Witam
Powoli przymierzam się do zakupu MDA VARIO III. Jednak kolega z salony Ery mowi mi że jest dużo problemów z HTC (psują się itp) i mają tylko 1 rok gwarancji, a także że lepiej kupić palma i osobno telefon.
Jak ludzie kupuja sprzet, ktorego nie potrafia obslugiwac w ogole, to potem jest duzo problemow

Stad takie sytuacje. HTC nie az takie znowu szczegolnie bardzo awaryjne, kazdy producent w dzisiejszych czasach nie jest znowu taki najlepszy pod tym wzgledem.
A gwarancji powinno byc 2 lata, zdecydowanie. Jesli Era wmawia cos innego ludziom, to lamie prawa konsumenta i nalezy im sie kolejny proces. (pare osob pewnie pamieta, jak splawiali userow po zmianie regulaminu - mimo, ze sami nie zachowali podstawowych zasad i nie rozeslali nowego regulaminu z przynajmniej miesiecznym wyprzedzeniem) Ciekawe tylko, kto teraz bedzie w UKE, bo Strezynska moze nie zachowac stolka prezesa... choc mam nadzieje, ze jednak zachowa, bo mimo, ze troche rzeczy zostalo zle rozegranych, to jednak zdecydowana wiekszosc zostala zrobionych dobrze, a nawet bardzo dobrze (IMHO).
A co do CRC Polska - dobrze jest oddawac bezposrednio w glownym serwisie dla danego miasta (np. w Wawie - w Jankach sa

). Zwykle wszystko ma sie duzo gladziej, niz zwykle. Ale faktycznie, nie jest to serwis najwyzszych lotow - m.in. dlatego, ze maja za duzo zamowien.