą gwarancją to nie do końca jest tak jak piszecie.
Gwarancji udziela producent sprzętu i może jej udzielić na 2 lata, na rok, na pół roku, na 10 lat albo nie udzielać w ogóle!
Natomiast termin 2 lat wynika z ustawy o sprzedaży konsumenckiej i jest obowiązkiem sprzedawcy (nie producenta). Summa summarum wychodzi na to samo, ale gwarancja 1 roku nie jest jakimś dziwnym zjawiskiem...
-
Jesli chodzi o sprzedaz konsumencka to min 2 lata, jesli chodzi o sprzedaz firmom to dowolnie. Problem z HTC polega na tym iz gwarancji (umowy gwarancyjnej) nie ma poniewaz nie jest dolaczona do telefonu. To co niby jest gwarancja to jest to faktura lub paragon zakupu, z ktorym powinnismy zwrocic sie do sprzedawcy. Takze biorac pod uwage ze umowy gwarancyjnej jako takiej nie ma i tak dobrze ze CRC wogole respektuje faktury/paragony. HTC jako takie awaryjne to nie jest. Testowalem 3 telefony z HTC przed kasierem i Wizard chodzil bez problemowo, Tytn(mial fabrycznie zwalona kalibracje ekranu), Trinity prawie bez problemow (prawie robi wielka roznice, poniewaz Trinity ma problemy z obsluga kart powyzej 1 GB, raz na jakis czas znikaja z telefonu i trzeba zrobic restart), a teraz Kaiser. Moze z htc nie jest rozowo, ale znow tak zle tez nie jest, slyszalem ze z Etenami i serwisem jest jeszcze gorzej, ale tylko slyszlem.